Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2022 12:59 - За двойните стандарти
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2171 Коментари: 14 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вчера Гетьо сърдито обясняваше, че някой в блога сравнил журналистиката с най-древната професия-платената любов
Ще кажа и моето мнение, като предварително ще отбележа, че в никакъв случай не искам да засегна някого лично.  Към журналистите до някое време съм се отнасл с уважение и респектмама десетина години работеше в Народна армия и доколкото и баща ми беше военен и с дежурства и учения, то често съм осъмвал в печатницата  , когато мама бе дежурен редактор Тогава вестниците излизаха в ранните часове от печатницата
Много обичах да съм в помещенията със готова продукция-книги, вестници, списания . Мирис на печатарско мастило, хартия  и вероятно не на последно място лепило-друсал съм се безплатно:) В къщи са гостували много от тежката артилерия журналисти. Ще се похваля с нещо и аз-поръчител за БКП ми беше Продев и след промените го помолих да ми разпише и партийния билет-беше вече сериозно болен.
Любими ми автори са били и журналисти-Хемингуей, Еренбург, Маркс...
Пиша тези неща  за да бъда разбран-Бях с огромен  респект към тази професия и завиждах на журналистите за лекотата на изказа им, защото по това време имах ментални затруднения -писмени и речови.
Ще призная и нещо друго. Винаги съм се отнасял с уважение и към Жрицитена платената любов. Житейския ми опит ме е научил, че има родени жени за това и че малко сексолози
могат да бъдат по сполучливи в терапията си, отколкото практиката на тези дами-особено с деликатните и срамежливи младежи. Винаги съм казвал /и мисля, че съм прав/ , че когато не си обвързан, далеч по доре и коректно е да имаш отношения с проститутка, отколкото за същите потребности да "завърташ главата" на дама, която може да вложи и чувства, да има най-различни очаквания. Пък и във всички случайи е по евтино и не губиш време. Няма нужда да водиш платената си приятелка/ако не искаш/ на представления, в заведения, да купуваш цветя, подаръци. Можеш свободно да говориш за желанията си, а често и да разбереш какви наистина желания имаш-неизвестни ти до този момент

Тоест отнасял съм се уважително и към проститутките и към журналистите. Към първите продължавам да сеотнасям уважително,  към вторите често не

Какво ме предизвика да пиша този постинг? Впрочем отдавна го мисля, но изглежда събитията в "двата Китая" и малтретирането на френския журналист в Истанбул бяха отключващи
За Китай:

Спомняме си протестите преди време в Тайван срещу Ковид мерките. Управниците в страната действаха решително и строго. Действията им бяха поощрени от медиите, а протестиращите бяха наречени необразовани, пета колона, безотговорни и т н.
Впрочем резко и с арести се процедираше и в редица европейски страни.
Други страни като Швеция , Белорусия се процедираше по коренно различен начин. Упрекнати бяха тези страни в безотговорност също. Лично аз не знам кой , крив, кой прав, но заболеваямостта и смъртността , като , че ли не се влияеха толкова от мерките, колкото от генетични особености-например кръвна група
От седмица протести срещу ковид мерките има , имаше и в Китай. Като изключим Хонг Конг, то подобни протести не е имало от 90те. В Китай действаха по аналогичен начин , както и в Тайван-дори в Китай отстъпиха пред част от исканията.
Само че в Тайван протестиращите бяха необразовани и безотговорни, в Китоай протестиращите бяха най-образованата част и съотв десиденти!?
Репресивният апарат в Тайван беше решителен и сведущ, В Китай естествено деспотичен и не разбиращ!? Ето типичния пример когато интереса клати феса. Тоест пишеш каквото ти поръчат, и после получаваш платата.  Истина, справедливост-това са вредни сантименти от миналото
Другият случай, който ме  подтикна да поразсъждавам на тази тема бе зверския побой над френски журналист в Истанбул.
Става въпрос за журналист, който бе направил репортаж и снимки в прословутата Буча  в които той доказваше, че нещата не са тези , които се представят от украинската власт и повечето медии Бил принуден по най-бъръзия начин да напусне украйна и го прави като отива в Турция. Там е бил пребит от "възмутени" украински патриоти-защо ли Европа е пълна с подобни "патриоти " в мобилизационна възраст, които често скандализират страните които са ги приели  и обгрижват
Разбира се този случай е табу за повечето западни медии вкл и българските
Хайде си представете, че руски туристи набият някой журналист , или се захванат с каналджийска дейност, каквато украинците определено вършат у нас, какво ще пишат медиите.  И въобще апатията и на държавни ръководства, и на медии за изтъпленията на някои самозабравили се украински бежанци, настройва европийците срещу всички украинци, което не е истина. малко са Азовците в Украйна и повечето украинци са добри хора. Просто е време когато лошото е взело връх и е престижно и е толерирано. Толерирано от медиите за които говорим, толерирано от журналистическата общност
Така , че не сравнявайте журналистите с проститутки-вторите могат да се обидят




Гласувай:
4



1. morskipesni - Двойният стандарт го създават джурналджиите,
01.12.2022 14:06
а не политиците както мнозина смятат. Мисирките поне могат да си позволят да са честни, ама нещо не го искат. При курвите всичко си е, каквото е- стандартна програма- допълнителни екстри.
цитирай
2. getmans1 - Чудесен пример даваш че си 3Д - ПР...
01.12.2022 15:54
Чудесен пример даваш че си 3Д - ПРНИТЕР за;
- лъжи
- клевети
- нелецеприятни внушения
- манипулации от най-различно естество
- долно клюкарстване, лицемерие, тролене и ред други негативи

Делиорманското „Гетьо„ както го посочваш, без големите си претенции, че учил в странство, че заемал разни ръководни длъжности, че го възпитавала баба франкофонка, че познавал популярни личности не постъпва така когато иска да се изкаже по някакъв си въпрос.
Когато лъжеш ти го казва на момента, когато клеветиш също, когато правиш внушения пак така.

Нощес след след 2 часа пак излъга, сега пак го правиш и то на мой гръб защото това за;
- френският журналист пребит в Турция е лъжа ... ИНФО- НЕТ
- това за Тайван пак лъжа ... ИНФО- ЕСТ https://www.dw.com/bg/%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%B4%D0%B0%D1%83%D0%BD-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%B2%D0%B0%D0%BD-%D1%81%D0%B5-%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%8F-%D0%BF%D0%BE-%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5-%D0%BE%D1%82-%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F/a-54672956
- това което пишеш за Китай и отношението на журналистите си е лъжливо внушение... ИНФО- НЕУДОБНО

Пустият му комунизъм на шебеци ви превръща да се прескундачате под истината и над нея ... 3Д ПРИНТЕРИ ЗА ЛЪЖИ - ви направи, че други просто не може.

цитирай
3. vacsine - Чудесен пример даваш че си 3Д - ПР...
01.12.2022 16:29
getmans1 написа:
Чудесен пример даваш че си 3Д - ПРНИТЕР за;
- лъжи
- клевети
- нелецеприятни внушения
- манипулации от най-различно естество
- долно клюкарстване, лицемерие, тролене и ред други негативи

Делиорманското „Гетьо„ както го посочваш, без големите си претенции, че учил в странство, че заемал разни ръководни длъжности, че го възпитавала баба франкофонка, че познавал популярни личности не постъпва така когато иска да се изкаже по някакъв си въпрос.
Когато лъжеш ти го казва на момента, когато клеветиш също, когато правиш внушения пак така.

Нощес след след 2 часа пак излъга, сега пак го правиш и то на мой гръб защото това за;
- френският журналист пребит в Турция е лъжа ... ИНФО- НЕТ
- това за Тайван пак лъжа ... ИНФО- ЕСТ https://www.dw/bg/%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%B4%D0%B0%D1%83%D0%BD-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%B2%D0%B0%D0%BD-%D1%81%D0%B5-%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%8F-%D0%BF%D0%BE-%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5-%D0%BE%D1%82-%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F/a-54672956
- това което пишеш за Китай и отношението на журналистите си е лъжливо внушение... ИНФО- НЕУДОБНО

Пустият му комунизъм на шебеци ви превръща да се прескундачате под истината и над нея ... 3Д ПРИНТЕРИ ЗА ЛЪЖИ - ви направи, че други просто не може.


Той е не 3Д, а поне 8Д принтер. По-лошото е. че го прави напълно умишлено, за разлика, примерно от булята, която си е просто глупава.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Кое е лъжа хетмане?
01.12.2022 16:43
Прочел съм нещо, което ме е възмутило и , дори след "адреса" който пускаш мисля , че е вярно. И не защото руснаците лъжели или украинците, а защото е нелогично това к8оето гръмна в Буча После се опитаха да разиграят пак трагедии с удари по места където има струпване на хора, но руснаците си бяха научили урока. Показаха останки от снаряди, ракети , сателитни снимки, видеа... Какво искаш да кажеш, че руснаците купили френски репортер и той говори написан сценарий от тях
Гетьо, че журналистиката като цяло е факт станала прислужница е факт. Да припомня ли , че цензурираха действащ американски президент
Да припомня ли, че се самоуби главния редактор на БиБиСи след измамата с оръжията за масово поразяване на Ирак. И Ирак бе нападнат , разрушен, над милион загинали милиони без покрив над главата и една заможна страна бе унищожена с лъжа, която медиите услужливо раздуха , а ВПК прибра стотици милиарди, както ги прибира и днес. Медиите услужливо сега се вайкат за инфраструктурата на Украйна, за липсата на ток, вода, газ , храни и т н., но услужливо мълчаха , когато по същия начин бе ударена Югославия-на тъмно, студено и без горива
С оръжие и против конституцията и бе разбита федерация съизмерима в някаква степен с Украйна-различни етноси, вътрешни противоречия. Тогава мълчаха медиите и ние и тогава се включихме в западната истерия
И обясни ако можеш различното тълкуване на протестите в Тайван и Китай-една и съща тема, по един и същи начин се провеждат протестите, еднаква реакция на властите-в Китай по санирани действия...
За познанството с Продев. Той не е мой познат, а на нашите. Когато го помолих да ми стане поръчител бе натирен в многотиражката на Кремиковци, а бе натирен защото бе журналист на място. Хем таланвтлив, хем с характер Той можеше да има всеки вестник, всеки пост в неговата материя, стига да си продадеше таланта Не го направи преди промените, не го направи и след промените Живя без компромиси и "шумно"-отиде си тихо и без драми
Той имаше какво да продаде-таланта си. Днес на сергията /журналистическата/ като цяло се продава бездарие. И не защото няма талантливи хора България, а защото и е забранено да ги има
Ботев , ако днес се родеше , или Левски ,в пелените щяха да бъдат задушени
"Аз съм прост, вие сте прости и ще се разберем"
И се разбрахме-ти на "заточение" в градината , аз с одити и защити на проекти на границата на инкриминиране. Ти си се отказал, аз продавам професията си на стиснати и алчни хора, по същия начин , по който журналистите пишат репортажите си
Преди години не исках и оставах без клиенти, а друго не можех. Алтернативата беше и аз да се заточа на село, да си взема две крави, едно прасе , а човекът ми да направи градина. Мислил съм го, но имах силна спирачка. Жена ми , нито теле щеше да даде за клане, нито прасе. Така , че аз не се правя бял и пухкав с криле, но страната дойде до там, че вършиш ли си работата както трябва , гълташ вода и до там

getmans1 написа:
Чудесен пример даваш че си 3Д - ПРНИТЕР за;
- лъжи
- клевети
- нелецеприятни внушения
- манипулации от най-различно естество
- долно клюкарстване, лицемерие, тролене и ред други негативи

Делиорманското „Гетьо„ както го посочваш, без големите си претенции, че учил в странство, че заемал разни ръководни длъжности, че го възпитавала баба франкофонка, че познавал популярни личности не постъпва така когато иска да се изкаже по някакъв си въпрос.
Когато лъжеш ти го казва на момента, когато клеветиш също, когато правиш внушения пак така.

Нощес след след 2 часа пак излъга, сега пак го правиш и то на мой гръб защото това за;
- френският журналист пребит в Турция е лъжа ... ИНФО- НЕТ
- това за Тайван пак лъжа ... ИНФО- ЕСТ https://www/bg/%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%B4%D0%B0%D1%83%D0%BD-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%B2%D0%B0%D0%BD-%D1%81%D0%B5-%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%8F-%D0%BF%D0%BE-%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5-%D0%BE%D1%82-%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F/a-54672956
- това което пишеш за Китай и отношението на журналистите си е лъжливо внушение... ИНФО- НЕУДОБНО

Пустият му комунизъм на шебеци ви превръща да се прескундачате под истината и над нея ... 3Д ПРИНТЕРИ ЗА ЛЪЖИ - ви направи, че други просто не може.


цитирай
5. blackpredator - преди малко,
01.12.2022 16:54
започна поредното 3D принтиране с ракети у Украйна
а кратуткоФските проститутки нека си пишат

на Делиормана и Хисаря, капотите капут..
гумата не е като в главата
цитирай
6. getmans1 - започна поредното 3D принтиране с ...
01.12.2022 17:40
blackpredator написа:
започна поредното 3D принтиране с ракети у Украйна
а кратуткоФските проститутки нека си пишат

на Делиормана и Хисаря, капотите капут..
гумата не е като в главата


... и ти става едно тооопличко в гащите ... дано не се погнуси домакина или то вашето не е милизливУ
цитирай
7. getmans1 - ДО - 4. vencivaleri1951 - Кое е лъжа хетмане? 16:43
01.12.2022 18:23
Ето това е, при мен е конкретика а при теб лъжа и нищо повече от ... бля бля бля

И ще го повторя пак;
- факт е че навираш мен и дъщеря ми в нещо което и ти сам не можеш да обясниш ... какво прави дъщеря ми в нашите разговори.
Аз да съм я цитирал, ДА СЪМ ПОЛЗВАЛ факта, че е журналист КАТО ДОВОД, А ?

... Просто в наш чисто човешки разговор за децата ни ти бях го споменал а, ти в омразата си към А. Пискова приши и нас ... и години вече не се спираш ... аз, даже отдавна спрях и да те псувам. Ти, нито от намек не разбираш, нито от псуване ... заслепен от омраза.

Колкото до фактите в постинга вече го написах;

- френският журналист пребит в Турция е лъжа ... ИНФО- НЕТ - няма информация за такъв случай и оправданието „Чел съм го някъде„ може да мине само на пейката пред кооперацията ...

- това за Тайван пак лъжа ... ИНФО- ЕСТ и аз коректно ти я показвам ... Ако има „Китай се справи блестящо с вируса„ - твой цитат и то, от това лято - Е ВЯРНО НО, то се отнася за Република Китай а, не за комунистически Китай, където не е спирала да върлува болестта, където от някаква криворазбрана комунистическа гордост заложиха на собствената си ваксина и полицейщина - с едни чаталести приспособления и въжета да ловят хората по улиците ... като животни.

- това което пишеш за Китай и отношението на журналистите си е лъжливо внушение... ИНФО- НЕУДОБНО - искат оставката на ВОЖДА

За ПРОДЕВ СИ ВЗЕЛ ДА МИ ПРИКАЗВАШ ... ДРЪН - ДРЪН и бля-бля.

Като свърши мача можеш да видиш кой ги учи журналистите.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Абе Гетьо,
01.12.2022 20:00
Извинявай, но ти проявяваш провинционална мнителност Не навирам дъщеря ти никъде. Нито името и знам, нито ред съм прочел от нея, нито в студио гледал или слушал. Специално подчертах че пиша въобще, а не лично. При това аз съм останал с впечатление , че нейна тема е в областта на културата Какво общо може да има с темите по които говорим тук.
При това дъщеря ми също две години работи може да се каже като журналист. Тя и нейна приятелка на практика създадоха сп "Тялото" После към списанието се присъединява не безизвестния "Митьо крика" , пуска в употреба специфичен изказ и двете бяха до там. Помня мама и каза, че или приема хората каквито са , или бяга от журналистиката.
Още един път ти казвам-проявяваш нездрава мнителност.
За Продев Ти каза , че съм споменавал известни хора, а аз бях споменал само Продев, който бе близък на нашите и бе сравнително в немилост когато го помолих да ми стане поръчител . Просто дадох пример , какъв тип журналисти харесвам-не че беше комунист

[quote=getmans1]Ето това е, при мен е конкретика а при теб лъжа и нищо повече от ... бля бля бля

И ще го повторя пак;
- факт е че навираш мен и дъщеря ми в нещо което и ти сам не можеш да обясниш ... какво прави дъщеря ми в нашите разговори.
Аз да съм я цитирал, ДА СЪМ ПОЛЗВАЛ факта, че е журналист КАТО ДОВОД, А ?

... Просто в наш чисто човешки разговор за децата ни ти бях го споменал а, ти в омразата си към А. Пискова приши и нас ... и години вече не се спираш ... аз, даже отдавна спрях и да те псувам. Ти, нито от намек не разбираш, нито от псуване ... заслепен от омраза.

Колкото до фактите в постинга вече го написах;

- френският журналист пребит в Турция е лъжа ... ИНФО- НЕТ - няма информация за такъв случай и оправданието „Чел съм го някъде„ може да мине само на пейката пред кооперацията ...

- това за Тайван пак лъжа ... ИНФО- ЕСТ и аз коректно ти я показвам ... Ако има „Китай се справи блестящо с вируса„ - твой цитат и то, от това лято - Е ВЯРНО НО, то се отнася за Република Китай а, не за комунистически Китай, където не е спирала да върлува болестта, където от някаква криворазбрана комунистическа гордост заложиха на собствената си ваксина и полицейщина - с едни чаталести приспособления и въжета да ловят хората по улиците ... като животни.

- това което пишеш за Китай и отношението на журналистите си е лъжливо внушение... ИНФО- НЕУДОБНО - искат оставката на ВОЖДА

За ПРОДЕВ СИ ВЗЕЛ ДА МИ ПРИКАЗВАШ ... ДРЪН - ДРЪН и бля-бля.

Като свърши мача можеш да видиш кой ги учи журналистите.[/quote
цитирай
9. getmans1 - И слава Богу, че не знаеш повече, . . . ...
01.12.2022 20:27
И слава Богу, че не знаеш повече, ... бая кокоши крака си изял
цитирай
10. starforlife - Добра вечер, ЛИЦЕМЕР! Ще си позволя да пренеса коментарната си реплика от при Пръцко, понеже косвено е по темата.
02.12.2022 06:48
Темата за това кой лъже, лицемерничи, слага неизказани думи в устите на опонентите си и т.н.

Та... Коментарът ми там от сутринта, като реплика на твоята поредна педерастия:

А сега 5 минути внимание и на Лицемер51-ви:

vencivaleri1951 написа:
ЧРД-да си жив и здрав , където и да си

Благодаря!
И само да те попитам: Това къде съм има ли значение та не пропускаш да вметнеш с идеята явно да намекнеш, че лъжа къде съм или поне с индикацията, че за теб е важно та се прокрадва евентуално несъзнателно в мисловния ти модел?
За теб е важно къде си, а не с кого си, така ли? Иначе защо ще присъства в поздрава ти - съзнателно или не?
Ето ти индикатор, че поздравът ти е лицемерен и не е отправен към мен, а по-скоро е парадност за пред Зрителите.


vencivaleri1951 написа:
По темата. Усещам гневиш се , че и други почнали да снимат супермаркети, а това както знаем е твой патент да изучаваш света по супери и ценоразписи.

И това казваш е по темата, м? Защото аз не мисля, че е по темата, а е чиста педерастия, особено в светлината, че преиначаваш смисъла на този вид мои постинги.
Но ти надолу изкривяваш и какво аз казвам по темата и постинга в момента и това ще го видим.
И ето ти основание да те наричам мизерник например. Или капут. Или безчестник. Или както и да е, характеризиращо такъв, който изкривява думите на отсрещния.


vencivaleri1951 написа:
Иначе да зареждаш на фул магазините , само и само да дразниш страни в които дифицитите на много стоки" чукат" на вратите им е доста скъпичко..

А аз да съм намекнал дои за подобно нещо? Напротив - казах, че магазинът е огромен, добре зареден, но същевременно отчетох фактите, а те са:
- Цените са много по-лоши за руския пенсионер, отколкото в България за българския! Факт! С нещо да не си съгласен? М?
- Магазинът е буквално празен! покажи ми един кадър, на който са заснети повече от 5-6 човека! А поне 90% от кадите обхващат огромни площи от магазина и повтарям, че в нито един кадър не са заснети повече от 5-6 човека, а в болшинството няма нито един човек на десетки квадратни метри площ! Площ дълбоооко-дълбоко назад докъдето се вижда! Тоест - в магазина я има 50-100 човека, я не. И аз коректно сравних със софийското "Метро", в което във всеки един момент от време има СТОТИЦИ пъти повече клиенти! Стотици пъти! Факт! С нещо да не си съгласен? М?
- Поне 90% от пазаруващите са без кошници. Факт! Факт, който говори, че те не са там, за да пазаруват сериозно, а за да купят нещо минимално. Което говори за покупателната способност, защото това не е квартален магазин, в който се влиза за нещо дребно, а е такъв, в който се отива, за да се пазарува по-сериозно. С нещо да не си съгласен? М?
- Вижда се, че повечето хора просто разглеждат, а пазаруващите са с минимални покупки. На касите дори се вижда! Факт! С нещо да не си съгласен? М?
И т.н.
Та ето на такива ФАКТИ аз обърнах внимание, а не на това, което ти КАПУТСКИ ми слагаш в устата!


vencivaleri1951 написа:
Но днес ти е празник и няма да споря , а ще се съгласявам с теб

Опитът ти за ирония не минава, защото ти и да искаш не можеш да спориш, защото каквото казвам - се вижда с очите, а не се представя като вас само на думи! Аз се ограничавам до постинга, клипа и видяното в него. Вие сте тези, които започвате за разни битови сметки, ток, газ и прочее да балалайкате. И въпросът е, че само балалайкате неща, които не можете да докажете! А както вече казах - аз съжденията си ги подкрепям с ФАКТИТЕ от самия клип.
Та ето, че сами се правите смешни!


vencivaleri1951 написа:
Руснаците нямат подредени могазини и подобни сгради-всичко това са студия в Мос-лен и тн филм. Руснаците нямат зърно и сънчоглед да изкарат до новата реколта-на купони са. Руснаците нямат водни басейни-море, океан, реки и имат голям дифицит за риба и рибни продукти. Тези разнообразни кутийки и бурканчета с черен хайвер които предлагат не са с хайвер , а очи на копърка-за комуфлаж. Тези с червен са пак очи на копърка, но боядисани. Месо им дават с купони, по кило на месец Това е пълна лъжа, че са лидер поизнос на свинско месо, и сред лидерите на останалото-без пилешко.
А пък еленско Откъде у руснаците елени. Последните се въдят предимно в Нидерландия-еленът предимно се въди под и на морското равнище

- По началото: А къде точно съм казал подобно нещо? М? Къде съм казал, че нямат подредени магазини? М? Пък после не си капут! М?
- По това за рибите и хайверите: А къде точно съм казал противно нещо? М? Да съм твърдял, че в Русия нямат огромен асортимент от риби и хайвери? М?
Но пък на базата на това, че както казах руснакът живее много по-кратко от американеца например - се стига до заключението, че понеже храната е един от решаващите предпоставки за дълъг живот - значи руснакът не ги яде тези риби и хайвери. А не ги яде или понеже няма културата да го прави... Или понеже не са му по джоба!
И понеже в ерата на Интернет няма как да не осведомен и да не е добил културата, значи остава джобът да е плитък.
Говоря за средностатистическия руснак.
- Това за елените ще го прескоча. И не понеже не е изобщо по темата, а понеже единствено показва комплексите ти!


vencivaleri1951 написа:
Руснаците определено и студуват-ни газ, ни дърва, ни въглища. И ток няма-пускат го само да видят програма Время и Путин През останалото време мрак. И" Белите нощи"
са измишльотина на Достоевски. В Русия всичко е черно- И Бели нощи да има пак са черни

Това също ли е по темата? М?
И хайде ми покажи къде аз твърдя подобно нещо, което си написал и се опитваш да ми сложиш в устата?
В Русия има страхотни неща! Но политиката им и управниците им ВИНАГИ са били черни! Затова и цветното там придобива сив отенък. Като все едно веселия пуловер да го изпереш с отпускащи черно (миризливи) чорапи - ето така се получава и в Русия! За съжаление!

StarForLife™ ·dc=5560402~idp=1845173~011222~002-417·

StarForLife™ ·dc=5560475~idp=1845321~021222~003-418·
цитирай
11. starforlife - Колкото наистина и по-конкретно по темата на постинга ти... Незасягайки това, че отново и отново клеветиш какво и с какъв смисъл е казал Радо... То:
02.12.2022 06:57
Ти, Нещастнико, хвърляш кал по всичко, което не е по идейната ти линия и рамка!
По всичко!
Независимо от народност, пол, качества, професия, ценз, успехи и прочее.
Журналистите това - журналистите онова. И все тези, които пропагандират вашите ялови идеи и както изрично подчертах - рамка... Защото вие се събирате в една идиотска рамка, която не можете в никой случай да надскочите... Все тези журналисти са добрите, безпристрастните, правдивите. Все тези, които ви лижат гъзЪ! Всичко останало е измет според теб и вас.

В Буча и не само, работиха и излязоха със становища международни екипи от специалисти.
И понеже заключенията им не са в полза на мародерска Русия - естествено веднага те стават лъжци и протежета на Запада, нали така?

В момента Светът работи по това да бъде прокарана правова рамка, която да даде възможност Русия да бъде изправена пред трибунал!
Защото Светът уважава и спазва правилата които самият той е създал и наложил и например зачита факта, че Международният съд в Хага няма легитимността да изправи същата тази Русия да отговаря за геноцида в Украйна!
ИНАЧЕ СЪЩИЯТ ТОЗИ МЕЖДУНАРОДЕН СЪД В ХАГА ПРОВЕДЕ И ПРОДЪЛЖАВА ДА ПРОВЕЖДА РАЗСЛЕДВАНЕ НА РУСКИТЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ В УКРАЙНА И ТВЪРДО ИЗКАЗВА МНЕНИЕТО, ЧЕ ТАМ РУСИЯ ИЗВЪРШВА ПРЕСТЪПЛЕНИЯ!

Рано или късно СВЕТЪТ ще изправи Русия на подсъдимата скамейка и тя ще отговаря за въпросния геноцид с всичките произтичащи от това последствия!
Тогава ти, лицемерни и нещастни човече, няма да си съгласен с това, което СВЕТЪТ поднася като процес, доказателства и присъда ли?
КАКВО Е МЯСТОТО ТИ В ТОЗИ СВЯТ ТОГАВА?
Абсолютно никакво!
Та решението в такъв случай е едно единствено:
Русия се превръща във втора Северна Корея и който не е съгласен да живее по правилата на СВЕТА - просто се пръждосва в този земен "рай".
Естествено разликата от Северна Корея трябва да бъде нормалните руснаци да могат да напускат "рая" и да се реализират в "ада" на ЦЕЛИЯ ОСТАНАЛ СВЯТ.

Комунягите,
винаги сте живели не в общество, а в комуна, в секта, като зомбита!
Пълни идиоти! Некадърни във всяко едно отношение при това!

StarForLife™ ·dc=5560477~idp=1845321~021222~004-419·
цитирай
12. morskipesni - Потно, тлъсто, шугаво "звездно" животно-
02.12.2022 12:37
у ваш'та кочина мое' да е всякак, ама пак ДРУГ решава колко ще плюскаш, доколко да наддадеш и как ще те "ваксинират" против поумняване. Този ДРУГ се сменя и НОВ идва. И нови грухтачи си завъжда- веднъж "атлантици", друг път "комуняги", или пък китайци. Дреме му на ОНЯ за твойте миризливи "разсъждения".
цитирай
13. notfun - ваксата № 3,ти си МОДЕЛ на Мулти 999 D ))))
02.12.2022 16:40
бате Венцоо,
това nadupeno майно..оho /vacisne..

не е пи4, а, шутка марева @ + още 866
Постинг: Украйна в официално комюнике:
Автор на постинга: petgrig
цитирай
14. get - До 4. vencivaleri1951 - Бе ти бае Венци, съвест от там - СРАМ НЯМАШ ЛИ ?
03.12.2022 11:50
vencivaleri1951 написа:

С оръжие и против конституцията и бе разбита федерация съизмерима в някаква степен с Украйна-различни етноси, вътрешни противоречия. Тогава мълчаха медиите и ние и тогава се включихме в западната истерия


- Ей затова, ти казах и пак ще го кажа - никакъв българин не си ТИ - а БАНАЛНА сръбска "шайкача" !!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059212
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031