Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
23.03 08:06 - Приемане
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 828 Коментари: 5 Гласове:
37

Последна промяна: 23.03 10:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Започнах да замлъквам от екстаз.
И чувствам, че слова неимоверни
ти пея с моя най-прекрасен глас,
приета от душата ти безмерно. 

И знам, че съм сградена от възторг.
И знам, че всяка моя дума свети.
Прегърнал и словесния ни борд,
подпалваш в мен усмивката на цвете. 

Което не разбирам, ще възпра.
Което ти е ценно, ще омъдрям.
Когато ме раняваш, ще простя.
Написаното винаги се сбъдва.






Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. conte - Ти влезе в стаята с едно напръскв...
23.03 09:48
Ти влезе в стаята с едно напръскване
И седна най-безцеремонно в скута ми
Пролази по ръкавите
Проби ми дупки за маншети
И се изправи в пълен ръст в сърцето ми

Уханието татуира ябълкови цветове по тялото ти
Превръща миглите ти в тичинки
Разлива дюни по гърдите ти
Захвърля токчето ти към звездите
И те сродява със всемира

В тази секунда нищо не е помръднало
И нищо не е същото
цитирай
2. wonder - Ти влезе в стаята с едно напръскв...
23.03 09:51
conte написа:
Ти влезе в стаята с едно напръскване
И седна най-безцеремонно в скута ми
Пролази по ръкавите
Проби ми дупки за маншети
И се изправи в пълен ръст в сърцето ми

Уханието татуира ябълкови цветове по тялото ти
Превръща миглите ти в тичинки
Разлива дюни по гърдите ти
Захвърля токчето ти към звездите
И те сродява със всемира

В тази секунда нищо не е помръднало
И нищо не е същото


Разлитат се чайки в залива, сякаш са снежни въртопи.
Морето трепти под залеза на своите седем вопли:
един за мен – с любовта ти! И радостта да се вричам.
Втори – отвъд стиха ти, да ми напомня, че те обичам.

Третият – след душата ти, песни пее копринени,
когато вълните с косата ми играят в света маслинен.
Четвърти вопъл – да помня как ме обича страстно.
А петият - вълноломен, ще приласкае контрастите.

След шестия вопъл съм друга – плувам в хармония вечна.
Бях любена до полуда и приласкана с човечност.
Разлитат се чайки в тревога. Сама съм с морето от мисли.
Седмият вопъл е Бога, който ни срещна чисти.
цитирай
3. wonder - :) !!! какъв звънък ритъм. . Ви...
23.03 09:53
ladyautumn написа:
:) !!!
какъв звънък ритъм..

Винаги съм била Разпилян звън. :)))

През капките песен,
китарно отнесен,
пак вятърът сипеше зов.
От трепети чисти,
небето разлисти
една неживяна любов.
цитирай
4. kvg55 - wonder,
23.03 18:04
Не мой, не замлъквай!
цитирай
5. wonder - wonder, Не мой, не замлъквай!Аз ...
24.03 09:29
kvg55 написа:
wonder,
Не мой, не замлъквай!

Аз всеки ден си имам време за мълчание.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15379027
Постинги: 3243
Коментари: 32119
Гласове: 194889
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930