Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2022 20:37 - Летен следобед Кинкс
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 600 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  KINKS - "Sunny Afternoon" (TOTP 1966) Летен следобед

Данъчният ми взе всичките пари

и ме остави в моя голям дом

Мързелувам в слънчевия следобед

Не мога да плавам с яхтата си,

Той взе всичко , което имам.

Всичко , което имам е този слънчев следобед

 

Спаси ме , спаси ме , спаси ме от тази хватка

Имам дебела хазяйка , която иска да ме прекърши

Аз обичам да живея толкова приятно.

Да живея този луксозен живот.

Мързелувам в слънчевият следобед

През лятото

През лятото

През лятото

 

Приятелката ми избяга с колата ми

И се върна при майка си и татко си.

Разказва приказки за пиянство и жестокост.

Сега седя тук

Отпивам от моята ледено студена бира.

Мързелувам в слънчевия следобед

 

Помогни ми, помогни ми, помогни ми да отплавам

Дай ми две разумни причини защо трябва да остана

Защото обичам да живея толкова приятно

Да живея този луксозен живот

Мързелувам в слънчевия следобед

През лятото

През лятото

През лятото

 

О, спаси ме, спаси ме, спаси ме от тази хватка

Имам дебела хазяйка , която иска да ме прекърши

И обичам да живея толкова приятно

Да живея този луксозен живот .

Мързелувам в слънчевия следобед

През лятото

През лятото

През лятото

Преводът е мой 

The tax man"s taken all my dough
And left me in my stately home
Lazin" on a sunny afternoon
And I can"t sail my yacht
He"s taken everything I got
All I"ve got"s this sunny afternoon

Save me, save me, save me from this squeeze
I got a big fat mama tryna break me
And I love to live so pleasantly
Live this life of luxury
Lazin" on a sunny afternoon

In the summertime
In the summertime
In the summertime

My girlfriend"s run off with my car
And gone back to her ma and pa
Tellin" tales of drunkenness and cruelty
Now I"m sittin" here
Sippin" at my ice cold beer
Lazin" on a sunny afternoon

Help me, help me, help me sail away
Well, give me two good reasons why I oughta stay
"Cause I love to live so pleasantly
Live this life of luxury
Lazin" on a sunny afternoon

In the summertime
In the summertime
In the summertime

Oh, save me, save me, save me from this squeeze
I got a big fat mama tryna break me
And I love to live so pleasantly
Live this life of luxury
Lazin" on a sunny afternoon

In the summertime
In the summertime
In the summertime

https://www.youtube.com/watch?v=PMHfYLZS4cI

   





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6893164
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56448
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930