Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2011 09:07 - Поредната журналистическа „услуга” към ядрената мафия.
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 3556 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

На 23 ноември т.г., по-малко от час след пресконференцията, която дадохме съвместно с г-н Иво Инджев, по повод нападението над изпълнителният директор на АЕЦ „Козлодуй” ми се обади журналистка от в-к „България днес” и ме покани  в полиграфическият комбинат, на Цариградско шосе. Журналистката се представи като Кристина Димитрова, репортер от криминалният отдел на вестника. В последствие, по хода на нашият разговор, на мен ми се стори повече от странно, че един криминален репортер никога не е чувал думата „омерта”, нито пък знаеше нейният смисъл. Говорихме, каквото говорихме и се разделихме с уговорката тя да свали разговора в текстов вариант, под формата на интервю, да ми го изпрати за поправка на допуснатите грешки и така да бъде публикувано. Речено – сторено.

След около час суровият материал дойде по електронната ми поща и аз го поправих. Няма да Ви занимавам с целият материал, а само с най-любопитната част от него, заради която и е била поръчката на ЯМ към вестника. Ето какво ми изпрати, като въпрос и отговор Димитрова:

 

- Имате ли доказателства за далавери в АЕЦ "Козлодуй"?

- Имам над 2000 документа. През всикчи тези години ми липсваше само един - техничеко решение от 2003 година. Отказаха ми от Висшия административен съд, защото нарушавал фирмената тайна на руския доставчик. Намерих по друг начин, но човека, който ми го даде вече е уволнен един месец след като Николов встъпи в длъжност.


Аз го поправих, така че да съответства на истината:

- Имате ли доказателства за далавери в АЕЦ "Козлодуй"?

- Имам над 2000 страници с документа. През всикчи тези години ми липсваше само един - техничеко решение от 2003 година. Отказаха ми го от Висшия административен съд, защото нарушавал фирмената тайна на руския доставчик. Намерих по друг начин, но човека, за който Александър Николов подозира че ми го даде е предал вече е уволнен, един месец след като Николов встъпи в длъжност.

 

След няколко дни ми се обади приятел и ми каза, че въпросният вестник бил занесен лично на наскоро уволненият от централата инженер-химик Красимир Филипов, за да му покажат, че аз съм го бил посочил, като човека, който лично ми е предал Доказателство № Последно. Това, разбира се, нито е вярно, нито пък би могло да се случи, защото аз не съм срещал този човек повече от три и половина години. За ядрената мафия това е без всякакво значение.

Естествено че бях и все още съм силно възмутен, но независимо от това написах, колкото се може любезно писмо до Димитрова с искане за право на отговор, но тя не се обади повече. Независимо от това кореспонденцията ми с нея, по дати и часове се съхранява на сървърите на Yahoo.com, няма как да се манипулират и служат като неоспоримо доказателство, за подлата подмяна на моите изказвания пред тази медия.

ЯМ напразно си харчат парите по продажни журналя. Но понеже са неспособни да сторят друго прибягват единствено и само до подобни похвати.

 

Г. К.



Гласувай:
9



1. mitjo - http://www. youtube. com/watc...
06.12.2011 21:02
http://www.youtube.com/watch?v=pCxPEB-uu20&feature=player_embedded
цитирай
2. mitjo - http://play. novatv. bg/play/...
09.12.2011 19:34
http://play.novatv.bg/play/260527/
Това си заслужава да се гледа не заради Цветков разбира се или мухльото накрая. Тоя за какво са го родили идея си нямам. Хубав контраст се получава между мижитурката без право на менние и човекът с позиция. Единят смазван, но силен, другият бодър и нищожен. Веселието на малоумието... Само дето никой не взима на сериозно претенцията му за идиот и да се крие зад нея е гротесктно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9874365
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930