Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2013 15:36 - Big Brother наблюдава и ядрената мафия?
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 3095 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 19.09.2013 09:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ще ви предложа няколко алтернативни източници за наблюдаване на натоварването на мощностите на двата действащи блока (5 и 6) в АЕЦ "Козлодуй", в реално време. Далеч съм от мисълта, че ще стоите, като мен, ежедневно и ежечасно да ги наблюдавате, но ви предоставям тази възможност, за да не бъда упрекнат след време в егоизъм и некоректност. Освен това наличието на алтернативни източници дава възможност и за сравняване, анализиране и правене на някои изводи. Аз вече имам идеи по този повод, но засега ще се въздържа от коментари, до натрупването на повече статистика.
Източниците ми са цели четири на брой, като видимо те се делят на две двойки, които са взаимно свързани по между си, но аз ще ви дам линкове към само три от тях. Четвъртия ще си го запазя за собствено ползвани и като дразнител на любопитството на ядрената мафия. До интернет представянето на всеки от източниците можете да достигнете след кликане с мишката върху номера на изображението, отразяващо всеки един от източниците.
Първите две графики и данни показват сумарната натовареност на блоковете, а вторите две поотделно. Въпреки това има база за сравнение, анализ и изводи.
  1 image 2
image
  3
image
 
За съжаление много често индикатор №3 можетеда го видите по следния начин:

image

Защо се получава така следва да се пита този, който поддържа сайта на АЕЦ-а.
  4 image


Уверявам ви че следенето и анализирането на показанията е доста полезно и поучително. С онези от VIP Brother само си губите времето.

Г. К.
 
П. П. Значението на тези индикатори е особенно ценна сега, защото утре вечер, 20-ти септември 2013 г., ориентировъчно след 17:00 часа или около и след 20:00 часа ще започне планово спиране на 6-ти енерго-блок, за годишен ремонт и презареждане с ядрено гориво. За първи път ще имате възможност да наблюдавате спирането на ядрен, енергиен блок в реално време. Това което ще научите е скороста на процеса на спиране и колко време отнема целия процес.



Гласувай:
3



1. bojinkata - Чудесно, мен ми харесва № 2
18.09.2013 23:31
Чудесно, мен ми харесва № 2
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9870755
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930