Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2018 19:19 - Кобра ризова, пъпеша, овчаря и царя на животните (видео)
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1052 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На 24-ти април 2013-та г. Р.Овч. участва в предаване на бТВ, със специална задача да "опровергае" моите твърдения и констатации, направени два дни по-рано, в същото студио. За първи път в него той разказва за отношението на съпругата му към мен, а също така демонстрира предварителна подготовка за постановката за "опровергаването" ми.

image

По-долу след видеото с участието на Р.Овч. ще поставя и предхождащото мое участие, така че да си съставите по-пълна и вярна картина за постановката на политико-медийно-енерГЕПИйна мафия, която ми спретнаха тогава. Обръщам ви специално внимание да забележите дали при моето участие се споменава името на дългия инкасатор поне веднъж. В тази връзка след неговото участие аз поисках право на отговор и такова ми беше обещано, но ... вече шеста година не ми се предоставя.

Обръщам ви внимание е на домашната работа, която Р.Овч. си носеше в студието, както сам твърди, че е носел куфарчето цял ден. Така на практика той потвърждава постановката. Т.е. той е знаел, че ще го питат за мен. Не си спомням друг път дългия да си е носил домашни заготовки по студията?

Ако някой се чуди, защо видеото с Р.Овч. е по-кратко от това с моето участие уточнявам, че премахнах първата половина от неговото, защото в нея се говори за отношенията му с Яне Янев, а не за енерГЕПИка.

И последно. Това е второто и последно мероприятие, в което Р.Овч. ме "опровергава" в комфортна обстановка, но въпреки дългия си ръст е толкова нищожен, че не смее да се изправи в директен сблъсък с мен. Сигурно жена му го е предупредила, че ще изгори?

Георги Котев







Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9840660
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031