Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2022 20:12 - Ролята на Москвича в края на долара
Автор: zdravgr Категория: Политика   
Прочетен: 1207 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Уважаеми господа блогъри и читатели. Не искам да съм лош пророк, но днес съм в еуфория. 
    Русия заби първия пирон в ковчега на долара. И това го направи не кой да е а бъдещия производител на Москвич. Преди време в един отговор на уважаемата  librarian   писах, че икономиката на Русия вече не е пазарна , а командна. Сбъднаха се мечтите на цяла плеяда руски мислители, да се премине на командна икономика. Особено важно е да спомена Фурсов и Делягин. Та нека си представим какво ще представлява бъдещия Москвич. Тъй като не съм специалист по автомобилите ще призова всички от блогосферата да помагат. Преди всичка, ще обърна внимание, че завода на Рено, който ще прави москвеича, беше пригоден да прави Сандеро и други автомобили произвеждани основно за платежоспособни клиенти от източна европа или такива на Запад, които искат да имат като трети автомобил в семейството непритенциозна кола, за да обикалят до магазина или да задовлят друга фундаментална потребност. 

    Естествено Москвича няма да има евро 6, но може би ще има евро 2 или кой знае, може и дабъде на батерии. Руснаците са известни с арогантните си проекти. Естествено да задоволят потребностите си от автомобил, ще се наложи да купуват китайски или руски машини. Но вмомента, цените на автомобилите в Русия са поне 30% над пазарните цени. Но с почти всички руски проекти е така. Тук ще се спрана проекта за руски самолет широкофюзелажен МС21 . Този проект е най-напред от всички проекти за руски самолети и нуждата от него е крещяща. Боинг и Еърбъс спряха обслужването на самолети собственост на руски компании. И сега руснаците имат безброй самолети, които не искат да върнат на лизингодателите, но са без обслужване.  За хората неизкушени в авиацията, ще кажа, че резервните части на самолетите могат да бъдат доставяни от сертифициран доставчик и поставяни от одобрен сервизьор. Разбира се руснаците ще успеят да намират на черно резервни части, но ще бъдат сервизирани на черно и всеки може да се досети какъв застраховател и за колко би застраховал пътуващите на самолети собственост на руски компании. Тук ще напомня, че Руските авиокомпании имат нужда от около 50 самолета годишно от този клас. Твърди се, че могат да си ги произведат. Деа се надяваме , че няма да са на технологичното ниво на  Москвичите.
      

    Можем да направим и подобна аналогия с Москвича. Преди време бях писал, че тъй като руската икономика вече е командна не им прави впечатление, колко модерен икономичен и удобен ще е автомобила.

     Но ако си мислите, че само с Москвича ще е така то следващия пирон в ковчега на долара ще забия РЖД. Това е главния жп превозвач. Там интересното е че за сега Русия е под санкции които засягат доставките на касетни лагери без коитовагоните няма как да вървят. Тук също може да очакваме решение на същото технологичното ниво. 
 





Тагове:   москвич,   долар,   Русия,


Гласувай:
2



1. andorey - Факт е че много вътрешни руски линии ...
17.05.2022 12:39
Факт е че много вътрешни руски линии не летят заради липсата на резервни части. Едни руснаци ми го казаха... Но те ще запачнат да произвеждат, поне лагери за жп- то...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdravgr
Категория: История
Прочетен: 457578
Постинги: 199
Коментари: 442
Гласове: 911
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031