Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2013 10:33 - Изберете си площадка, за строителство на нова АЕЦ в Козлодуй.
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1872 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

За да не се почувствате изолирани от „всенародния ентусиазъм” по подготовката за изграждане на нов ядрено-енергиен блок, под №7, в рамките на АЕЦ „Козлодуй” реших да ви предоставя възможност да вземете дейно участие в това интригуващо мероприятие. Ако имах финансови възможности бих обявил и нещо като конкурс, викторина или хазартни залагания, но ... ядрената мафия нещо ми няма доверие и затова ме държи на сухо. Независимо от това, за разлика от тях, аз ще ви дам възможност да се включите в „надпреварата”, по „заплюването” на петното за новото строителство, па макар и само за ваше лично удовлетворение. Изберете си своя площадка и чакайте официалния избор на ядрената мафия и ако те съвпаднат ... О, небеса! Можете да се пробвате като екстрасенс в някое ТВ шоу?

Но преди да пристъпите към „сондажите” на терена, запознайте се с кратката предистория.

Блиц, 09/09/2013, Иван Генов, директор на АЕЦ „Козлодуй”: Нов реактор в АЕЦ “Козлодуй” – след 2020 година

 image

 

Какво означава „ако има решение за нова мощност” на мен не ми е ясно. Най-вероятно директор Генов иска да каже, че решение за изграждане на нова мощност все още няма, НО това по никакакъв начин не пречи да се „усвояват” едни милиони за избор на площадка, за Оценка на въздействието на околната среда (ОВОС) и други подобни мероприятия?

Ето го и официалното съобщение на Агенция ядрено регулиране за издаденото разрешение: “АЕЦ Козлодуй-Нови мощности” ЕАД получи разрешение за избор на площадка на ядрено съоръжение

На 28 август 2013 г. Агенцията за ядрено регулиране издаде разрешение за определяне местоположението на ядрено съоръжение (избор на площадка) на “АЕЦ Козлодуй-Нови мощности” ЕАД. Издаденото разрешение е в отговор на постъпило писмено заявление от страна на компанията на 13.12.2012 година. Подаденото заявление е във връзка с решение на Министерския съвет от 11 април 2012 г., с което бе дадено принципно съгласие за изграждане на “нова ядрена мощност”.

Старта е даден! Остава да ви покажа картата на терена и за започнете да си харесвате, кояя площадка за новия 7-ми блок ще ви отива най-много.

 image
(Картата се увеличава слек кликане върху нея с мишката. Още по-добре, ако разгледате терена през Google EARTH, който се сваля и инсталира безплатно.)

Аз няма да участвам. По две основни причини. Първо – за да не бъда заподозрян в използване на вътрешна информация, след като съм работил там над 17 години. Второ – което е още по важно, сигурен съм на всичките 100%, че 7-ми блок никога няма да бъде построен и пуснат в експлоатация.

Но вие можете да се пробвате, поне докато ядрената мафия не свърши парите е не прекрати шоуто. Е, това че парите са ваши тях не ги интересува.

Г. К.



Гласувай:
9



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9835479
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031