Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2011 09:59 - Тр. Тр. крие "прозрачният" доклад на "независимият" съвет.
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1919 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.04.2011 15:27


На 19 март (по грешка бях написал януари) 2011 г., се проведе организиран протест, пред сградата на МИЕТ, по повод политиката на правителството в областа на ядрената енергетика. Към края на протеста от сградата на МИЕТ "изскочи" зам. министър Марий Косев, да дава изявления пред журналисти, колко отговорно, коректно и народопослушно било министерството и правителството. Завърза се спор около твърденията на Косев, в резултат на което той се съгласи да приеме за кратка среща коменданта на проявата г-н Петър Пенчев, моя милост и още двама представители на АСС "Анна Политковская". От своя страна зам. министъра покани и шефкат на кабинета на Тр. Тр. Мил. Цен., една служителка в пресцентъра и директор на дирекция.
По хода на срещата стана ясно, че и Косев и Мил. Цен., и двамата са преки свидетели на срещата ми с Тр. Тр., от 14 окт. 2010 г., са "останали с убеждението", че резултата от срещата е бил да се създаде "независим" съвет, който да ме бил разследвал. Аз, естествено, едва не паднах от стола, защото истината е точно обратната. Споразумението беше да се изпълнят предложени от мен стъпки и резултата да покаже, кой крив и кой прав. Оспорих твърденията ми, но те ми отговориха, че с такова впечатление били останали.
Малко след това призовах зам. министър Косев МИЕТ да ме осъди, за туй щото правителството ме набеждава за виновен, за изхарчването на повече от 2 милиона лева, бюджетни средства. Аз му признах, че се чувствам гузен и виновен заради факта, че съм отнел от българският данъкоплатец такава голяма сума пари, в условията на криза. Призовах го да ме осъдят, за да мога да върна парите на българите и да успокоя съвеста си. Тогава отсрещната страна ми отговори, че не знаели за и не вярвали в изсхарчването на такава голяма сума. Попитаха ме имам ли официален документ и аз отговорих положително. Лейди Мил. Цен. ме помоли да й го пратя по ел-поща. По-долу публикувам въпросното писмо до нея, с копие до шефката на ПР-а на Тр. Тр.
Вие, уважаеми дами и господа, сами преценете, кой крив и кой прав.

  Г-жо Ценова!
  Г-жо Христева!

  Приложено Ви изпращам писмото от приемната на МС на РБ, в което се твърди, че по моя вина държавата е похарчила до сега повече от 2 милион лева, бюджетни средства. Още веднъж Ви напомням, че констатирането на факта за изхарчването на тази сума ме лишава от законово основани да работя и плащам данъци на държавата. Ако започна да плащам данъци на държавата Вие ще ги харчите за да ми "доказвате" недоказуеми неща, вместо спорът да се реши в съдебна зала, за многократно по-малка сума. На практика това е саморазправа с предизвестен край, който се нарича убийство. 

  Използвам случаят да предоставя на Вашето внимание, и най-вече на това на г-жа Ценова, още две доказателства, относно цитираната в писмото сума, а също така и относно КАКВО СМЕ СЕ ДОГОВОРИЛИ, в края на срещата ми с министър Трайков, на 14 окт. 2010 г.

 Първият материал е радиоинтервю на министъра, по БНР, два дни след срещата ни. (за да Ви спестя време, слушайте от края на 10-та минута на интерюто)

Трайчо Трайков: Ще имаме съвместна компания по "Южен поток" до края на годината  Вторият материал е от журналиста г-н Стойко Стоянов, публикуван в новинарският сайт www.frognews.bg, буквално минути след срещата ми с министъра, на която той беше свидетел. В него материал се цитира признанието на министър Трайков за размера на похарчената сума от 2 милиона лева, а също така и същноста на договореното в края на срещата.

  Министър призна за енергийна мафия, подава ръка на Георги Котев

  Г-жо Ценова, мисля, че тези неоспорими факти по категоричен начин показват, че Вие, г-н Косев, самият министър и други служители на МИЕТ съзнателно сте подменили и манипулирали резултатите от срещата ми с министъра, едностранно отказвайки да изпълните поетите, публично, ангажименти, а сте ги подменили с незаконосъобразно създаване на т.н. "независим експертен съвет". В същото време последният е съставен от 100% икономически зависими от АЕЦ "Козлодуй" ЕАД лица.
  Нещо повече, г-жо Ценова. Вече минаха 4 (четири) дни от крайният срок за получаването на доклада от т.н. "независим експертен съвет", но както аз така и общественоста, на която беше обещана пълна прозрачност, не могат да се запознаят с него. На срещата ни, на 19 януари 2011 г., Вие казахте, че още го четете и за това не можете да ни го предоставите. Но това противоречи на заявленията за прозрачност и равнопоставеност. Вие някаква превилигирована персона ли сте, за да го четете преди обществото? Да не би да сте платили за изготвянето му от собственият си джоб?
  С оглед на доказаните по-горе активни Ваши манипулативни действия, в опитите да се прикрие истината, смея основателно да се съмнявам, че докладът се бави в МИЕТ, с цел негова манипулация или форма на цензура. Аз съм убеден, че след време съдът ще вземе впредвид това обстоятелство, както и "независимоста" на съставителите и ще омаловажи същноста на това творение.

 Това писмо ще бъде публикувано на страниците на моят блог.

  С най-добри пожелания!

Г. К.



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9882924
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930