Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2013 19:32 - Мтел
Автор: sevdina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4287 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На 11.01.2013г. ми се случи нещо което и до ден днешен не мога да си обясня. Телефона ми е спрян, заради неплатена сметка, аз съм абонат на Мтел и не ми се случва за първи път да ми спират телефона, което не е повод за гордост, но това е реалността, но пък за първи път ми се случва да ми звънят и да ме питат дали и кога ще си платя сметката.
Историята е следната:
С мъжа ми си взехме детето от градина и минахме през магазина да напазаруваме и се срещнахме с приятели и се заприказвахме пред магазина. Детето си играеше ние си говорехме с приятелите, когато телефона на мъжа ми звънна / ние нямам брак и аз не нося неговата фамилия/ и той се дръпна на страни за да говори, след секунда се върна и ми подаде телефона като ми каза "-Господин Касабов /по принцип никога не им помня имената на консултантите от *88, но на този му го запомних от раз/ от Мтел.". Взех телефона и започнах да говоря с него без да осъзнавам какво се случва. Разговора беше следния:
-Да, моля
-Госпожа Севдина търся.
-На телефона,кажете.
-Госпожо, казвам се господин Касабов и съм от Мтел. Телефона ви е спрян заради наплатени сметки и исках да ви попитам смятате ли да си плащате сметките?
-Да, смятам да си ги платя
-Кога?
-Ами..., най вероятно до края на другата седмица /и точно в този момент се сещам, че аз говоря от телефона на мъжа ми и започвам да се питам защо ме търсят на този телефон/ А вие от къде, на къде звъните на този телефон да ме търсите? Кои ви дава право да звъните на телефони на мой приятели и да търсите мен? /телефона на мъжа ми не се води на негово име, а на наш приятел, в което няма абсолютно нищо лошо, но от Мтел няма как да ме свържат с този човек, както казах дори и да се водеше на името на мъжа ми, ние нямаме брак и пак няма да ме свържат с него/ Този телефон е на мои приятел, защо ме търсите на него?
-Извинявам се няма да ви притесняваме повече.
-Не искам да знам от къде имате този номер и защо ме търсите на него?
-Ами..не мога да ви дам такава информация, госпожо Севдина.

На някои случвало ли му се е такова нещо?
Както казах не ми спират за пръв път телефона, но никога не съм ми звъннели да ме питат дали ще си го платя, камо ли на чужд телефон. Ако искат да ме питат само дали и кога ще си платя сметката, те винаги могат да ми звъннат на моя номер от *88.
Смятам да подам жалба и да искам обяснение за този случай.


Тагове:   Мтел,


Гласувай:
2



Предишен постинг

1. neznayko - Неплатена такса
20.01.2013 19:55
Не съм сигурен, но мисля, че това е новата "услуга" на ментел. Неплатилите директно се пренасочват към фирма за събиране на задължения. Първо звънят за да се разберете кога ще платите, после получавате уведомително писмо, в което се посочва крайна дата за погасяване на задължението, след която вече ще се дължат и адвокатски хонорари. Следва дело и т.н.
цитирай
2. sevdina - Да, но това го прави фирма за съби...
21.01.2013 09:52
Да, но това го прави фирма за събиране на вземанията, а в моя случай е Мтел. И то не на моя телефон, а на човек който няма нищо общо с мен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sevdina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12779
Постинги: 3
Коментари: 6
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930