Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2022 23:15 - Ох, докторе
Автор: mt46 Категория: Музика   
Прочетен: 2864 Коментари: 4 Гласове:
16

Последна промяна: 27.05.2022 23:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.
image Spase Iliev преди 3 години (редактиран) Аз съм от Македония тази песен и при нас е много известна когато я слушам така хубаво ми иде на душата просто сълзите не спират. Това е истинска песен с емоции на човек да му докосне душата и сърцето. Райна е прекрасна ! С това трябва да се гордеят всички, за песните няма граници те не обединяват. Поздравления до цяла България !!! Показване на по-малко       107       ОТГОВОР          
  image Ⱂⰵⱅⱔ Ⰵⰲⱄⱅⰰⱅⰹⰵⰲⰰ преди 3 години :Поздрави, брате! Аз съм с македонски корени. Но рядко някой от вашата земя говори като теб. Музиката, определено, трябва да ни събира!      
7       ОТГОВОР

image Spase Iliev преди 3 години  @ Ⱂⰵⱅⱔ Ⰵⰲⱄⱅⰰⱅⰹⰵⰲⰰ  Аз съм студент в София, идвам от Источна Македония. България ни е най-блиску хората в Македония нямат нищо против България има и такиви дето шират пропаганда за съжаление ама това е политиката. Песните са уметност те са за всичките хора а за уметноста няма граници. Ние сме си братски народ това го казвам от сърце. Аз в България не се осещам като чужденец. Тези хора който не са биле в България нека отидат самите да видат че е така. Това го казвам за мен лично, всеки човек има право на мнение. Поздрав

      26       ОТГОВОР          
  image Ⱂⰵⱅⱔ Ⰵⰲⱄⱅⰰⱅⰹⰵⰲⰰ преди 3 години : Благодаря. И аз те поздравявам!    
  2       ОТГОВОР          

  image nicknamelesso преди 3 години : Жив и здрав да си Спасе! Откъм вашия край рядко срещам такива коментари дето да ми напълнят душата. А песента наистина е много хубава.    
  6       ОТГОВОР                      

    image Gosho Surgov преди 3 години:   Spase e Makedonsko ime tova e Makedonska pesen izpyata ot Pirinska Makedoniya            
ОТГОВОР          

  image Filip 2 Makedonski преди 3 години:   Да, Спасе и јас, со почит иреспект гледам кон твојјата изјава, дека музиката не треба да има граница , а не охора блгарија во пресна гледаат национализам.Затоа ние Македонците не ги поднесуваме Бугарите. Ќе забележите ,дека јас ,,бугри,, пишувам со мала буква до овој миг , затоа што за нас макњдонците со овљ што прат Бугаре , е стнои шовинистички. Уште еднаш браво Спасе!!!!!!      
1       ОТГОВОР          

  image Filip 2 Makedonski преди 3 години : Браво Спасе само Бугарите многу со национализми истапуат .Па,затоа во Македонија никој и да не ги почитува. Затоа нека се освестат во иднина со какви изјави ќе истапуваат.Затоа што , искрено не сум ги почитувал , па ни имам намера да ги почитувам.Зашто во 1914 год.му ја запиле куќата на мојот дедо и се што имале храна ја изгореле. А,додека неговиот татко и чичко биле интернирани 3 год. во Бугарија.Да не ти досадувам сакам од ова да ремизираат Бугарите за во идина.
      1       ОТГОВОР          

  image Goce Gruev преди 3 години (редактиран)  @Gosho Surgov , Спасе е славянско име, а македонските песни са български, също както и родопските, тракийските, странджанските, добруджанските, северняшките и шопските. Аз иначе съм българин от Вардарска/Северна Македония. Поздрав!          
  
https://www.youtube.com/watch?v=zpkHUR59c8U









Гласувай:
16



1. merlin1968 - Хубава песен!
27.05.2022 23:39
Хубава песен!
цитирай
2. kvg55 - mt46,
27.05.2022 23:52
Народите все още не определят политиката на правителствата, а са и податливи на манипулация.
цитирай
3. mt46 - Да!...
28.05.2022 21:04
merlin1968 написа:
Хубава песен!

цитирай
4. mt46 - Народите винаги са били манипулирани...
28.05.2022 21:05
kvg55 написа:
Народите все още не определят политиката на правителствата, а са и податливи на манипулация.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19156367
Постинги: 3686
Коментари: 45089
Гласове: 148913
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031