Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2016 18:19 - БОГАТ - БЕДЕН по български
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1271 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 02.04.2016 18:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
България постави нов абсолютен рекорд, по ВНОС на електроенергия, веднага след абсолютния рекорд по ИЗНОС през 2015-та г. Това става ясно от изнесените вчера данни на Националния статистически институт (НСИ) за месец януари 2016 г. Това ме провокира да построя и ви покажа сравнителна графика за износа/вноса на електроенергия, за месец ЯНУАРИ (само за този месец), през последните години, от началото на новия век. И графиката изглежда ето така (за по-добър преглед и прочит кликнете с мишката върху нея):

image

Оригиналните данни на НСИ можете да проверите от ТУК. Разликата между износа и вноса представлява износа от собствено производство, а общия/целия износ представлява сума от собствения износ плюс вноса/транзита. Видно от графиката, от началото на настоящата година (из)родната политико-енерГЕПИйна мафия е приела курс към свиване на собствения износ и увеличаване на транзита. Казано по-накратко - курс към по-голяма бедност.
Практически целият рекорден внос за януари идва от северната ни съседка Румъния. Тези официални данни съвпадат практически на 100% с тези, които ви показвах по-рано в "
Министърката със срамното име: Мачкаме!", за износа на ток от България и вноса от Румъния, по седмици, от началото на 2016-та г. Когато НСИ започне да изнася данните и за следващите месеци ще се види, че картината продължава да се влошава.
Показаните горе данни напълно обясняват неистовото желание на пионки от енерГЕПИйната мафия да крият истината за енергийния баланс на страната, за което ви разказах в "
(Из)роден енерГЕПИен (дис)баланс".
Изнесените данни, също така, прекрасно обясняват пламналата любов между "
Клановете Прокопиеви и Кадиеви се сватосаха". Именно кланът Кадиеви и основен печаливш от транзита на ток през страната ни. ("Как Георги Кадиев строи "Нормална държава"?")
Същите данни потвърждават и още една моя прогноза, която ви показах преди повече от месец, а именно"
Мощен автогол на политико-енерГЕПИйната мафия". Там се вижда пълната история на износа на ток от страната ни през годините и прогнозата за настоящата 2016-та.

Ако сте истински българи не разпространявайте тези данни сред сънародниците си. Нали не искате те да знаят повече от вас? Нали на вас ви е любима поговорката "Я не сакам на мен да ми е добре. Я сакам на Вуте да му е зле."? А? Не ли?

"Умният/богатият" българин не си мърда пръста, ако за това не му се плати? А? Само че аз няма да ви платя. Най-малкото за това, че на мен никой не ми плаща, за това което правя и ви показвам, а още повече, заради това че никой не ми плаща нищо вече ШЕСТА година. Това не ме комплексира, че съм по"глупав/беден" от вас. Ъ-ъ! Ама никак даже.

И именно защото сте толкова "умни/богати" си купувате "
Най-скъпият сапун в света"?

А през това време аз преливам от радост, че живея "
В страната на щастливите кокошки".

Георги Котев


Тагове:   внос,   износ,   рекорд,   януари,   2016,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9875896
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930