Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2021 19:42 - Може ли някой да ми каже, що за креатура е morskipesni
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2740 Коментари: 10 Гласове:
6

Последна промяна: 02.12.2021 19:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Постоянно ми пише на лични съобщения пълни дивотии, а сега е обърнал палачинката. Затова реших да му посветя пост, защото ми се стори, че е олицетворение на това, което му казват "фурнаджийска лопата".


Това е днес сутринта

Вие сте били големи наивници бре. Народеца в Европа измря от "ваксините" , дигат се революции- идиотите си плещят едно. Добре че такива като тебе останаха малко. ИСТРЯСКАНИТЕ сте на тоя свят за още една- две зими. До първото по сериозно грипче. Само дотам.

Изпратено: 10:19 От: morskipesni


А това е сега привечер - както се вижда голяма метаморфоза е претърпял през изминалия ден.


"Не бе бейби,

трендът ОТДАВНА се обърна, нищо че ти не забеляза. Идат МОНОЛКОНАЛНИТЕ АНТИТЕЛА, жалко че будалите ИЗЯДОХТЕ ВАКСАТА. И сапун да беше и него щяхте да го ручате-безплатно. Преебахте се, ставаш за смях.

Изпратено: 19:25 От: morskipesni"






Гласувай:
6



1. vacsine - Аа и на мен ми пише. Държи да ми каже ...
02.12.2021 19:47
Аа и на мен ми пише. Държи да ми каже колко съм се минал. Не знам защо. Явно има някакви липси.
цитирай
2. tera - Ха-ха :)
02.12.2021 19:57
И при теб ли е претърпял метаморфоза?
От гадна какавида- антиваксърка до прекрасна пеперуда, устремена към МОНОКЛОНАЛНИТЕ простори?
:)))
цитирай
3. vacsine - И при теб ли е претърпял метаморф...
02.12.2021 20:02
tera написа:
И при теб ли е претърпял метаморфоза?
От гадна какавида- антиваксърка до прекрасна пеперуда, устремена към МОНОЛКОНАЛНИТЕ простори?
:)))

не, при мене е константен - прекаран съм и толкова!
цитирай
4. getmans1 - Просто маркирайте МОНОЛКОНАЛНИТЕ ...
02.12.2021 20:44
Просто маркирайте МОНОЛКОНАЛНИТЕ АНТИТЕЛА и потърсете в Гугъл ... с две думи това е новото лекарство за лечение на Корона вироса ... и пак синтетичено ... използва се само за началната фаза когато случая не е достигнал до фаза за обдишване
То и по нашите медии се говори за това лечение ... и ще е доста скъпо, и най-вероятно пак на гадният ЕС ще разчитаме...
Докато стигне до нас УМНИЦИТЕ вече ще знаят и колко графенов оксид има и в него ... това последното за майтап
цитирай
5. tera - Не ти цепи басма хич! :)
02.12.2021 20:45
Явно е кавалер тогава, метаморфози - само за дамите.
:)))
цитирай
6. tera - @4
02.12.2021 20:56
Първата ми работа след либовното пИсмо горе беше да проверя въпросните антитела и без да ме подсещаш.

И ето кратък пасаж:
Изводите на ЕМА са, че лечението с моноклонални антитела драстично намаляват хоспитализациите и смъртните случаи от COVID-19 при пациенти с висок риск от тежка форма на болестта. Друго изследване показва, че Ronapreve намалява шансът за заразяване, ако член на домакинството е заразен с вируса.

Ваксинирана съм, за да не стигам до тежка форма на болестта, а и внимавам да не я пипна изобщо. А тук пише, че драстично намаляват хоспитализациите и смъртните случаи. Морският е решил да ги дочака, защото иска да си плати, не обича ваксини, че били безплатни. Свикнал е явно за всичко да си плаща, сигурно защото иначе не му връзват никъде.
:)
цитирай
7. dobrodan - Със сигурност му липсват две неща.
02.12.2021 22:30
Първото са елементарни знания.
Второто е възможността да ги усвои.
цитирай
8. tera - Сега забелязах, че умникът даже не е изписал правилно антителата, много му разбира главата за какво изобщо е писал
02.12.2021 22:31
Моноклонални антитела, а не МОНОЛКОНАЛНИТЕ АНТИТЕЛА, даже с главни букви го написал, за да блесене по-добре неграмотността му.
цитирай
9. tera - dobrodan,
02.12.2021 22:34
може и да му липсват, но усърдно ги компенсира с две други неща - злоба и злъч. Но нещо не е уцелил адреса.
цитирай
10. krumbelosvet - Ой ти Черно море, защо тъй ревеш?
03.12.2021 05:03
- От пропагандно антивакс ОТРАВЯНЕ рева - отвърнало германското море.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648704
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031