Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2022 08:19 - ВИДЕНИЕТО
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 625 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 28.05.2022 08:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 РАЗКАЗ ПО ДЕЙСТВИТЕЛЕН СЛУЧАЙ

от Росица  КОПУКОВА„

27 МАЙ 2022Г., София



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - ВИДЕНИЕТО
28.05.2022 08:22


Снощи я сънувах. Някогашната проектосвекърва, отдавна на оня свят.
Първо замина мъжът й, най- свестният и най - нормалният. Отиде си от мъка, че от децата му не излезе нищо.
И голямата любов, и сестра му не можеха да имат деца. Фасони големи, за нищо нема.
Той ми се явяваше от години, със знак, да взема сина му.
Майката и сестрата оплескаха работата. Първо си отиде сестрата.
Опитва се да ни прави магии и те се виждаха пред вратата ми.
Но дядо Боже не ме дава.
Прати ме при една туркиня. Хем ме научи да чистя чрез Света Петка, представете си, хем ми рече,че съм от зъл ходжа по - силна.
А бе, усещам аз, че съм граница за морала и за Божието търпение. И след мене настава срив.
Изпълних съвестно седемте заръки и след три месеца злодейката си отиде от скоротечен рак. Теласомия мажор.
Майка му съвсем откачи и след година и половина си замина и тя.
Синчето въртя някакви безумни търговски пируети. Краде, крадоха го и накрая го изгониха на улицата.
Язък за двете висши образования, икономика и право. А че и два езика, немски и английски.
Сън по сън всичко ми се даде. Кога почина сестра му, кога майка му. Кога да спра да помагам, кога да го приключа, кога ще е на улицата, вече вдетенил се и той и коя го гледа. Хубавец беше, наивник и гордолюбив. Халал да й е, ама съвсем.
Да, но имало още да се научава.
Гледка майка му отгоре. Аз си живея добре, той не, пък се яви да ми приказва.
Каква била тя, сбъркала, цял живот метлата въртяла...
Чистофайница беше наистина, но счетоводителка, баща му ветеринарен лекар. Свят видели, но... какво от това.
Аз я слушам в съня и а ха да й кажа нещо...късно е , късно.
Но си мълча. Тя слезе от някакво превозно средство. Това беше.
Носеше на дясната ръка красив пръстен с голям тъмнолилав камък. Загубата от женитба е за тях. Така се тълкува.
Сега чакам баш грешницата, дъщеря й, дето правеше магии за смърт, ама нея я отнесе.
Обаче я няма. Май не дават да излезе от деветия кръг на ада.
А бащата със сигурност не иска да ги види и двете.
цитирай
2. kvg55 - rosiela,
28.05.2022 10:23
Не разбрах много от съня ти.
цитирай
3. rosiela - Нищо де, разбра случката. Поздрави.
28.05.2022 17:10
kvg55 написа:
Не разбрах много от съня ти.

цитирай
4. missana - Има хора, които са под протекцията на Висшите сили, защото са родени с мисия
28.05.2022 19:48
и тази мисия трябва да бъде опазена. Ти си от тези хора, Роси. По тази причина черните магии са безсилни пред теб и като бумеранг се връщат, помитайки злите магьосници!
цитирай
5. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
28.05.2022 20:24
missana написа:
и тази мисия трябва да бъде опазена. Ти си от тези хора, Роси. По тази причина черните магии са безсилни пред теб и като бумеранг се връщат, помитайки злите магьосници!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6662187
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930