Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2023 07:37 - Майка ми ме продаде на мрежа за деца  
Автор: humanity21 Категория: Други   
Прочетен: 3304 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Майка ми ме продаде на мрежа за деца

 

Бях на шест години, когато започна, и през първите три години ме използваха като т. нар. „ненужно дете“. В белгийската мрежа имаше група, особено аристократи, които убиваха деца. Няколко пъти съм попадала в подобни ситуации, но просто се случи да не бъда убита. Така че в тази мрежа трябва да разберете, че тя е убийствена. „Ненужни деца“ означава, че могат да бъдат убити. Това означава, че е ясно, че животът им не е ценен, така че тези деца могат да бъдат използвани за всичко. Това би означавало, че те могат да се използват за изнасилване, за изтезания и убийства.

Затова ми е много трудно да говоря за това, което ми се случи през първите три години, защото беше много екстремно. Така че бях в доста екстремни ситуации. Понякога ме отвеждаха в барове и ме даваха на мъжете там, но друг път ме водеха в замъци, оргии, а след това чаках с хендлър, докато първата група хора си тръгне. В късния час бяха довеждани и по-малките деца. Понякога ме водеха в нечия къща за цял ден. Майка ми не ме пускаше на училище, а след това просто ме караше до нечия къща. И след това, каквото е било необходимо, запомнила съм разни неща, че съм била в екстремни ситуации, където други деца са умирали. Така че майка ми получаваше пари за това.

За ненужното дете родителите получават заплащане. Разбира се, няма договор, нищо не е написано. Всичко е много неясно. Отричането от страна на майка ми само по себе си се погрижи за много неща, но се разменяха и пари, а лицето за контакт беше тази графиня. Но, да кажем, че ако аз бях убита (въпреки че други деца бяха убити), тогава лекар, който беше част от мрежата, щеше да може да напише удостоверение, смъртен акт, и да го даде…

И така, през 1972 г. шефът на мрежата ме продаде на международен играч, някой, който беше в интернационалната мрежа и с когото шефът на мрежата искаше да прави бизнес, искаше да бъде в негова полза, защото това беше някой, който имаше глобална власт. И този човек разбра… Очевидно графинята е попитала майка ми кой е баща ми и са взели кръв. Така или иначе, разбраха, че съм от една от кръвните линии, което е нещо много важно в тази глобална мрежа. И така, този извършител реши, че ще ме обучи чрез контрол над съзнанието, който се основава на изтезания, и ще ме превърне в елитна секс робиня и дори ще ми даде платформа на световната сцена, за да бъда елитна секс робиня на най-могъщите мъже в света. Така че елитните секс роби се обучават…, повечето от тях се обучават от много ранна възраст и могат да бъдат хора, които са на практика известни, но всъщност се използват като секс роби, защото всичко е в същия мафиотски стил.

Обучаваха ме да шпионирам, а също така буквално ме обучаваха да ги накарам да се влюбят в мен, въпреки че бях на 9-годишна възраст. Първоначално продължи един месец, но всъщност периода беше много дълъг. Цялото обучение продължи една година. А междувременно аз вече бях използвана. През уикендите ме водеха в Германия и ги прекарвах с човек, който, както разбрах по-късно, беше много значим политик в Германия по онова време. Искам да кажа, че не само ме харесваше, но и го шпионирах и докладвах за слабостите му, на този, които тогава беше станал мой собственик, а именно международната мрежа.

По принцип, когато отивах в Германия през уикендите, бях водена там от служители на белгийската мрежа и след това бях оставяна на места, вземана от пътя, всъщност на тих път от този политик. А след това просто бях с него в колата. И тъй като бях обучена, знаех как да не бъда... да не привличам вниманието към себе си. Той се регистрираше и всеки път беше много подобно. Винаги е било много идилично, на красиви места покрай красивите реки в Германия, в някой малък хотел-пансион. Има може би три-четири стаи, така че той разполагаше с целия хотел за себе си, но ние спяхме в едно и също легло. И тогава, разбира се, всичко беше сексуално. Всичко беше секс. Всичко се свеждаше до това да му доставя сексуално удоволствие и знам, че за него беше голяма радост или може би правилната дума е удоволствие, когато тези хора се захласваха по него и бяха толкова благодарни и щастливи, че този много важен човек ги посещава и ги удостоява с присъствието си, и те го казваха. Ако не друго, той ще каже, че съм негова племенница, но, разбира се, немският ми език…, той (този политик) всъщност ме научи да говоря немски, т.е. по-добре, тъй като аз не го говорех много добре.

Така че, когато бяхме сами, имаше много по отношение на секса. Аз имах много секс задължения, но и той беше... Изглеждаше просто много щастлив, че е около малко момиче, което е до него по този начин, както аз, просто слушайки… Мислех, че е страхотен и че е наистина добър човек, и това беше моето обучение, разбира се, като робиня, да го лаская максимално, така че да се чувства наистина добре относно себе си. Така и се чувстваше. И така, той явно се радваше много на физическата близост, на топлината и на това, което тогава изглеждаше като любов към него. Така че тази година беше много особена, защото тогава всъщност бях подложена на груминг в голям мащаб. А моят собственик, ако мога така да се изразя, очевидно този човек, който искаше да ме притежава като роб, имаше планове за мен. И това беше обсъдено дори с други хора от мрежата, така че беше решено, че ще бъда звезда във Франция. Всички се отнасяха към мен като към звезда. Да, това е всичко, което мога да кажа. И имах човек, който ми правеше масаж на лицето, други масажи, но в тези масажи нямаше нищо извратено. Имаше фотограф, нямаше нищо извратено в снимките, въпреки че бях гола. Всички ме превръщаха в това, което трябваше да стана, а именно във френска певица. Всъщност там имаше учител по пеене и аз бях... Сякаш нищо не можех да направя погрешно. Всичко беше положително. Нямаше порицание, а по-скоро нещо като начина, по който сега ни учат да се отнасяме към децата си, да се фокусираме върху положителното, но аз никога не бях се сблъсквала с това преди. И изведнъж имам учител по пеене, и той извлича най-доброто от гласа ми, чистотата на гласа, и ме учи да пея някои песни, да репетирам някои френски песни на Едит Пиаф, Жак Брел... И аз пеех тези песни и беше лесно. Френския се върна много лесно.

В крайна сметка щях да бъда включена в култове. И така, включването ми в култ предполагам, че в крайна сметка беше нещо като дипломиране или трябваше да бъде началото на новия ми живот. И през тази година много се говореше за това какъв ще бъде животът ми, колко уютен, най-красивите апартаменти в Париж, най-добрата къща на Лазурния бряг, яхта, уважението, платформата. Всички щяха да си мислят, че съм най-добрата певица, актриса в света, щях да се появя във всички списания. Всичко беше подготвено. Просто това, което трябваше да направя, за да се приобщя, в крайна сметка беше твърде много. Разбунтувах се и ме изгониха.

В общи линии бях препрограмирана, бях изключително унижавана и наказвана и това беше препрограмиране, за да се уверят, че никога няма да преуспея. След като ме върнаха в белгийската мрежа, белгийците така и не разбраха какво всъщност се е случило с мен и ме използваха за своите ВИП-ове. Но в мрежата се появи млад гангстер, който имаше власт в белгийската мрежа, защото не се страхуваше да използва оръжие. Но в крайна сметка, година по-късно, той ме спаси.

Така че майка ми отново ме караше до мрежата. И след като се появи този гангстер, нещата малко се промениха, защото той можеше да ме задържи по-дълго от обикновено. Освен това ме пласираше в продължение на шест месеца, като в началото ме защитаваше, а в края на краищата злоупотребяваше с мен по-зле от всички останали. Такова насилие... Тогава щях да бъда убита и той промени мнението си, при което се договори с шефа на мрежата да ме освободи.

Физическите обстоятелства показват, че името на този гангстер е Патрик Хемерес, а политикът, който отговаряше за мрежата, е Пол Ванден Бойнантс, който има дълга политическа кариера в Белгия. Гангстерът има и доста завладяваща криминална кариера. Сделката от 1974 г. (която беше сключена тогава), когато този гангстер беше на 22 или 23 години, беше, че той ще работи за политика, в замяна на това да ме измъкне. Той щеше да стане негова, каквато и да е, лява ръка. И това, което направи тогава (бях на 11-годишна възраст), е, че ми даде инструкции за живота. Те бяха изключително подробни. Той ми каза никога да не ставам проститутка, да не спя с никого за нищо, никога да не го правя, да не ставам наркоманка, да не купувам наркотици. Той ми каза, че не бива да ставам алкохоличка. Мога да пия малко вино тук и там, но никога не трябва да прекалявам с него. Без твърд алкохол, веднъж седмично за твърд алкохол или някакво подобно безумно правило. Той ми каза, че трябва да напусна страната, че трябва да напусна Белгия, че трябва да отида в Париж, Лондон, Ню Йорк. Трябва да се установя в Ню Йорк. И трябва да се омъжа за някой, който не е възрастен мъж, натрупал собственото си състояние, а за човек на моята възраст, който е от богато семейство, за предпочитане от семейство на нюйоркски банкери. Всичко това излезе от устата му, докато ме караше до вкъщи за последен път. И, разбира се, включваше никога да не говоря за мрежата, да не казвам нищо на никого, просто никога да не го правя. И тези житейски напътствия се настаниха много дълбоко в мен, защото той беше направил тази една добра постъпка в живота си. Той направи нещо, което беше безкористно за мен, и то при много драматични обстоятелства. И тези насоки се превърнаха в нещо като мои житейски ориентири, които наистина ми помогнаха. Даде ми и някакво лекарство, с което да се справя с майка ми през следващите седмици, седмиците, които ще последват, защото знаеше, че тя ще се ядоса, че вече не може да ме води в мрежата. И ми каза да се опитам да напусна дома колкото се може по-скоро.

Така че, след като бях спасена от мрежата, наистина никога повече не бях трафикирана. Следвах много стриктно дадените ми указания. Така на 16-годишна възраст попаднах в квартала на червените фенери в Антверпен [Белгия]. И заради тази насока никога не съм спала с никого. Успях отново да достигна високофункционални нива и не само да функционирам добре в обществото, но и да изпитвам повече съпричастност и любов към хората и наистина да се излекувам. Излекувах се като човек и като душа. И мисля, че е важно да се вгледаме в тази тъмнина, колкото и да е трудно за всеки човек, преди да можем да създадем тази промяна. И мисля, че в крайна сметка ние сме тези, които трябва да се променят.

БЕЛЕЖКА: Анеке Лукас е оцеляла, автор, лектор и застъпник на жертвите на сексуален трафик. Нейният уебсайт е annekelucas.com.

 

Превод на български - Страничката "Монтагю Кийн"

 

Източник: https://www.facebook.com/watch/?v=6189055141105574&extid=CL-UNK-UNK-UNK-AN_GK0T-GK1C&mibextid=2Rb1fB&ref=sharing

 image




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: humanity21
Категория: Други
Прочетен: 443041
Постинги: 673
Коментари: 78
Гласове: 368
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031