Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2011 23:54 - Доклад на независимия експертен съвет, назначен със заповед на министър Тр. Тр. РД-16-38/17.01.2011 г. във връзка с твърденията на ядрения физик Георги Котев
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 9262 Коментари: 12 Гласове:
4

Последна промяна: 07.11.2011 13:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За сега поставям само линк към доклада на "независимият експертен съвет" на Тр. Тр. И макар предварително да съм наясно с "изводите" му, но за да съм обективен и коректен към Вас ще отделя време, за да го прочета и коментирам по-късно.

Доклад на независимия експертен съвет, назначен със заповед на министър Трайчо Трайков РД-16-38/17.01.2011 г. във връзка с твърденията на ядрения физик Георги Котев

Както можеше да се очаква ядрената мафия е скрила (премахнали са го от сайта на МИЕТ) така "безценният" доклад на Трайчовият "независим експертен съвет. Този акт за пореден път показва престъпната им същност, както и на лицата, които са участвали в изготвянето му. Ще се погрижа скоро да Ви осигуря достъп до трите файла, съставляващи "доклада".

Сега ще си кажа само мнението по най-горещата новина, за криминалният начин по който беше подписан Анекс 12, задължаващ България да доизгради АЕЦ "Белене". За мен, това е на 100% предварително разработена и днес (5 април 2011 г.) разиграна постановка. Ролите в тази постановка са предварително раздадени на главните герои Борисов, Трайков и Първанов (уволненият шеф на НЕК), репетирани и в момента се играят, а билетите за "шоуто" ги плащаме всички ние. Много скоро ще се убедите, че това е най-скъпото и опасно шоу за което сте плащали през живота си. Публикуваният по-горе доклад е доказателство, че Тр. Тр. е не по-малък предател на националните интереси на България, но в тази пиеса му е отредена ролята на "добрият". Ако той наистина беше такъв, за какъвто сега медиите го представят и този доклад наистина доказваше това за което е скалъпен то Тр. Тр, трябваше вече да е подал искане до прокуратурата срещу мен, за да Ви върна над двата милион лева Ваши пари, с които те финансират защитата на руско-българската ядрена мафия. Да ама не.

Г. К.


Тагове:   Белене,   доклад,   борисов,   тр тр,


Гласувай:
5



1. gikotev - Дай за да ти бъде дадено!
06.04.2011 00:53
Минути след публикуването на този материал последва коментар на Розовата Пантера Пинокио, който за пореден път ми поставя диагнози и обидни епитети. Предизвиква ме да пусна коментара му за да съм показал колко съм смел. Ако иска това да стане (коментара му се пази и може да бъде пуснат в по-късен момент) нека сам демонстрира смелост и да се представи с истинските си имена, професионален опит и научни звания. Това ще ми даде възможност да го осъдя солено за лъжа и обида и да попълня изтъняващият ми бюджет. Нека играем открито, а хората сами да преценят кой е смел, а кой мижитурката. Коментар на доклада ще има, когато го прочета целият. Вече се справих с първите 20% и нещата са повече от ясни. Пак повтарям, че единственият критерий за верността на този доклад е моето осъждане и задължаване да върна милионите на българският народ.
цитирай
2. mitjo - Ние си знаем, че тези глупаци са д...
06.04.2011 15:26
Ние си знаем, че тези глупаци са долнопробни пионки, без грам дарба в театралното изпълнение. Наскоро гледахме едно друго бутафорие. Всеки знае за дългогодишната връзка Петя Славова - Цветелина Бориславова. За незапознатите: http://hotnews.bg/n/tsvetelina-borislavova-obidena-na-petya-slavova.26176.html . Та какво друго, освен разчистване на лични сметки и "качване" на рейтинг беше фиаското със заложниците?! Някой да е видял лицето на похитителя - излезе с маска, защо ли се крие? Сигурно просто не е този, който казват, че е, но и да е самият себе си, никой не може да отрече вмирисаната близост между основните играчи: Борисов - Славова - Бориславова. Някъде в мрежата наблягаха дори на сходството в имената.
цитирай
3. uff - Ей това кърти мивки:
06.04.2011 18:01
"Последното е много важно, защото колегите от Курчатовския институт никак не обичат да признават недостатъци на техните програми."
........................................................................................................................

U232 е твърде лек и вероятно руските центрофужни методи могат лесно да го отделят.
U236 би могъл да им се скрие между U238 и U235. Там трябва да наблягат "продължаващите измервания". Но дали наистина контролират или просто замазват очи.
............................

Пусни постингите им - нека бълват.
цитирай
4. gikotev - Re: Ей това кърти мивки:
06.04.2011 19:00
Уран-232 със сигурност не се контролира в процеса на производство на рециклирано гориво, в руските предприятия, за разлика от всички западни. Източник, доклад на МААЕ от 2007 г., линк към който ще пусна в анализа на Доклада. А иначе автора на горните редове (П. П.) винаги се изразява така, за което съм му правил официални забележки, а той ме мрази. Непораснало дете.
цитирай
5. gikotev - До qwerty1234
07.04.2011 00:33
Нали знаеш правилата? И защо ме дразниш мен, след като в профила си си написал, че ще дразниш еколозите? Или си мошеник? Освен това прекрасно знаеш, че съм безработен и се занимавам само с четене и писане. Май ти нещо не четеш. Ще ти пускам постингите, когато се държиш прилично.
цитирай
6. uff - U232
07.04.2011 07:27
gikotev написа:
Уран-232 със сигурност не се контролира в процеса на производство на рециклирано гориво, в руските предприятия, за разлика от всички западни. Източник, доклад на МААЕ от 2007 г., линк към който ще пусна в анализа на Доклада. А иначе автора на горните редове (П. П.) винаги се изразява така, за което съм му правил официални забележки, а той ме мрази. Непораснало дете.


Вероятно този упрек от Запада е известен и затова са привлекли шведска лаборатория.
Но много са убедени в сходството по поведение на рециклираното гориво и "природното" за тези касети!

Възможно ли е гадолиният да маскира някакво допълнително обогатяване с U235 в природния уран? Така нагаждат поведението и състава на рециклирания.
цитирай
7. gikotev - Re: U232
07.04.2011 11:38
Шведската компания беше привлечена за да се избегне пристигането на екип от МААЕ!!!! По първоначални заявления на тогавашният изпълнителен директор на АЕЦ-а Иван Генов са се водили преговори именно МААЕ да прати екип и проверката да е прозрачна, с външно посещение и наблюдение, но в последствие всичко се законспирира и идват шведите. Причината за това е, че още от самото начало съм бил прав.
Що се касае до Гадолиния, много хора вече се опитва да намерят обяснението на проблема чрез него. Но до сега аз нямам причини да мисля, че той е виновник за различното поведение на горивото. А скоро попаднах на статия в сериозен сайт, в която се твърди, че рециклираното гориво наистина се държи точно така, както в Козлодуй наблюдавах, докато бях там.
В едно от трите си произведения доцентите от СУ се опитват да размажат ролята на компенсиращата съставка на У-235 ама нещо не им се отваря парашута.
цитирай
8. uff - . . . Що се касае до Гадолиния, много ...
07.04.2011 11:57
gikotev написа:
...
Що се касае до Гадолиния, много хора вече се опитва да намерят обяснението на проблема чрез него. Но до сега аз нямам причини да мисля, че той е виновник за различното поведение на горивото. А скоро попаднах на статия в сериозен сайт, в която се твърди, че рециклираното гориво наистина се държи точно така, както в Козлодуй наблюдавах, докато бях там.
В едно от трите си произведения доцентите от СУ се опитват да размажат ролята на компенсиращата съставка на У-235 ама нещо не им се отваря парашута.


Уж гадолиният помагал, пък има проблеми със системите за заглушаване на реакторите???
Да не би именно гадолиният да "тушира" повишено съдържание на U235 в горивото на новите касети?
цитирай
9. gikotev - Гадолиний
07.04.2011 12:18
Този елемент играе ролята на т.н. изгарящ поглътител и по–скоро "заглушава" по–високата концентрация на У-235 през първата година от престоя на високообогатените касети в реактора, но не точно тази част от У-235, която пък компенсира наличието на У-236. Опасявам се , че може да звучи малко объркващо, но сигурно е нужно да се дискутира по-нашироко.
цитирай
10. uff - Този елемент играе ролята на т. н. ...
07.04.2011 13:15
gikotev написа:
Този елемент играе ролята на т.н. изгарящ поглътител и по–скоро "заглушава" по–високата концентрация на У-235 през първата година от престоя на високообогатените касети в реактора, но не точно тази част от У-235, която пък компенсира наличието на У-236. Опасявам се , че може да звучи малко объркващо, но сигурно е нужно да се дискутира по-нашироко.


Имах предвид, че с гадолиния нагаждат дори касетите с "естествения" уран, да имат същите по продължителност кампании като рециклирания. От доклада се подразбира такова нещо.

Как стоят нещата в АЕЦ "Темелин"? Доколкото има информация и там са минали на такива касети. Пък и се гласят да рециклират, ако не са почнали.
цитирай
11. gikotev - Re: Този елемент играе ролята на т. н. ...
07.04.2011 13:36
Не, със сигурност гадолиният не се използва за "нагаждане", а на повечето неща от доклада не бива да се вярва. Доклада е манипулативен и не може да служи за учебник по ядрена и реакторна физика.
Що се отнася до Темелин, нещата там все още не са много ясни, защото съвсем наскоро чехите тъкмо се отказаха от американското гориво и се обърнаха към руснаците. Трябва да мине време и да се натрупа опит за да се види истинското поведение на новото гориво в реакторите им.
цитирай
12. uff - Ядрени лъжи и далавери
07.04.2011 17:00
gikotev написа:
Не, със сигурност гадолиният не се използва за "нагаждане", а на повечето неща от доклада не бива да се вярва. Доклада е манипулативен и не може да служи за учебник по ядрена и реакторна физика.
Що се отнася до Темелин, нещата там все още не са много ясни, защото съвсем наскоро чехите тъкмо се отказаха от американското гориво и се обърнаха към руснаците. Трябва да мине време и да се натрупа опит за да се види истинското поведение на новото гориво в реакторите им.


Самият Доклад ги дъни, защото излиза, че най-малкото се опипва почвата с този тип касети. Пък и в Темелин може да са приключили с опипването
.
Познавам манталитета на Енергийната мафия - подпомагани от военната секретност за ядрените материали, на тия старчЕта и момчета не им пука много в лъжите и кражбите. И защо да ги е страх от съд, след като са се обрекли на потенциалната и реална опасност? "Важното е да има повече за домочадието."
Тези люде до известна степен са с психика на евнуси... Само дето имат, къде да мятат краденото.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9832493
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031