Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2017 10:39 - Б@си наглия кандидат дупедат
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2288 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Само 20 часа и 21 минути бяха нужни на бившия министър енерГЕПИка, бившия кандидат прецедент и сега кандидат дупедат Тр.Тр. да замаже наглото си послание към матряла, след като го разобличих в "Кандидат дупедат: Кратко и ясно!".

image

Как изглеждаше Фейсбук стената му, в продължение на дълги месеци, можете да си припомните от
"Кандидат дупедат: Кратко и ясно!". А на горната снимка виждате развитието на хронологията след разобличението.

Но както винаги Тр.Тр. си е оставил ръцете, не изпускайки пак да се изгаври с любимите му "десни" комунисти. Вместо нормални българи той е поставил на стената си истински нещастници, българомразци и откровени престъпници.

И още нещо. Тр.Тр. за пореден път "забрави" да ми се обади и да ми предложи приличен хонорар за прекрасната идея. Все пак именно заради него аз вече СЕДЕМ години не получавам доходи, заради разкриването на неговите и другарчетата му престъпления.

Не на последно място трябва да спомена и болните мозъци, които издигат това нещо в култ. Скъпи мои,
"десни" комунисти, вие не смеете даже да си помислите да намекнете на кумира си за кретенските му прояви. За разлика от вас мен той ме слуша и се поправя, като му отправя остра забележка. За благодарност всички вие само ме напопържвате и награждавате с гнусни епитети. Започнете да мислите! Никога не е късно?

Георги Котев



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9871214
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930