Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03 21:52 - Продължавам да се възмущавам - КАК МОЖЕ ЕДИН ЧОВЕК БЕЗ ДА Е РАБОТИЛ, ДА СТАНЕ ВИЦЕПРЕМИЕР И ДА КАНДИДАТСТВА ЗА ПРЕМИЕР?
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 262 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 26.03 08:12


 Става въпрос за Мария Габриелова.

Чета биографията. Ами тя не е работила. Учила на едно място. Учила на друго. След това била някаква сътрудничка в някаква организация към Брюксел. След това станала комисар там и след това вицепремиер. Сега кандидатства за премиер.

Слушам какво говори и продължавам да си мисля, ЧЕ ЦЯЛАТА НИ ПОЛИТИЧЕСКА СИСТЕМА Е СБЪРКАНА.

Какво очаквам аз?


Очаквам, кандидатът за такъв пост, да е работил поне 10 години в частния бизнес и то за тези години да се е доказал като професионалист и да е заел някаква управленска позиция. След това е добре да поработи и в администрацията поне още толкова години, като в това време да е доказал организационните си способности и възможностите за работа с хора и екип.

И след това, като навърши 40 години и е натрупал вече управленски опит, тогава да се кандидатира за по-високи обществени постове, ако това го влече.


Каква е тази политическа класа в България, която избира за такива високи позиции хора, които не са правили бизнес, нито са работили в администрацията достатъчно време, за да придобият опит и умения, които да им дадат възможност да се кандидатират за високи позиции?

Как може от директор на училище, да те направят министър на образованието? Не трябва ли да си мине и през по-високата йерархия, да се мине през Инспектората, през някакъв директор на дирекция в министерството, пък дори и през заместник министърско място. А тук направо - БАМ и министър.

Преди повече от 20 години имахме министър на търговията, в трудовата книжка на който пишеше, че първата му работа е като "министър". Беше министър на търговията, а не беше продал и един кибрит! 

Та така за Мария Габриелова. Вярно е, че властта е сладко нещо и амбицията да я постигне човек не е нещо лошо. Ама нека първо да гърби десетина години в частния бизнес, за да знае как се изкарват пари, как се плащат заплати, как се връзват баланси, как се планират продажби на стоки и услуги. Нека да опъва малко каиша, както се казва. След това нека да види как функционира държавната администрация, тоест, нека да мине от другата страна на барикадата. Като е видяла как трудно се изкарват пари, би следвало в качеството си на администратор, да направи всичко възможно, да облекчи цялата тази бумажщина, с която се товари частния бизнес. Нека да види, както се казва, "Две и двеста" и тогава да ламти за някакъв висок пост. Затова може би като я слушам, чувам безкрайни приказки, напълно безсмислени, общи, на които едно време в университета им казвахме, "разтягане на локуми". Накрая едно нищо. Задавам си въпроса, от какво разбира тази жена? От бизнес не разбира. От финанси - също. От икономика не разбира. Кое министерство би могла да оглави. Ако е външното - трябва да е минала някаква подготовка в качеството си на дипломат. Ако е вътрешно - знае се какво се изисква. Ако е здравното - поне да е доктор. Ако е финансовото - да е бюджетар. Ако е икономическото - нужно е яка икономическа подготовка и като теория и като практика. Какво е учила Мария Габриелова, че да стане вицепремиер или направо премиер. Аз досега не съм чул тя да се е произнесла по теми, различни от "договорености", "сътрудничество", "изслушване на опонента" и ред подобни приказщини. Как ще изпълнява ролята на премиер, като тя в това си качество трябва да разбира по малко от всичко - като се започне с бизнес, финанси, сигурност, екология, медицина и здравеопазване, спорт, култура и т.н. и т.н. Аз не съм чул нейно изказване в която и да е от цитираните от мен области.

За такива качества като сила, чест, достойнство, самостоятелност и т.н. няма да говоря. Тя ще прави онова, което каже Бойко. Ще имаме за премиер жена, която ще слуша какво й казва Бойко и ще прави онова, което каже Бойко. Такъв премиер ли ни трябва?


Да сте чули от нея някакъв идеологически постулат? Това е пример за политически гьонсуратлък. Отива там, където има възможности да се овласти колкото се може по-бързо и повече. Ето, ако мен ме питат, къде се намирам в политическото пространство, аз бих отговорил просто и ясно: В дясно от центъра. Аз съм за дясно политическо управление, за капитализъм, а не за социализъм, какъвто имаме сега, за пряка демокрация, а не за централистично управление, каквото имаме сега, за избор на важните фигури в държавата, пряко от Суверена, а не за измислената представителна демокрация, която дори не е представителна демокрация, а някакво лъжливо подобие. Ето, казал съм го. Да сте чули някаква такава декларация от Мария Габриел? Не съм сигурен, че има глава и достатъчно мозък да направи такава декларация, защото може би и тя не знае къде се намира в политическото пространство. Може би там, където обещават пари и постове и толкова.

И сега най-важното - тя отива в една крадлива партия, за да стане част от нея! Питам се, ако тази крадлива партия ме покани мен с предложение да ми даде някаква служба и работите да продължат така, както са вървели досега, аз дали бих приел? Не, няма да приема. Защото там никой не е независим и всеки прави това, което казва собственикът на партията. Да, собственикът. Но Мария прие. Ламтене за власт. Такива биха работили и за Сталин и Хитлер. Това са хора без души.


А за премиера в оставка какво да кажа? Прилича ми на мишок, а не на лидер. То може да е лидер на мишоците. Години в министерството на образованието и образованието, а е до никъде. След това е и министър. Пак нищо. И заради това нищо, ГО НАПРАВИХА ПРЕМИЕР. ЗНАЧИ КОЛКОТО СИ ПО-НЕПРОИЗВОДИТЕЛЕН И ПО-НЕСПОСОБЕН, ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ ТЕ ИЗДИГАТ. СОЦИАЛИЗЪМ, КАКВО ДА ГО ПРАВИШ. ТАКА СТАВАТ НЕЩАТА ТУК.



Гласувай:
0



1. vladtepes - За Мария Габриел
25.03 10:50
Голяма бяла птица, роднина на лебеда.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3243390
Постинги: 6939
Коментари: 4327
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930