Постинг
14.03.2014 10:25 -
Кой пръв предсказа появата на нов Бермудски триъгълник?
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 6208 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 15.03.2014 10:36

Прочетен: 6208 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 15.03.2014 10:36


Преди точно един месец (на 14/02/2014г.) публикувах тук прозрението си "Появи се ядрен Бермудски триъгълник.". Вдъхновението ми за него се появи от странна трилогия еднотипни статии, публикувани три дни по-рано на интернет сайта на МААЕ (Международна агенция по атомна енергия), описващи настоящето и бъдещето на "мирните" ядрени програми, на три отделни държави - Беларус, Турция и Китай. Но понеже, защото, обаче, "аргументите" в полза на тези програми бяха откровени лъжи (основния стълб на всяко зло) и манипулации аз прозрях поредните нечистоплътни замисли на световната ядрена мафия и привидах "изливане на основите" на нов Бермудски триъгълник между тези три страни. Тогава ви показах следната картинка:

Черните точки обозначават други страни и региони, които също имат "мирни" ядрени апетити, но, странно защо, от МААЕ се бяха спрели само и именно на въпросните три.
Преди точно една седмица световните информационни агенции гръмнаха - "Отвлечен е пътнически самолет по трасето Куала Лампур - Пекин".

Вече цяла седмица целия свят следи с повишен интерес мистериозното изчезване на самолета с 239 човека на борда.
Преди два дни на мен ми "светна"! Всъщност МААЕ е посочил в статиите си страните/държавите, а не техните столици. Тогава триъгълника (само условно наричан така) би следвало да е между страните, а не между столиците им. И реших да го онагледя:

Ето как изглежда това. И макар официалната информация да гласи, че радарите са изгубили самолета преди да е достигнал тук поставената условна (червена) граница на триъгълника между страните, а не между столиците, неизвестните около случая са толкова много, че едва ли можем да им се доверяваме на 100%. При всички положения полетата на събитията се намират в непосредствена близост и е повече от възможно дори да се припокриват.
И какво от това биха казали някои от вас? Не се вълнувайте! Нищо особено. Това което се опитвам да кажа е, че световната ядрена мафия, чието официално лице и представител е МААЕ, най-вероятно ни е пуснала нишан, за поредното си злодеяние. Нейната единствена и главна цел е редуциране на популацията на планетата. И не страда от никакви скрупули за да си постига целите. В това число и предварително да ги маркира.
Докато се готвех да ви разкажа това пак посетих сайта на МААЕ и през вътрешната и търсачка потърсих въпросните три еднотипни статии от 11-ти февруари. И за пореден път бях сюрпризиран от ядрената мафия. Статиите вече не бяха три, а цели четири:

Четвъртата статия обединява предните три. Любопитен факт е, че тя се е появила в същия ден, в който аз публикувах своето прозрение за новия Бермудски триъгълник (14/02/2014г.). А още по-любопитно е, че формата на датата на четвъртата публикация не съвпада с формата на датата на предните три статии. Дали ЯМ ни праща нов нишан? Не знам. Може би ще разберем след време.
Днес, обаче, не очаквайте да ви кажа, как точно се е "изпарил" самолета. Не знам, Даже искрено се надявам скоро да бъде открит и даже пътниците да са невредими. Единственото, което се опитвам да направя е да предупредя, провеждайки анализ, по видими следи.

15/02/2014 - версиите продължават да манифестират: Как е възможно да изчезне самолет през 2014
"По-интересният въпрос остава как въздушният контрол не е знаел къде точно се е намирал самолетът, преди да изчезне.
А отговорът е, че над океана няма радарно проследяващи системи. Схващането, че пилотите са в постоянен контакт с кулата и че самолетите се наблюдават непрекъснато от радар, е погрешно, пише Wired (една от малкото информации, които бяха потвърдени през седмицата, е че последните думи от пилотската кабина са били "Добре, лека нощ" - бел.ред.)."
"И все пак е много малко вероятно полет MH370 да е паднал съвсем незабелязано
смята Джоузеф. Повечето граждански самолети разполагат с подводен ултразвуков радиоизлъчвател за извънредни ситуации, който може да се задейства от екипажа във всеки момент. Той се включва и сам при определени обстоятелства като удар с водата, въпреки че при големи дълбочини не е особено ефективен.
И въпреки че гражданските авиационни системи не разполагат с радари в океана, военните и разузнавателните агенции почти със сигурност имат такива.
"Бих се изненадал много, ако нечии радари не са записали инцидента"
споделя бившият пилот. Според него е възможно някой правителствен кораб, самолет или сателит да е засякъл падането, както през 1983 г., когато съветски изтребител свали южнокорейския "Боинг 747"."
Г. К.

Черните точки обозначават други страни и региони, които също имат "мирни" ядрени апетити, но, странно защо, от МААЕ се бяха спрели само и именно на въпросните три.
Преди точно една седмица световните информационни агенции гръмнаха - "Отвлечен е пътнически самолет по трасето Куала Лампур - Пекин".

Вече цяла седмица целия свят следи с повишен интерес мистериозното изчезване на самолета с 239 човека на борда.
Преди два дни на мен ми "светна"! Всъщност МААЕ е посочил в статиите си страните/държавите, а не техните столици. Тогава триъгълника (само условно наричан така) би следвало да е между страните, а не между столиците им. И реших да го онагледя:

Ето как изглежда това. И макар официалната информация да гласи, че радарите са изгубили самолета преди да е достигнал тук поставената условна (червена) граница на триъгълника между страните, а не между столиците, неизвестните около случая са толкова много, че едва ли можем да им се доверяваме на 100%. При всички положения полетата на събитията се намират в непосредствена близост и е повече от възможно дори да се припокриват.
И какво от това биха казали някои от вас? Не се вълнувайте! Нищо особено. Това което се опитвам да кажа е, че световната ядрена мафия, чието официално лице и представител е МААЕ, най-вероятно ни е пуснала нишан, за поредното си злодеяние. Нейната единствена и главна цел е редуциране на популацията на планетата. И не страда от никакви скрупули за да си постига целите. В това число и предварително да ги маркира.
Докато се готвех да ви разкажа това пак посетих сайта на МААЕ и през вътрешната и търсачка потърсих въпросните три еднотипни статии от 11-ти февруари. И за пореден път бях сюрпризиран от ядрената мафия. Статиите вече не бяха три, а цели четири:

Четвъртата статия обединява предните три. Любопитен факт е, че тя се е появила в същия ден, в който аз публикувах своето прозрение за новия Бермудски триъгълник (14/02/2014г.). А още по-любопитно е, че формата на датата на четвъртата публикация не съвпада с формата на датата на предните три статии. Дали ЯМ ни праща нов нишан? Не знам. Може би ще разберем след време.
Днес, обаче, не очаквайте да ви кажа, как точно се е "изпарил" самолета. Не знам, Даже искрено се надявам скоро да бъде открит и даже пътниците да са невредими. Единственото, което се опитвам да направя е да предупредя, провеждайки анализ, по видими следи.

15/02/2014 - версиите продължават да манифестират: Как е възможно да изчезне самолет през 2014
"По-интересният въпрос остава как въздушният контрол не е знаел къде точно се е намирал самолетът, преди да изчезне.
А отговорът е, че над океана няма радарно проследяващи системи. Схващането, че пилотите са в постоянен контакт с кулата и че самолетите се наблюдават непрекъснато от радар, е погрешно, пише Wired (една от малкото информации, които бяха потвърдени през седмицата, е че последните думи от пилотската кабина са били "Добре, лека нощ" - бел.ред.)."
"И все пак е много малко вероятно полет MH370 да е паднал съвсем незабелязано
смята Джоузеф. Повечето граждански самолети разполагат с подводен ултразвуков радиоизлъчвател за извънредни ситуации, който може да се задейства от екипажа във всеки момент. Той се включва и сам при определени обстоятелства като удар с водата, въпреки че при големи дълбочини не е особено ефективен.
И въпреки че гражданските авиационни системи не разполагат с радари в океана, военните и разузнавателните агенции почти със сигурност имат такива.
"Бих се изненадал много, ако нечии радари не са записали инцидента"
споделя бившият пилот. Според него е възможно някой правителствен кораб, самолет или сателит да е засякъл падането, както през 1983 г., когато съветски изтребител свали южнокорейския "Боинг 747"."
Г. К.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. YouTube видео канал на Георги Котев с доказателства за престъпленията
2. Натоварване на мощностите в АЕЦ "Козлодуй" в реално време
3. АЕЦ "Запорожие" (Запорожская АЭС), Украйна
4. АЕЦ "Южна Украйна" (Южно-Украинская АЭС), Украйна
5. АЕЦ "Ленинград" (Ленинградская АЭС), Русия
6. Дневен статут на американските АЕЦ
7. Дневен статут на британските АЕЦ
8. Дневен статут на чешките АЕЦ
9. Статут на френските АЕЦ (почти) в реално време
10. Национална електрическа компания (НЕК)
11. Българска независима енергийна борса
12. Министерство на енергетиката
13. Еврочикаго, българският вестник в САЩ
2. Натоварване на мощностите в АЕЦ "Козлодуй" в реално време
3. АЕЦ "Запорожие" (Запорожская АЭС), Украйна
4. АЕЦ "Южна Украйна" (Южно-Украинская АЭС), Украйна
5. АЕЦ "Ленинград" (Ленинградская АЭС), Русия
6. Дневен статут на американските АЕЦ
7. Дневен статут на британските АЕЦ
8. Дневен статут на чешките АЕЦ
9. Статут на френските АЕЦ (почти) в реално време
10. Национална електрическа компания (НЕК)
11. Българска независима енергийна борса
12. Министерство на енергетиката
13. Еврочикаго, българският вестник в САЩ