Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2019 19:19 - Класика в журналиституцията
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2414 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди тринадесет години, през април 2006-та г. съм превел лични пари в нарочно създадена банкова сметка, за да се подпомогне семейството и съседите на журналист, чийто апартамент тогава беше взривен. Сещате ли се за кой става въпрос?
За по-добър прегледи прочит кликайте с мишката върху снимките с доказателствата:

image

image

Заличил съм само собственият си подпис, за да не се изкуши някой да го имитира.

Още не сте разбрали, за кого са парите? Ето го и него:

image

Защо реших да ви покажа тази история? Тези дни в социалните мрежи се разпространява лавинообразно (раз)следване на същото лице за далавера
в ЕРП-то ЧЕЗ, което оскъпявало крайната цена на тока за всички нас. На практика става
въпрос за кокошкарска история, за по-малко от 1 милион лева и въобще не
мирише на разследване, а си е чиста проба поръчка, без съмнение добре
(под)платена. Целта е да се удари по имиджа, репутацията и апетитите на въпросното ЕРП у нас, но по никакъв начин (раз)следването на парите от Василчо няма нищо общо с намек да се помогне на крайните клиенти на ЧЕЗ, т.е. всички нас.
Това става ясно при внимателно гледане на поредния му спектакъл, където той оневинява енергийния регулатор КЕВР, а праща сигнали до прокуратурата, когато всички ние знаем нейните практики, на ползу роду. Такива са и всичките му останали (раз)следвания, само на парите.

За финал ще ви напомня, че аз от ДЕВЕТ години се трудя на фронта на разобличаването на енерГЕПИйната мафия и всичкият ми труд е в този блог. За това не съм получил и една стотинка, за разкрития за много милиарди. Причината за да не получавам доходи е писмо до мен от кабинета Борисов 1, което завършва по следния начин:

image

Само до януари 2011-та г., от когато е въпросното писмо, държавата е похарчила от бюджета над ДВА милиона, за да ме "опровергава", но нещо все не и се получава. А сега си помислете малко и се поразтърсете, дали държавата на оргатизираната престъпност е похарчила и две стотинки, за да опровергава (раз)следване на Василчо?

Ако случайно срещнете на улицата Василчо и го попитате дали е чувал за мен със сигурност няма да се сети. А вие сещате ли се защо?

Георги Котев



Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9873896
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930