Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2015 10:09 - Обича ме - не ме обича ... ядрената мафия?
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1682 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 14.07.2015 11:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не става въпрос за мен, а по-скоро за вас. Всички знаете, че влюбените юноши и девойки обичат да гадаят чувствата на обекта на тяхното влюбване не като хвърлят боб или гледайки на кафе, а късайки листчетата на маргаритките в полето. Обича ме - не ме обича, обича ме - не ме обича, повтарят те и всеки път късат по едно бяло листче, докато стигнат последното, което уж им дава отговор на загадката. Стара, забавна, безобидна игра. Но когато последното листче съвпадне с фразата "обича ме" младежите предпочитат да вярват и им става приятно, поне за известно време.
А как стоят нещата в Япония? В радиоактивна Япония? В ядрена Япония? За това ни разказва един японски фотограф-любител (в Twitter
@san_kaido), със серия от снимки на мутирали маргаритки, на около 65 мили юго-източно от авариралата преди повече от 4 години АЕЦ "Фукушима", в град Nasushiobara.

image

И коя от тези маргаритки сега да изберат японските младежи, за да разкрият тайните на своите копнежи? Коя? 
Коя?
Deformed daisies from Fukushima disaster site gain Internet fame
"Деформирани маргаритки от аварията в АЕЦ "Фукушима" получават интернет слава"

Нарочно проверих разстоянието от АЕЦ "Козлодуй" до София (Google Earth дава такава възможност) в мили, по права линия, и то се оказа 76, което прави 125 километра. Само ви казвам, да си знаете.

Аз отношението на ядрената мафия към мен го знам прекрасно. Вие се възползвайте от все още здравите маргаритки, за да разберете какво ви мисли на вас.

Георги Котев



Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9871944
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930