Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2022 08:35 - Увредени от ваксините за COVID пилоти, говорят открито
Автор: humanity21 Категория: Други   
Прочетен: 1259 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Увредени от ваксините за COVID пилоти, говорят открито

От Майкъл Неврадакис, 06/05/2022

 

В интервюта за The Defender пилотите, пострадали от ваксините за COVID-19, заявиха, че въпреки „културата на страх и сплашване“ те са принудени да се обявят срещу задължителните ваксини, които лишават пилотите от кариера, а в някои случаи и от живот.

Като търговски пилот Боб Сноу отдавна очакваше дъщеря му да тръгне по неговите стъпки и да ѝ помогне да се научи да управлява самолет.

Тъй като обаче ваксината за COVID-19 е поставена „по принуда“, тази мечта вече не е възможна за Сноу.

„Вероятно никога повече няма да летя“, казва Сноу във видео (https://www.bitchute.com/video/DfDaQSYYNaiq/), което е направил за историята си. „Надявах се да науча дъщеря си да лети. Тя иска да стане пилот. Това вероятно никога няма да се случи, благодарение на ваксината.“

Сноу е един от нарастващия брой пилоти, които споделят истории за увреждания, получени след поставяне на ваксина за COVID-19.

Според Морийн Стийл, помощник-юрист и ръководител на отдела за връзки с медиите в адвокатската кантора „Джон Пиърс“, някои от тези разкази са „стряскащи и дълбоко обезпокоителни“.

Фирмата представлява U. S. Freedom Flyers (USFF) (https://www.usfreedomflyers.org/) - организация, която се противопоставя на задължителните ваксини и маски за пилотите и персонала на авиокомпаниите - в поредица от съдебни дела срещу Федералната авиационна администрация на САЩ (FAA) и няколко авиокомпании.

Джош Йодър, пилот в голяма търговска авиокомпания, ветеран от армията и бивш летец, е съосновател на организацията USFF.

В неотдавнашно интервю за The Defender (https://childrenshealthdefense.org/…/covid-vaccine-mandate…/) Йодър заяви, че Федералната авиационна администрация е наясно със случаите на пилоти, пострадали от ваксини, поне от декември 2021 г., когато базираната в Калифорния организация „Застъпници за гражданските права“ (Advocates for Citizens" Rights) (https://www.citizens-rights.org/) връчи отворено писмо (https://childrenshealthdefense.org/…/FAA-pilots-letter.pdf) на ФАА, големите авиокомпании и техните застрахователи.

Йодър заяви, че организацията USFF „е получила стотици телефонни обаждания от служители на авиокомпании, които изпитват нежелани реакции след ваксинация за COVID-19“, като определи историите като „сърцераздирателни“.

Според Йодър предупрежденията, съдържащи се в писмото, включително свидетелствата на „световноизвестни експерти“, са били „напълно пренебрегнати“, като добавя, че „сега започваме да виждаме последствията“.

Това кара все повече пилоти да „излязат напред, за да разкрият истината за тези токсични инжекции“, казва Йодър.

Неотдавна изданието The Defender съобщи за поредица от доклади (https://childrenshealthdefense.org/…/covid-vaccine-mandate…/), подадени в Системата за докладване на нежелани събития, свързани с ваксини (VAERS) (https://vaers.hhs.gov/), които включват пилоти, получили тежки увреждания и странични ефекти след ваксина за COVID-19.

В това писмо са включени показанията (https://rumble.com/voz514-cody-flint-i-have-missed-an…) на Коди Флинт пред Конгреса, пилот в селското стопанство, който е навъртял повече от 10 000 летателни часа.

„Федералната авиационна администрация е създала буре с барут и е запалила фитила“, казва Флинт в интервю за The Defender.

„Сега наблюдаваме пилоти, които получават кръвни съсиреци, миокардит, перикардит, замаяност и объркване в невиждани досега мащаби. Пилотите губят кариерата си, налага им се да се обадят, че са болни или да излязат в отпуск по болест заради здравословни проблеми, които се появяват почти веднага след ваксинацията.“

ПОСТРАДАЛИ ОТ ВАКСИНАТА ПИЛОТИ СПОДЕЛЯТ ИСТОРИИТЕ СИ С THE DEFENDER

Няколко пилоти, сред които и Боб Сноу, споделиха историите си с The Defender в скорошна поредица от интервюта.

Сноу, капитан в голяма американска авиокомпания, заяви пред The Defender, че е получил ваксината за COVID-19 на Johnson & Johnson на 4 ноември 2021 г. „в резултат на недвусмислено разпореждане на компанията да получи ваксината или да бъде уволнен“.

Според Сноу той „започва да изпитва проблеми малко повече от два месеца“ след поставянето на ваксината. Поради анамнеза за гастроентерит му е направена ендоскопия и компютърна томография на корема.

Резултатите от ендоскопията са нормални и Сноу очаква резултатите от компютърната томография, когато на 9 април, веднага след кацането си на международното летище Далас-Форт Уърт, получава сърдечен арест (https://www.bitchute.com/video/DfDaQSYYNaiq/).

Както го описва Сноу:

„Имах голям късмет, че припаднах там, където припаднах, тъй като самолетът беше спрян на изхода след полета и веднага ми беше оказана помощ.

Нямаше абсолютно никакво предупреждение, предшестващо колапса ми в пилотската кабина. Буквално сякаш някой „дръпна щепсела“.“

След като получава изкуствено дишане и шокове с АВД (автоматичен външен дефибрилатор), за да бъде съживен, Сноу прекарва почти седмица в болницата, където е диагностициран с внезапен сърдечен арест.

Медицинските проучвания показват (https://www.ahajournals.org/…/10.1161/CIR.0000000000000747), че преживяемостта при извънболнични случаи на внезапен сърдечен арест се оценява на 10,8-11,4 %.

Сноу каза:

„Излишно е да казвам, че това не е окуражаващо число и се чувствам голям късметлия, че съм оцелял.

Ако това се беше случило в хотел, по време на полет, вкъщи или където и да било другаде, не вярвам, че щях да съм тук сега.“

Сноу заяви, че преди този инцидент не е имал „никакви предишни значителни сърдечни проблеми“, въз основа на две ЕКГ (електрокардиограми) годишно за всяка от предходните 10 години - нито една от които, според Сноу, „не е дала индикации за начални проблеми, които биха могли да доведат до сърдечен арест“.

„Не ми е известна семейна история, която да показва предразположеност към развитие на сериозни сърдечни проблеми на този етап от живота ми“, добави Сноу.

От 15 април Сноу се възстановява у дома и очаква допълнителни изследвания, които ще дадат прогноза за дългосрочното му оцеляване.

Вероятно обаче той никога повече няма да лети.

Сноу заяви: „Засега изглежда, че моята летателна кариера - а вероятно и цялото ми летене като пилот - е приключила бързо и неочаквано, тъй като внезапния сърдечен арест е червен флаг за медицинското сертифициране на Федералната авиационна администрация.“

Според Сноу това е довело до „значителна загуба на доходи и начин на живот“, като добавя, че вкъщи има колежанин и гимназист, както и неработеща съпруга, която е разчитала на него за прехраната.

„ПОСЛЕДНОТО НЕЩО, КОЕТО СИ СПОМНЯМ, Е, ЧЕ СИЛНО СЕ НАДЯВАХ ДА УСПЕЯ“

Подобно на Сноу, Коуди Флинт не е имал предишни заболявания, които да показват, че е изложен на риск.

„През целия си живот съм бил изключително здрав и не съм имал никакви заболявания“, казва Флинт и добавя:

„Като пилот, който притежава медицинско свидетелство за втори клас, трябваше да преминавам годишния летателен преглед на Федералната авиационна администрация, за да покажа, че съм достатъчно здрав, за да управлявам безопасно самолет.

Подновявам медицинската си карта всяка година, откакто бях на 17 години. Последната медицинска експертиза, която получих от Федералната авиационна администрация, беше на 19 януари 2021 г. Медицинското изследване показа, че съм напълно здрав само 10 дни преди поставянето на ваксината за COVID-19.“

Флинт получава първата (и единствена) доза от ваксината за COVID-19 на Pfizer на 1 февруари 2021 г. Той казва пред The Defender:

„В рамките на 30 минути получих силно парещо главоболие в основата на черепа и замъглено зрение. След няколко часа болката беше постоянна, но не изглеждаше да се усилва. Мислех си, че болката ще изчезне в крайна сметка. Не изчезна.“

Два дни по-късно започва сезонната си работа като селскостопански пилот, която обикновено продължава от февруари до октомври всяка година, казва Флинт.

Той каза:

„Приблизително един час след полета усетих, че състоянието ми започва бързо да се влошава и развих силно тунелно зрение. Вдигнах самолета, за да обърна и да се прибера у дома, и веднага усетих силен натиск в черепа и ушите си.“

Първоначално Флинт обмисля да кацне на близката магистрала, тъй като не е сигурен дали ще успее да се върне на пистата, но решава да не го прави, за да не излага обществеността на опасност.

Вместо това, според Флинт:

„Последното, което си спомням, е, че видях нашата писта за излитане от няколко мили и силно се надявах да успея.

По-късно колегите ми казаха, че съм кацнал и веднага съм спрял самолета. Описаха ме като нереагиращ, треперещ и преобърнат на седалката... Не си спомням да съм се приземявал или да съм бил изваждан от самолета.“

Флинт твърди, че различни лекари, включително дългогодишният му лекар, са отказали да приемат, че неотдавнашната ваксинация за COVID-19 е причинила симптомите му. Вместо това му предписват меклизин за световъртеж и ксанакс за пристъпи на паника.

Според Флинт лекарите са му казали, че ще бъде „напълно здрав до два дни“. Но два дни по-късно Флинт „едва можеше да ходи, без да падне“.

В търсене на второ мнение Флинт посещава Института за уши и равновесие в Луизиана, където му поставят диагноза лява и дясна перилимфатична фистула (лезия във вътрешното ухо) и силно повишено вътречерепно налягане поради оток на мозъчния ствол.

Както го описва той, „вътречерепното ми налягане се беше повишило толкова много, че накара и двете ми вътрешни уши да „избухнат“.“ Лекарите му казват, че това обикновено се причинява от тежка травма на главата.

„Очевидно е, че не съм имал травма на главата“, казва Флинт. „Това, което получих, беше неодобрена и експериментална „ваксина“ само два дни преди да претърпя това телесно увреждане.“

„Моите лекари [в Института за уши и равновесие] ясно заявиха, че здравословните ми проблеми са пряк резултат от тежка нежелана реакция към ваксината за COVID-19 на Пфайзер“, добави той.

Флинт казва, че сега не може да получи подновено медицинско свидетелство от Федералната авиационна администрация поради получените увреждания, физическото състояние, в което се намира в момента, и „факта, че в обозримо бъдеще ще приемам неодобреното от ФАА лекарство Diamox“.

Подобно на Сноу, Флинт вярва, че „е много малко вероятно някога отново да може да летя“, и добавя: „През повечето дни съм твърде замаян, за да мога безопасно да управлявам автомобил.“

ИСТОРИЯТА НА ГРЕГ ПИЪРСЪН

Грег Пиърсън, подобно на Сноу и Флинт, споделя подобна история. Той е пилот в голяма американска авиокомпания, която е и федерален изпълнител, и е задължен да се ваксинира (https://childrenshealthdefense.org/…/court-reinstates…/).

Пиърсън казва пред The Defender:

„Чувствах се изключително притиснат да обмисля ваксинация, въпреки че съм категорично против всякакви задължителни мерки, които нарушават личната свобода на избор.

Направих проучване и се консултирах с няколко медицински специалисти относно свързаните с това рискове.

Никога през живота си не съм се ваксинирал срещу грип, така че това не беше нещо, което исках да направя. С неохота получих първата доза от ваксината на Пфайзер на 26 август 2021 г.“

При Пиърсън симптомите са се проявили почти веднага, като са започнали „около 14 часа“ след поставянето на ваксината, когато той е почувствал „изключително хаотична и силно повишена сърдечна честота“.

Пиърсън посещава местното спешно отделение, където му поставят диагноза предсърдно мъждене. Състоянието му е стабилизирано и скоро е изписан, въпреки че продължава да приема медикаменти, за да възстанови нормалния ритъм на сърцето си.

Въпреки че Пиърсън твърди, че не е имал нови епизоди, все още не му е разрешено да се върне в пилотската кабина.

„Успешно преминах всички необходими протоколи, за да получа отново сертификата си, който ще ми позволи да се върна на работа“, каза той и добави, че Федералната авиационна администрация разполага с документите и резултатите от тестовете му от 16 февруари, но все още не е получил решение.

„От този случай насам съм в състояние на нетрудоспособност и в комбинация с отпуска, личните и финансовите последици са значителни“, казва Пиърсън.

Пиърсън също така описва преживяване, подобно на това на Флинт, по отношение на отношението на някои медицински специалисти към възможността състоянието му да е предизвикано от ваксината за COVID-19.

„Когато повдигнах въпроса пред кардиолога от Спешна помощ, че е очевидно какво е предизвикало пристъпа ми, тя просто заяви: „Случват се такива неща““, казва Пиърсън.

ВДОВИЦА ОПИСВА ПОСЛЕДНИТЕ ДНИ НА СЪПРУГА СИ

Сноу, Флинт и Пиърсън имат късмет, че са успели да оцелеят, дори ако летателната им кариера е застрашена.

Други пилоти обаче нямат такъв късмет.

Пилотът на Американските авиолинии Уилбърн Улф (https://www.legacy.com/…/sedal…/name/wilburn-wolfe-obituary…) получава тежък припадък след ваксинация за COVID-19, което му коства живота. За щастие Улф не е бил на работа, когато го е сполетял припадъкът.

Клаудия Улф, неговата вдовица, споделя историята на покойния си съпруг с The Defender.

Улф, бивш морски пехотинец, който е само на няколко години от пенсионирането си, „определено беше против получаването на тази ваксина, но беше поставен в положение да я приеме или да загуби работата си като капитан“, казва Клаудия Улф.

Той получава ваксината на Johnson & Johnson на 9 ноември 2021 г.

Клаудия Улф заяви пред The Defender:

„Първите 10 дни бяха без никакви събития… [на] 11-ия ден започна с главоболие, подобно на мигрена, което се подобри следобед след приемането на няколко аспирина.

За съжаление мигрената се върна и той се надяваше, че това не е нищо друго освен мигрена.

На 22 ноември, 13 дни след поставянето на ваксината за COVID, той получи припадък. Когато парамедиците пристигнаха и съпругът ми излезе от припадъка, той беше парализиран от дясната страна, ръката и крака си, и беше откаран в спешното отделение.“

В спешното отделение компютърната томография показва, че има мозъчен кръвоизлив, и той е приет в интензивното отделение. Там, според Клаудия Улф, „той продължава да получава конвулсии на дясната си ръка… малко след като бил приет, получил нов припадък и лекарите решили да го успокоят и да го поставят на апарат за изкуствено дишане.“

„Това беше последният път, когато говорих със съпруга си, преди припадъка в интензивното отделение“, казва Клаудия Улф.

Улф така и не идва в съзнание и умира на 26 ноември 2021 г. - само 17 дни след поставянето на ваксината за COVID-19. Дори и да беше оцелял, вероятно нямаше да може да работи отново като пилот.

Както обяснява Клаудия Улф:

„Лекарите ми казаха, че не може да работи повече като пилот, защото трябва да приема лекарства срещу припадъци.

Но тъй като кървенето продължаваше да се разпространява, ми казаха, че вероятно няма да разпознае мен или семейството си и че вероятно ще има нужда от 24-часова помощ.

Този човек беше толкова силен и никога не е имал нужда от лекар, никога не е бил достатъчно болен, за да се нуждае от такъв, а само няколко месеца преди това е преминал медицински преглед за работата си като пилот.“

ПИЛОТИТЕ ОПИСВАТ КУЛТУРАТА НА СТРАХ И НЕЖЕЛАНИЕ ДА СЕ РАЗКРИЯТ

Пилотите, които разговаряха с The Defender, описаха култура на сплашване, която е довела до това, че много от техните колеги се страхуват от професионални или лични последствия, ако говорят публично за увреждания след ваксинацията за COVID-19.

Според Йодър „много пилоти и други служители на авиокомпании капитулират пред тактиката на заплахи, тормоз и сплашване, прилагана от самите компании, на които служат“.

Йодър определи авиокомпаниите, както и профсъюзите в авиационната индустрия, като „държавни актьори“, които незаконно „работят в синхрон с правителството на САЩ“, за да „наложат противоконституционни мандати чрез култура на страх“.

Сноу сподели пред The Defender, че няколко негови колеги са споделили с него истории за увреждания от ваксини:

„След моя внезапен сърдечен арест чух от няколко други служители на авиокомпанията за потенциални увреждания от ваксината, включително сърдечни проблеми (болки в гърдите и миокардит).

Много от членовете на екипажа не са склонни да разкриват евентуални сериозни здравословни проблеми, тъй като се страхуват да не загубят медицинското си свидетелство от Федералната авиационна администрация и евентуално кариерата си.“

Според Сноу този страх се дължи „както на загриженост за кариерата, така и на страх да не бъдеш представен като скептик по отношение на ваксините“.

„Изглежда, че има истинско нежелание от страна на корпорациите, бизнеса, правителството и медицинската общност като цяло да признаят възможността за увреждане от ваксината за COVID“, казва Сноу.

Клаудия Улф също сподели своя опит, заявявайки, че след смъртта на съпруга си е научила „за други починали след ваксина за COVID“, добавяйки, че „малцина говорят за това или вярват, че тази ваксина може да ви навреди или убие“.

Пиърсън също изрази загриженост, като заяви пред The Defender: „Някои неща, които съм заявявал публично, могат да имат последствия в това отношение.“

Тази култура на сплашване изглежда се простира отвъд обвиненията в „скептицизъм към ваксините“.

Стийл описва случаи, при които работодателите на служители на авиокомпаниите привидно наблюдават техните дейности в извънработно време и онлайн, а след това използват това като основание да разпитват или тормозят тези служители.

„Вярвам, че авиокомпаниите имат хора на щат, които сигурно преглеждат социалните мрежи на служителите и когато открият консерватор или човек, за когото вярват, че е такъв, го нападат“, казва Стийл.

Стийл заяви, че служителките изглежда са особени мишени на авиокомпаниите, тъй като „изглежда са изолирани и сплашвани часове наред“.

Флинт свързва инциденти като гореописаните с политически интереси, като казва на The Defender, че Федералната авиационна администрация е одобрила ваксините за COVID-19 за пилоти само два дни след като Американската администрация по храните и лекарствата (FDA) е издала първото си разрешение за спешна употреба на такива „ваксини“ - на 10 декември 2020 г.

„Помислих си, как Федералната авиационна администрация може да анализира данните и да определи, че е безопасно за пилотите само за два дни, след като на FDA са били необходими месеци, за да разгледа данните от изпитването“, каза Флинт.

Флинт заяви, че това е особено стряскащо развитие в светлината на повишения риск, пред който са изправени пилотите и кабинният екипаж:

„Също така ми беше изключително интересно да разбера откъде Федералната авиационна администрация е толкова сигурна, че тази ваксина ще бъде безопасна за пилотите, след като е очевидно, че Пфайзер не е направил проучване само върху пилоти, за да разбере дали тя ще предизвика някои от сериозните здравословни проблеми, които веднага започнаха да се проявяват след началото на кампанията за масово ваксиниране.“

Флинт заявява, че в този процес Федералната авиационна администрация е нарушила собствените си разпоредби.

Съгласно Ръководството за авиационни медицински експерти: „Фармацевтични продукти (терапевтични медикаменти), заради които не се издават сертификати - не се лети“ (https://www.faa.gov/…/offices/aam/ame/guide/pharm/dni_dnf/), Федералната авиационна администрация на САЩ има дългогодишно правило, което гласи:

„Федералната авиационна администрация изисква поне една година опит след пускането на пазара на ново лекарство, преди да бъде разгледано за целите на авиомедицинското сертифициране. Това наблюдение дава възможност за проява на необичайни, но значими от аеромедицинска гледна точка нежелани реакции.“

Флинт заяви, че е „станало болезнено очевидно“, че Федералната авиационна администрация е издала изискването за ваксиниране не въз основа на науката или безопасността, а по политически причини.

„Защо Федералната авиационна администрация на САЩ изостави собствените си правила, като насърчи пилотите да приемат съвсем нов експериментален медикамент?“, пита Флинт. „Това действие на ФАА е напълно безпрецедентно и изключително опасно.“

Като пример за подобна опасност Флинт казва, че „вече е широко разпространена информацията, че иРНК ваксините за COVID-19 могат да предизвикат образуване на кръвни съсиреци“, като добавя, че няколко рецензирани проучвания (https://www.theguardian.com/uk/2001/jan/21/transport.world), проведени преди повече от десетилетие, „показват, че при пилотите вероятността от образуване на кръвни съсиреци е с около 60% по-голяма поради „естеството на работата“.“

В подкрепа на това твърдение на 5 май FDA обяви (https://www.thegatewaypundit.com/…/fda-restricts-johnson…/), че ще ограничи броя на лицата, които могат да получават дози от ваксината за COVID-19 на Johnson & Johnson, поради риска от образуване на кръвни съсиреци.

Пиърсън също така смята, че в медицинската общност има политика, като казва на The Defender, че дори дългогодишният му лекар е казал на Федералната авиационна администрация в документите, целящи да възстановят спрения медицински сертификат на Пиърсън, че „не е възможно ваксината да е причинила“ състоянието му, въпреки че „не е могъл да даде никакво обяснение за алтернативна хипотеза“ - позиция, която Пиърсън определя като „лекарска небрежност“.

Според Пиърсън, който описва опита си с една такава организация, подобна политика се среща и в професионалните организации в авиационната индустрия:

„Обърнах се към медицинския отдел на ALPA, Асоциацията на пилотите на въздушни линии, в която членувам, и им представих данни, които потвърждават опасенията ми.

Първоначално изглеждаше, че става дума за загрижен и открит диалог, който бързо беше отхвърлен на най-високо ниво.“

ПРЕДСТОЯТ СЪДЕБНИ ИСКОВЕ СРЕЩУ ФЕДЕРАЛНАТА АВИАЦИОННА АДМИНИСТРАЦИЯ, ФЕДЕРАЛНИТЕ АГЕНЦИИ, АВИОКОМПАНИИТЕ

Според Йодър организацията USFF в момента води няколко съдебни дела, свързани с увреждания от ваксини, за които пилотите и персоналът на самолетите все по-често съобщават.

Той казва пред The Defender:

„U. S. Freedom Flyers винаги са заемали твърда позиция срещу заплахите на правителствения и корпоративния тоталитаризъм.

Завеждаме масови индивидуални съдебни дела срещу ФАА, DOT [Министерството на транспорта на САЩ] и търговските авиокомпании, за да им потърсим отговорност за криминалните и гражданските жестокости, които са извършили срещу нашите членове.

Няма да се успокоим, докато не бъде въздадено правосъдие и не бъде възстановена конституционната американска свобода.“

Стийл добавя:

„Подготвяме съдебни искове за всички големи авиокомпании, като в списъците ни с ищци има хиляди потенциални ищци.

Също така ще потърсим отговорност от Федералната авиационна администрация и Министерството на транспорта на САЩ за участието им в това злодеяние.“

Стийл заяви, че USFF „ще търси възмездие и обезщетение за тези престъпления срещу човечеството“, което отразява забележките на Пиърсън, който описа действията, предприети в името на пандемията, като „нищо друго освен най-тежките престъпления срещу човечеството в историята“.

Според Стийл профсъюзите са отчасти отговорни за уврежданията, които получават пилотите и другите служители, в резултат на приемането на изискванията за ваксиниране.

„За съжаление профсъюзите - от всички отрасли - подведоха своите членове“, казва Стийл пред The Defender. „Те просто се скатават и са в един кюп с държавата и корпорациите.“

На свой ред Флинт приписва значителна част от вината на федералните агенции:

„Федералната авиационна администрация се провали в изпълнението на задълженията си по най-зрелищния начин, което доведе до загуба на живота, препитанието и кариерата на пилотите.

Федералното правителство, включително ФАА, не е помогнало на нито един човек, пострадал от ваксина за COVID-19.

Те [федералните агенции] не са признали публично, че има проблем. Те дори не са коригирали своите „насоки“, за да предотвратят това в бъдеще.“

ЗАСТРАШЕНИ ЛИ СА ПЪТНИЦИТЕ ОТ ЗАДЪЛЖЕНИЕТО ЗА ВАКСИНИРАНЕ НА ПИЛОТИТЕ?

Когато Сноу получава сърдечен арест, това се случва само няколко минути след като е приземил търговски самолет, пълен с пътници, на едно от най-натоварените летища в САЩ.

Това поражда въпроса: изложени ли са пътниците - и обществото като цяло - на риск поради потенциални неблагоприятни ефекти, които могат да засегнат ваксинираните пилоти по време на полет?

Според Пиърсън наистина съществува риск от „катастрофален“ инцидент:

„Станах откровен критик на ваксините след увреждането ми и след като се запознах по-добре с всички потенциални рискове за здравето и безопасността, свързани с тях.

Стана ми пределно ясно, че последиците от незабавна, тежка нежелана реакция могат да бъдат катастрофални при активно пилотиране на самолет.“

Флинт смята, че подобно бедствие може да е неизбежно.

„Въпрос на време е някой пилот да получи медицински значим инцидент вследствие на нежелана реакция към тази ваксина [за COVID-19] и да разбие самолет, убивайки няколкостотин американски граждани.“

Той добави:

„Кога най-накрая Федералната авиационна администрация ще постъпи правилно, като се опита да се придържа към собствената си мисия, която е „да осигури най-безопасната и най-ефективната аерокосмическа система в света“?

Колко още пилоти трябва да загинат или да бъдат тежко увредени, преди Федералната авиационна администрация да признае ужасния и опасен проблем, който е създала?“

В допълнение към риска от бедствие, включващо жертви сред пътниците и широката общественост, трудностите, които пилотите изпитват в резултат на свързаните с ваксините нежелани реакции, създават други смущения за авиоиндустрията и летящата общественост, като отмяна и закъснения на полети.

Йодър описва това като „ефект на вълната“:

„Задълженията за ваксиниране имат ефект на вълна в авиационната индустрия, който ще продължи още дълги години.

Недостигът на пилоти беше проблем преди въвеждането на мандата, а сега се засили поради ранното пенсиониране и медицинската дисквалификация поради някои нежелани реакции на ваксините, които забраняват на пилотите да поддържат медицинско свидетелство.“

ПИЛОТИ И АДВОКАТИ ОПИСВАТ ЗНАЧЕНИЕТО НА ТОВА ДА СЕ ГОВОРИ ОТКРИТО

Пилотите, юристите и адвокатите, които разговаряха с The Defender, изразиха надеждата си, че като говорят и споделят историите и опита си, ще постигнат промяна.

Сноу каза:

„Надявам се да обърна внимание на потенциала за значителни проблеми с безопасността, които съществуват в авиокомпаниите, търговските превозни средства/транспорта и други чувствителни към безопасността дейности, които биха могли да бъдат засегнати от внезапната поява на здравословни проблеми, които биха могли да бъдат приписани на ваксините за COVID.

В наш общ интерес е да се предприемат реални изследвания и анализ на данните, за да се справим с тази потенциално опасна ситуация.

Защо има такова нежелание да се разследват тези получили разрешение за спешна употреба ваксини за COVID, които все още се продават агресивно на световната общественост, ако не и направо й се налагат?“

Сноу продължи да говори за историята на опасните медикаменти и терапии, които първоначално са получили одобрение от FDA, и за значението на „клиничните и научните изследвания за оценка на възможността за увреждания и смъртни случаи“, вместо „да се повтаря маркетинговата мантра „безопасно и ефективно“.“

Флинт описва работата на Федералната авиационна администрация по въпроса като „един от най-ярките случаи на некомпетентност и корупция, на които някога съм ставал свидетел“, като добавя, че „ваксината за COVID-19 на Пфайзер отне почти всичко от мен и семейството ми... здравето и кариерата ми бяха отнети“.

Той добавя, че поради невъзможността да лети е изправен пред нарастващи дългове и неплатени данъци, а доходът му е „20% от този преди ваксинацията“.

Стийл, който също така организира Народния конвой (https://childrenshealthdefense.org/…/chd-tv-peoples-convoy…/), изрази мнението си, че „единственият начин да се противопоставим на правителствените и корпоративните изстъпления е да изискваме отговорност... да държим тези политици недвусмислено отговорни“.

Той специално споменава значението на предявяването на съдебни искове, като казва пред The Defender:

„Единственият начин да гарантираме, че това няма да се повтори, е да ги ударим по джоба... По този начин присъденото обезщетение ще подпомогне и жертвите на тези политики, които са претърпели толкова тежки вреди.“

Йодър описва съпротивата, която е наблюдавал срещу подобни частни и правителствени мандати, като казва, че „американците са се събрали, за да се противопоставят на тоталитарните диктатори, наречени „правителство“, и добавя, че „американските патриоти никога няма да се поддадат на тоталитаризма“.

Стийл използва опита си от Народния конвой, за да сподели собствените си наблюдения за широката обществена опозиция срещу подобни мандати, като същевременно изрази послание на надежда:

„Най-голямата ми изненада и най-свежата констатация по време на конвоя беше, че патриотизмът е жив и здрав в нашата велика страна.

На американския народ му е писнало от глупости, от превишаване на правата, от „политически коректна полиция“, от деградиране на морала в нашата страна. Те просто са се справили с това и търсят осъществими неща, които могат да направят.

Те искат да видят отговорност. Те искат да видят страната ни възстановена... Важно е хората да знаят, че не са абсолютно сами. Всъщност ние сме мнозинство.“

 

Превод на български - Страничката "Монтагю Кийн"

 

Източник: https://childrenshealthdefense.org/defender/pilots-injured-covid-vaccines-speak/?utm_source=salsa&eType=EmailBlastContent&eId=db437bc2-b0c0-457f-883e-19f43e55adf1&fbclid=IwAR0FudBLMnVGoawjJ97jaskJFDOCIo-RYz7mes7Nd6JmAH408jYmsA37Lss

 image




Гласувай:
1



1. chichoru - Ето я,
13.05.2022 09:03
целта на упражнението:
„Въпрос на време е някой пилот да получи медицински значим инцидент вследствие на нежелана реакция към тази ваксина [за COVID-19] и да разбие самолет, убивайки няколкостотин американски граждани.“
Забележете, със самолети активно пътуват най-предприемчивите и прогресивни, главно бели, хора. Повечето в фертилна възраст - ерго, чрез избиването им се постигат най-малко две цели: промяна в съотношението на интелигентните и простаците, 2. унищожаване на средната класа - чисто физически. В близко бъдеще, насищане на страната и света с лесно манипулируеми маси, които се управляват през телевизора според ситуацията. (виж Русия)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: humanity21
Категория: Други
Прочетен: 450524
Постинги: 675
Коментари: 78
Гласове: 369
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930