Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2014 13:49 - Защо се разминават показанията на мощностите в АЕЦ "Козлодуй"?
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2370 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 08.02.2014 14:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За сега не знам верния отговор на този въпрос, но го отбелязвам тук, за да не го забравя и някой ден, все пак да го открия. Какато знаете аз ползвам два основни източника на инфармация за натоварването на блоковете (5 и 6) на АЕЦ "Козлодуй", в реално време. Това е интернет сайта на самата централа, а също така и сайта на Системния електроенергиен оператор. Те изглеждат съответно така

image

и така

image

Но в същото време, както повечето от вас знаят, ползвам и съответните им интерпретации в графичен вид. Съответно - тайният ми графописец

image

и специализираната страница та г-н Боян Юруков

image
Ако не виждате какво пише на ограденото от мен червено правоъгълниче кликнете с мишката върху снимката.
За сравнение ще посоча същият момент и върху първата графика

image

Както и да го въртите и сучете сумата от показанията на двете криви (съответно на двата блока) не съвпада, а значително превишава, показанията от графиката, където те вече са събрани (по данните от ЕЕСО).
Зощо и как се е получило това, както казах и по-горе, за сега си остава загадка за мен, но ще продължавам да следя ситуацията и да се надяваме, че някой ден ще ми светне. Тогава ще ви кажа и на вас.На първо време ще изразя дълбоко съмнение в показанията на ЕЕСО, защото ако погледнем по-детайлната, поминутна (в рамките на последните 5 часа) графика на натоварването на ядрените мощности, пак от страничката на г-н Юруков, ще забележим доста странни "задремвания", плата, постоянни, "равнини" в нея. Някои от тях продължават по 10 и повече минути. А това не е никак естествено.

image
Не е болка за умиране ще кажат повечето отвас. И сигурно ще са прави, НО когато си имаме работа с ядрени мощности всичко може да е от значение и е добре да се следи и обяснява - ще опонирам аз.

Г. К.

След като беше успешно разкрита и разобличена розовата метреса реши да смени кухите си блогове, чрез които ми се представа за различни персони и ми отправи поредна заплаха за компромат, гарниран с намеци за саморазправа. Всичко е запазено и ще бъде използвано в подходящия момент. Жалката страхливка, като розовата, не е в състояние да ме спре. Така както това не се случва вече шеста година, така няма да се случи и до окончателното разобличаване и справедливо осъждане на ядрената мафия. Сямата ядрена мафия, нейната върхушка, ненавижда плазмодии, като розовата, и наистина много скоро ще ми я посочот. След което и аз на вас.

image

Подобни теми:
На всеки 10 дни блокират индикаторите на мощностите в АЕЦ "Козлодуй".


Манипулация или немарливост при отразяване на работата на АЕЦ "Козлодуй"?



Гласувай:
1



1. gikotev - Ало, розовата!
06.02.2014 16:41
Ако искаш да ти пускам коментарите на блога си ще трябва да се бръкнеш. Взимам евтино. По 3 000 (три хиляди) евра на коментар. Хахахахахахахааааааа.... На теб колко ти плащат от ЯМ, за да си правиш кухи блогове и да смърдиш? На мен ми е през носната кърпа, колко ти кихат, но за удоволствието да видиш свое "творение" тук моята цена няма да пада, а само може да расте ;-)
цитирай
2. gikotev - Re: а бе пич, злобничък си станал, но...
07.02.2014 11:33
Никаква банкова сметка. Ще изпратиш парите по пощенски запис на адрес гр. София, 1000, Централна поща, до поискване и трите ми имена. НО имай предвид, че сумата вече не е 3К, а 5К (пет хиляди евра). Ръста е заради фриволния ти език. Наказан си с по 1К, заради епитетите които си ми присвоил - "злобничък" и "нисък". Няма безплатен обяд. При още по-"смели" изяви съответно и цената ще расте. Можеш да изпратиш равностойноста на сумата в лева.
Аре бегай, докато пощата не е затворила. Като си свършиш работата дай сигнал тук, но нищо няма да се появи в блога, докато не получа парите.
цитирай
3. gikotev - Розовото нищожество се отметна ;-)
08.02.2014 10:17
Никой не се е и съмнявал в подлоста и лъжливите твърдения на този плазмодий. Коментара му с отказа му съм си го прибавил в колекцията от десетки други негови коментари, за които той в много скоро време така или иначе ще си плати. Независимо дали иска или не. А иронията и отговора на дългогодишната гавра, която този плазмодий се опитва да ми упражнява е, че лично неговите хора, тези чиито задници той сега сладко ближе ще ми го посочат и ще го издадат. Когато това се случи ще ви разкажа детайлите.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9874012
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930