Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2013 10:39 - Р. Овч. пак наглее, с любезното съдействие на бТВ.
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 6188 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 07.05.2013 19:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Или как родните „медии” служат на ползи роду?

Изненадите нямат край. След като на 22/04/2013 безпрецедентно бях поканен да участвам на живо в предаването „Лице в лице” на бТВ, с водещи Цветанка Ризова и Димитър Цонев, два дни след това не по-малко изненадващо ми се обадиха да ми кажат, че в същият формат се е появил самият Р. Овч.

Темата: Енергийните афери.

По молба на мои приятели във Фейсбук го предгледах, без да имам никаква идея, че в разговора ще бъде замесено и моето име. Когато таймера на плеъра отчита 10:30 минути Димитър Цонев някак много небрежно пита Р. Овч.: „Познавате ли Георги Котев?” Въй! Наистина се изненадах. Когато аз им бях на гости никой не ме попита дали го познавам и даже не сме споменавали името му, а сега изведнъж ... ти да видиш. За двойни стандарти ли става дума или за бТВ?

Следва неговото обяснение, че не той лично, а жена му ме познава и даже някога имала добро мнение за мен, в професионален смисъл. Уточняват, че сме се дипломирали по една и съща специалност, в един и същи ВУЗ, след което му пускат кратък репортаж от моето гостуване при тях, два дни по-рано.

На обвинението за експериментиране с използване на рециклирано ядрено гориво Р. Овч. заявява: „Нали това беше опровергавано?” Именно – опровергавано е, но никога не е било опровергано. В противен случай сега нямаше да четете това писание. В подкрепа на това си твърдение Р. Овч. изръсва една от най-големите лъжи, които съм чувал някога от него, че Агенцията за ядрено регулиране (АЯР) била платила цели два милиона лева на шведски институт, който измерил изотопният състав на горивото и бил доказал, че то не е рециклирано, а естествено. И ако това беше вярно пак нямаше да четете тези редове. Но думата ми е за друго – за сумата която е платена на шведа (той е бил в единствено число) за „услугата”, а именно два милиона лева!!! Преди точно две и половина години, в друга медиа и предаване (в НОВА ТВ при Люба Кулезич), същият Р. Овч. пак лъже зрителите, че по същият повод на шведа е било платено 300 000 (триста хиляди) лева. За даве и половина години сумата се е увеличила близо седем пъти???!!! Само Р. Овч. ги може тези еквилибристики. А каква е истината?

Това което шведа доказва не е това за което са му платили, а точно обратното – от АЕЦ-а са изчезнали цели три тона ядрено гориво, което се равнява на шест броя ядрено горивни касети. Но което е още по-смешно, за това уникално световно откритие на бедния швед не са платили два милиона лева, нито пък 300 000, а жалките под 36 000 (тридесет и шест хиляди) лева. ТУК можете да видите двете фактури от по 9 000 евро, които са му били платени. Ирония на съдбата?

Само че водещите Ризова и Цонев приемат лъжите на Р. Овч. за чиста монета, докато в мен се съмняват и даже искат да им отчета харчовете на държавата с документи, когато и ако някога МИЕТ ми ги даде. „Обективна медиа”, какво да я правиш?

Следва каскада от лъжи на Р. Овч., за това че рециклираното гориво било по-скъпо, че въвеждането на енергийна борса ще доведе до поскъпване на електроенергията и какво ли още не. Ако искате вие го опровергавайте. На мен вече ми идва в повече.

За финал ще копирам коментар от форума на бТВ, под предаването с Р. Овч.: Поканили сте виден лъжец, и вместо да го разбиете, се съгласихте с всичките идиотщини, които Ви каза ???!!!???!!! Ега ти журналистиката !!!

Г. К.




Тагове:   бТВ,   Ризова,   Цонев,   р овч,


Гласувай:
5



1. georgimet - поправка
07.05.2013 18:04
ТУК можете да видите двете фактури от по 9 000 евро, които са му били платени

г-н Котев, пропуснали сте да сложите линка на думата ТУК
цитирай
2. gikotev - Re: поправка
07.05.2013 19:58
Пропуска е поправен. Благодаря за забележката.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9873124
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930