Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2022 20:34 - #НямаДаСтане
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 726 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 25.06.2022 20:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Георги Георгиев - БОЕЦ

БОРИСОВ, ти имаш наглостта да говориш за страхливци?!
Мутро, та ти не смееше да стъпиш в Парламента и оперираше минискуси,
за да се криеш по болници и зайчарници!
Мутро, ти спиш с пистолет до главата от страх!
Мутро, ти не смееш от години да се покажеш пред гражданите и обикаляш
нелегално като партизанин с джипката по села и колиби с режисирани "срещи".
Мутро, ти орева света, като преспа една нощ в ареста!
Мутро, ти трепериш от страх да не падне Гешев защото до живот няма да излезеш от затвора.
Мутро, ти избяга с 200 от БОЕЦ, когато излязохме с един винил и два плаката пред теб! Мутро, няма по страхлив комплексар от теб.
Мутро, ти се кълнеш в децата си и се кръстиш, за да пробуташ лъжите си от страх,
че ще бъдат разобличени престъпленията ти!

Мутро, ти пращаше копоите си да пребиват мирни граждани и журналисти зад колоните на Министерски съвет от страх да не стигнат до теб!
Мутро, ти открадна три милиарда от българските граждани, за да построиш ТУРСКИ ПОТОК на Путин от страх, че господаря ще ти "резне квитанцията".
Мутро, ти наричаше бойците и гражданите "гадове, тулупи и безделници" от страх, че ще загубиш прогнилата си власт!
Мутро, ти се наведе на Ердоган от страх, че ще ти разкрие схемите с контрабдандата на цигари и каптагон през Турция за Сирия и Ирак.
Мутро, ти стоиш на колене пред Пеевски от страх и му предаде държавата!

Мутро, ти пусна Гешев по заповед на Доган и Пеевски да стане главен прокурор от страх, че ще загубите контрола върху съдебната система и ще плащате за всички извършени престъпления.
Мутро, ти от страх се отрече от детето си за една Къща в Барселона!
Мутро, ти си готов да продадеш и предадеш всеки и всичко от страх, за да спасиш собствената си кожа! Борисов, като си толкова смел, ела довечера при гражданите пред Парламента да си поговорим, БОЕЦ ще бъдем там.

Няма да те бием, само ще те питаме нещо. Писнало ми е от срахливци, подлеци и "смелчаци" криещи се в партийни офиси, мазета и сараи! #НямаДаСтане



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - ..малкоо...майтапчетаа...из фолклора за Тиквун Великий Българоубиец..
25.06.2022 20:39


Деян Копчев

Аз и жена ми.
Може би защото съм кльощав, жена ми все се влюбва в едри типове. Първо беше Бойко Борисов, сега - Кубрат Пулев. И веднага, след като в събота го нокаутираха, жена ми отиде да реве в спалнята. Същото направи и когато през февруари 2013-а Бойко Борисов си подаде оставката. Както тогава, така и сега постоях десетина минути сам и се наслаждавах на пълното спокойствие, след което въздъхнах, отидох до спалнята и почуках на вратата.

- Махай се! - изплака жена ми.
- Не се разстройвай, патенце - влязох и приседнах на леглото до нея, като все пак спазвах дистанция, тъй като в такива моменти жена ми има силно кроше.
- Не е честно! - изхлипа тя. - Трябваше да дадат продължения...
Винаги ми е било интересно как може жена ми хем да притежава интелекта на манекенка, хем да си е леко грозничка.
- Това не е футбол, патладжанче - обясних й, - това е бокс...
- Бокс-мокс - прекъсна ме с вик тя, - ти видя ли тоя как ни удряше Кубрат, как може такова нещо, няма ли там съдии да го видят това...
Прецених, че и да задълбая в правилата на бокса, резултат няма да има, затова просто замълчах.
- Нищо - продължи жена ми, - навремето и Бойко го детронираха, обаче какво стана после, върна се на бял кон, нали? И Кубрат ще се върне... Двама мъже има в тая страна, да знаеш, само двама - единият е Бойко, другият - Кобрата.
Съгласих се с кимване, какво друго можех да направя - единият е премиер, другият може да ме пребие.
- И двамата са патриоти, всичко правят за страната си - продължаваше да нарежда жена ми. - Но все ще се намери някой мръсник, който да им попречи!
- Чакай сега, ягодке - казах аз, - никой не е виновен, че Кубрат падна, просто другият боксьор беше много по-добър, това е.
Погледът на жена ми веднага ме накара да съжаля за казаното.
- Родоотстъпник! - изсъска тя. - Майцепродавец! Тъщопродавец! Срам ме е от тебе! Сега остава да кажеш нещо лошо и за Генерала... - колкото и да беше ядосана, като каза "Генерала", сякаш устата на жена ми се изпълни с мед с
цитирай
2. notfun - колкото и да беше ядосана, като каза "Генерала", сякаш устата на жена ми се изпълни с мед с
25.06.2022 20:46

и сусам. Аз избягвам да говоря с пълна уста, но...
- Нищо за никой няма да казвам - отговорих, - просто мисля, че е крайно време хората в България да спрем да се оправдаваме за неуспехите си, като обвиняваме другите за тях...
Жена ми дишаше тежко, бях успял да я вбеся.
- Все някой друг ни е виновен, това имам предвид - продължих да подскачам върху тънкия лед аз. - Управляващите винаги се оправдават с предишните, спортистите - със съдиите, лекарите - със системата... Как един не каза - вината е моя... Защо Кубрат не призна, че е по-слаб?
- Знаеш ли какво - тихо каза жена ми, усещах, че се готви да ме нокаутира, само не знаех дали накрая ще изляза от боя без счупвания. - Ти си говори колкото искаш, аз обаче отивам да звънна на мама и ще я поканя да ни дойде на гости за уикенда. Нищо не беше останало от меда и сусама в устата й, само земноводни и влечуги...

А аз се почувствах все едно Кличко бе стоварил юмрука си директно в лицето ми.
- Но... защо? - успях да отроня аз, докато се мъчех да не изпадна в нокдаун.
- Ти сам го каза, все се оправдаваме с другите - заяви жена ми. - Ти, примерно, все се оправдаваш, че не се разбираш с майка ми, защото била еди-каква си, как веднъж не каза, че не се разбирате, защото ти си еди-какъв си! Защо, питам, не потърси вината в себе си? Отивам да й звънна.
На мига капитулирах и заговорих толкова бързо, че сам не се разбирах:
- Права си, макаронче, така е, аз съм виновен, че с майка ти не се разбираме, вината е моя, само не я викай, моля те, и за другото си права - Кобрата беше по-добрият на ринга, съдиите бяха купени, Бойко е велик!
Но беше късно, жена ми вече говореше с майка си по телефона, а противникът в мен бе нокаутиран, далеч преди петия рунд.
цитирай
3. dobrodan - Да видиш кого всъщност цитираш :). Ако не стане с линка, ще ти копирам цялата статия.
26.06.2022 11:11
Не стана. Добре :).

Ето кой е Гошо Тъпото от "Боец" - аверът на
Цветан Василев, който претопли
фалшификата срещу Борисов за къща в
Барселона. Кълне се във вярност на премиера,
преди да го изключат от ГЕРБ за кражба
(СНИМКИ)
177317 на 22.02.2020

Гошо Тъпото. Така е известен във Видин и региона т.нар. лидер на
фантомната организация "Боец" Георги Георгиев. Прякорът му говори
достатъчно. И се доказва от битието му в последните няколко години.
Защото преди да започне да се прави на борец срещу ГЕРБ и Бойко Борисов и да
лъсне от вчерашния фалшификат срещу него, поместен в проруска местна
медия, Георгиев е верен фен на премиера.

се случва така, че от привърженик на ГЕРБ Гошо Тъпото се обръща на
180 градуса и кой и с какво го стимулира да бълва фалшификати срещу
властта и да организира комични протести с по десетина човека, ПИК
разкри още преди 2 години.
Георгиев е изловен в кражба на членския внос на партийната организация
във видинската община Дунавци, малко след като е станал фанатизиран
фен на Борисов и му се кълне във вярност в шокиращо писмо. Скандалът на
място е огромен и той е изключен от партията, разкриха още тогава членове
на ГЕРБ пред ПИК.
Истината, която разкрихме тогава, се оказа доста неудобна за Гошо Тъпото и
той за известно време се покри, спекулирайки, че е "болен". Жалваше се, че
останал без и пари и хоп - намери си нова касичка.
Стимулиран подходящо, обърна рязко палачинката и емна да громи властта в полза на
банкера-беглец Цветан Василев, подсъдим за източването на КТБ и притежател на милиарди. Точно като за Гошо Тъпото. За да е ясно кой кой е
умственият капацитет на Георгиев го доведе до там да се похвали със
снимка с Василев от Белград, където се укрива. А и за да е ясно, че след като
парите от ГЕРБ са секнали, секват и клетвите му за вярност към Борисов.
Господарят е вече друг - от снимката.
За това не е изненада, че именно Георгиев вчера изпълзя от фалшификата,
пуснат до каталунските власти срещу Бойко Борисов, в който под формата
на жалба е претоплил фейковете на Елена Йончева за къща на премиера в Барселона.

Александър Чаушев е известен отдавна, но ментетата не секват.
Снощи пред ПИК Чаушев не скри изненадата си, че сагата продължава,
след като черно на бяло е ясно кой е купил имота и го притежава, както и че
още през 2013 г. е декларирал къщата, а парите, с които е купена са
проверени още тогава от испанските власти.
Човекът е бизнесмен и недоумява. Той все пак не е Гошо Тъпото.
Публикуваме и невероятното писмо на днешния авер на подсъдимия
Василев до премиера Борисов от времето, когато доволно е щипвал от
членския внос на ГЕРБ и се кълне във вярност на премиера. Любопитна
подробност е, че Гошо Тъпото му го занесъл и лично в централата на
партията, след като го хванали в кражбата.
Опозореният "боец" реагирал гневно, настанил се пред централата на ГЕРБ в
столицата, повикал медии и се заканил, че почва гладна стачка. Премиерът
Борисов го сварил да лежи пред централата и го поканил да се качи в
кабинета му, за да поговорят. От тази среща на спипаният в издънка
Георгиев и премиера има и снимка, която публикуваме.
След като се гушна с подсъдимия Василев обаче, заплаши с бой премиера
Борисов, а журналисти директно нападна и е обвиняем за побой към днешна дата.

ОТКРИТО ПИСМО
До Председателя на ПП ГЕРБ г-н Бойко Борисов !
От Георги Георгиев, ГЕРБ Видин
Г-н Борисов , преди по-малко от месец имах среща с Вас на която ви
запознах с няколко тежки проблема в структурата и партийната дейност в
ГЕРБ Видин!
Месеци наред преди това търсех връзка с Вас, запознах лично многократно
членовете на ИК които познавам лично, с тези проблеми, както и вас и г-н На 03.06 изпратих и официално писмо до ИК на ГЕРБ с което запознах
колегите с проблемите в детайли ! На 16.07 на официалната страница на
ГЕРБ Видин в пост с чиния с изпражнения ГЕРБ Видин съобщават за
решение за моето изключване от партията! Поисках среща с вас и се наложи
да обявя гладна стачка за да бъда приет и изслушан!
...
Проблемите които представих пред вас са следните :
ПЪРВО - едноличното и феодално управление на ГЕРБ Видин от областният
координатор и депутат Владимир Тошев! Представих ви примери и факти!
Вашият отговор беше - Всичко това е вярно защото съм го чувал и от други
хора !!!
ВТОРО - махането на качествени хора от ГЕРБ само за да е координатора
безалтернативен и без конкуренция , десетки примери !
ТРЕТО - начина на работа основан на натиск ,клевети, лъжи, заплахи,
следене, доноси, тайни снимки и записи провеждан от Тошев и така
нареченият общински ръководител, пенсиониран полицай извикан по
телефона от Тошев да ръководи партията! Това смачка хората , вся страх и
тотално отблъсна и отврати нашите активисти!
Пример - моят приятел и колега Любомир Илиев беше изгонен от офоса на
ГЕРБ от общинският ръководител защото си е купил храна за котката от
магазина на наш общински съветник също обявен за враг от депутата ! Ако
не беше жалко щеше да е смешно !
..........
Член съм на ГЕРБ от 2009 г., кандидат за общински съветник 2011г.,
кандидат за депутат на ГЕРБ 05 МИР Видин 2013г. секретар на най големият
клуб на ГЕРБ в областта " БОНОНИЯ " , отговорник за лъч 1 - десет населени
места в община Видин за които отговарям пряко ! Само за миналата година
имам организирани над 200 събрания на ГЕРБ в областта , мероприятия ,
дарителски акции и др.
Тази година са над 120 до момента !
Аз съм организатора на първият миналата година протест пред НС още на
27.05.2013г. с искане за касиране на изборите тогава ! И в този ден събрах
шепа хора , но дадохме знак и показахме , че страха може да бъде
преодолян !!! Още на следващият ден излязоха стотици !!!
Единственият българин и гербаджия съм , организирал протести в 4 града и
две държави с искане за ОСТАВКА на Орешарски ! - Видин , София , Варна и
Брюксел !!! Присъствал съм на десетки протести в София и страната ! Всички
кампании и цялата си дейност съм финансирал сам , продавах имотите и дал съм ви дума , г-н Генерал и няма да ви предам , няма да предам и
хората си и ще се боря до край !
Като председател на ГД " БОЕЦ " , за чието създаване ви информирах и ви
държах в течение за всяка моя стъпка , инициирах кампания ВЪН
КОМУНИСТИТЕ , КАРИЕРИСТИТЕ И МИШОЦИТЕ ОТ ГЕРБ !!! ЧИСТА И СИЛНА
ПАРТИЯ !!! НИКОГА ПОВЕЧЕ БСП И ДПС НА ВЛАСТ !!!
Вярвам във Вас г-н Генерал и така създалата се ситуация ме кара да мисля ,
че и на вас ви е трудно да се преборите с тези които въртят схемите по места
с депесарите , тимаджиите и червените ! Призовавам всички колеги - ДА СИ
ВЪРНЕМ НАШИЯТ ГЕРБ !!! ДА ВЪРНЕМ ГЕРБ НА ГЕНЕРАЛА !!!
Гошо Тъпото на софра с тогавашните му любими съпартийци :):):)

Снимките можеш и сама да си ги намериш :):):)!
цитирай
4. notfun - ...оооо неее... нее нямам Нерви ...
26.06.2022 21:54
същият,като. ЦВЕТАНОВ, значи...

но, поне, за ташак и майтапи...стават...
и за компания, на дРтите пОтетки, в ТРета възраст ..

3. rosiela - ,

Аз съм г жа Юлия, Лейди Джулия, от 22г.насам..
селямнке ,не се провиквай тук, и не ми се мотай, оше 100г
последно..нареждане...къшш...

09:25
ма тоз много ентелижантен Гого, бе? Простотията му разпрала гащите.
цитирай
5. notfun - https://zonanews.bg/dokumentite-i-arhivi/militsionerat-sas-sedmoklasno-obrazovanie-gencho-tsvetanov-koyto-vozeshe-drugarya-grigor-shopov
26.06.2022 22:18
опааа, а това..за теб
и партийната потеса,баба Босса )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1932065
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930