Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2021 15:37 - ...не мога, да повярвам...
Автор: marana69 Категория: Видео   
Прочетен: 1435 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 19.12.2021 15:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Лили на 80!!...
ауууу...каква Жена,каква Класа,какъв Стил!!
какъв...Резонанс @@
незабравимо..непостижимо..
 Поклон Лили!!


image    
Лили Иванова не издържа три дни на високите 20 сантиметра токчета и пя боса на последния си концерт в София на 16 този месец. 
На 14 бе първата й изява в НДК, последвана от още две.
  

...Идеите, са за това, г жа.. да се..крадат, и обменят..
мисля, поради това, и
се срещаме,така често,наоколо,или, греша.
ус по кой те се,малко..пор фавор!)

Коментарът чака одобрение
Постинг: ОБЕЛИСК - ЗНАЧЕНИЕ НА СЛОВОТО И ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ
НА МОНУМЕНТА, АВТОР - МИЛЕНА ВЪРБАНОВА
Автор на постинга: milenavarbanova9









Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - невероятноо!! и Тя, от моята зодия )))
19.12.2021 16:07
Автор: БЛИЦ

Някой друг да го признае, за да направи чупка в кръста и българинът... Лош вкус и липса на критерий... Лили Иванова! Изуми ме! Каква енергия! Какво посвещение! Залата пращи от хора до втори балкон. Всички на крака и в екстаз. Разбрах защо. Дълбок поклон!

Направих нещо важно в живота си. Отидох на концерт на Лили Иванова. Не бях ходила и знаех, че ще е голям пропуск ако не го направя, докато е жива и пее. А тя докато е жива ще пее. Или както самата тя казва в една от песните си " моята последна дума ще е песен. Сега, знам, че някои хора ме смятат за наивник, който харесва всичко. Не, не е така! Аз съм артист с богата душевност и голям реалист с остри сензори за изкуство.

Много неща не харесвам и остро протестирам срещу всичко, което загрозява живота ни и ме прави гневна. Самата аз смятам, че да харесваш всичко е кич. Искам да кажа, че ако има една единствена звезда в България, то това е тя, Лили Иванова.

Абсолютен природен феномен. Артист, отдал изцяло живота си на изкуството. Слушам я снощи и не вярвам на ушите си. Не говоря за тялото и на момиченце, за космическата енергия и жизненост, за изумителните крака на 20см ток, които в един момента свали и започна да тича и подскача като дете по сцената. Това, което ме изумява е гласът.

Гласът! Не е възможно човешко същество на 80+ да пее с толкова свеж и непокътнат глас! Не е естествено! Гласът е свързан с хормоните, които особено при нас жените започват да се променят и да намаляват след 45. Гласът се променя, става по- сух, по- беден на обертонове, по- разклатен, намалява обема и красотата си. Има някои редки случаи, когато певец докрета пеейки до 65- 70, но тогава го приемаме с умиление заради името и кариерата му. Лили Иванова е посветила живота си на пеенето и този глас е ежедневно експлоатиран в рамките на повече от 60 години.
цитирай
2. dobrodan - Един артист трябва да знае кога да слезе от сцената.
19.12.2021 16:27
Наистина съжалявам, но съм заспивал на неин концерт.
Искаш ли да си легенда, не ставай папагал.
цитирай
3. marana69 - ..краси, тук, не мога да се съглася с теб, и Публиката, го доказва.Искат Я!!!
19.12.2021 17:24
dobrodan написа:
Наистина съжалявам, но съм заспивал на неин концерт.
Искаш ли да си легенда, не ставай папагал.

цитирай
4. notfun - написах и лс на мадам Дела..
19.12.2021 18:14

..Дела, тази е Илуда, или,още се съмняваш)
ако, няма жълта книжка,както разбрах,
щя я осъдя..
имам и 5 ма готови свидетели..без пари, ще дойдат..
за Идеята..
след Нова година,ще стане ясно..
адвокатката ми е в Лондон, за празниците..

излагаш се, все повече..но,твоя работа, твой избор,
на кой влак,да се качиш..

Роса К., си мисли, че аз съм бедна мишка
като нея, или Валери) не е познала, коя съм..
просто, не ми се губи време ,и нерви..
за едни 10 000, обаче, мога да рискувам..
малко спокойствие..
защо не си кажеш името, и ще ти се извиня)
Коледа, иде! а,Бог те гледа..М?

Юлия,съм, винаги..)
Изпратено: 18:12 От: notfun
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1365849
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1312
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930