Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2023 13:06 - Дъждовният поет: Прегръдки с чай и размисъл под дъжда
Автор: markcan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3816 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.07.2023 12:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В една пустинна дъждовна ден, аз самотен седя пред прозореца и си варя чаша чай. Слушам звука на капките, ударящи по рамката на прозореца, сърцето ми плува и се прелива заедно с чая и дъжда, като наблюдавам колебанията на живота. image

image
В тази тиха самота си вземам една глътка от топлия чай, вкусът се разпространява като покривка от утеха и спокойствие в душата ми. Капките дъжд танцуват извън прозореца, сякаш отразяват моите собствени мисли и чувства.

 

Чашата се превръща в източник на вътрешен покой, аз позволявам на мислите ми да се разгуляят. Те се въртят и потекат като река, носеща спомени, надежди и размисли. Дъждът, който пада отвън, ми напомня за променливостта на живота, където всяка капка е част от големия пъзел.

 

В този тих момент, когато чаят и дъжда се сливат, аз усещам връзка с всичко около мен. Природата ми напомня за моята собствена уязвимост и сила и ми дава перспектива върху непредсказуемостта на живота.

 

Бавно дъждът престава, а небето се отваря като знак за надежда. Тихото дишане, парата от чая и усещането на вътрешен мир оставят отпечатък в сърцето ми. Когато излизам в света, готов да приема колебанията на живота с по-дълбоко разбиране и приемане.

 

Така, седя пред дъжда, благодарен за момента с чай, дъжд и размисъл. Това е тих танц между силите на природата и моят вътрешен свят, което ме напомня, че дори в най-тихите и самотни моменти може да има красота, утеха и по-дълбока връз

 

 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: markcan
Категория: Изкуство
Прочетен: 18992
Постинги: 13
Коментари: 1
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол