Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2010 14:18 - Нов ход-загадка на Трайчо Трайков.
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2681 Коментари: 2 Гласове:
0



 

В петък, 5-ти ноември 2010 г., министър Трайков прие оставката на изпълнителният директор на АЕЦ "Козлодуй" Димитър Ангелов. Събитието е изненада и за персонала на самата централа. За мен - също. Обади ми се един приятел да ми каже, след което влязах в интернет и видях ето какво:

Директорът на АЕЦ "Козлодуй" подаде оставка

Веднага ми направиха впечатление две от мненията във форума, под новината. Хората се питаха и търсеха връзка между оставката на Ангелов и скорошната ми среща с Трайков. Очевидно министърът не ще да даде нишан за подобна връзка. Нещо повече, той благодари на Ангелов за добрата работа, докато е бил шеф на предприятието, и в следващият момент обявява, че ще запълни овакантеното място в борда на директорите с Александър Николов!!!! От тези две действия на Трайчо Трайков (благодарностите към Ангелов и повишаването на Николов) аз не мога да видя логическа връзка с нашата скорошна среща. Точно обратното, уважаеми дами и господа. В този ход на министър Трайков аз виждам поредната нагла заявка за продължааване на усилията по прикриване на престъпленията на ЯМ. Само толкова и абсолютно нищо повече.

Сигурно се питате защо смятам така? И аз, както винаги, ще Ви отговоря. А той (отговорът) се крие във факта, че аз не съм Ви разказвал своята версия за срещата ми с министър Трайков. Вместо това Ви предложих две журналистически версии на очевидци. Да, но проблемът е в това, че журналистите избягват да пишат за неща, които са им непонятни и от опасение да не допуснат подвеждане на читателите си. Например, г-н Стойко Стоянов от www.frognews.bg беше посочил, че Котев е предоставил на министъра над 100 (сто) страници документи, но не се е впускал в подробности относно тяхното съдържание и значение. И това е разбираемо. Та именно в част от тези над 100 страници и се крие моето недоумение и несъгласие с театъра на абсурда, който Трайков и Ангелов изиграха в петък. За какви документи става дума?

Както много добре знаете аз никога и по никакъв повод не съм крил от Вас, а и от когото и да било, какъвто и да е документ или страница от такъв, който би помогнал за разкриване на обсъжданото тук престъпление. Всичко е публикувано в този блог. Същото се отнася и за въпросните над 100 страници, които показах на Трайков. А тази част от документите, която му показах и ме кара да се възмущавам от действията на му са публикувани в постинга Ядрената мафия (ЯМ) – дела и документи X. Накратко - там са публикувани два документа, актове за приемане на нова партида ядрено гориво, доставено от Русия за АЕЦ "Козлодуй", в края на октомври 2008 г. Това се случва след повече от три месеца откакто аз вече бях обявил престъпните действия на ЯМ!!! И така, партидата е една и съща, броят и номерата на доставените касети са едни и същи, но вместо един единствен са съчинени и заведени в архивите на централата два различни акта!!! Двата документа са на различни езици, с разлика в датите от цели 5 (пет) дни, с разлика в броя и състава на приемната комисия и разлики в текста!!! Аз показах тези две "произведения" на министър Трайков и го попитах: "Г-н министър, според Вас, кой от тези два акта е истинският и защо те са два на брой?" Той не ми отговори нищо. Тогава аз пак го попитах: "А каква е гаранцията, че за същото мероприятие не са съставени още 22 (двадесет и два) или защо не и цели 222 (двеста двадесет и два) акта? Ето така, за всеки случай. Зане ли човек, кой кога и какво ще ти поиска?" Тогава министър Трайков каза, че ще поиска писменно обяснение от Ангелов, защото именно той и беше утвърдил двете съчинения, в качеството му на шеф на блокове 5 и 6, тогава. Дали Трайков е поискал от Ангелов такова обяснение, дали го е получил и какво се съдържа в него аз не знам. Точно три седмици и един ден след нашата среща се разиграва театрото с отправянето на Ангелов на заслужен отдих. С благодарности, почести и прочие глезотийки, като например трогателната грижа за човека в това изявление на министъра:

Трайчо Трайков: В последно време Димитър Ангелов беше уморен

Когато го прочетох ми се насълзиха очите. Какъв хуманист е този Трайков! Майка Тереза ряпа да яде. Деянието му е още "по-трогателно", когато се вземат предвид и още многото други документи (също публикувани тук), показващи "смелите геройства" на Ангелов, в неравната битка между ЯМ и българският народ. В поредицата "ЯМ - дела и документи" можете да откриете множество подписи на същият под документи с невярно съдържание, като сред най-интересните са отговорите на АЕЦ-а, на въпроси задавани от ДАНС, пак през август 2008 г. В друг един постинг изобличавах Ангелов в източване на централата, чрез "кух" договор за консултантски услуги с руска организация, на стойност 340 000 (триста и четирдесет хиляди) евро. Срока на договора беше 18 (осемнадесет) месеца и след като е изтекъл, сигурно пак Ангелов, го е подновил, но вече за над 600 000 (шестстотин хиляди) евро. И това е само малка част от "геройствата" на този "уморен" човек. На практика, на съвеста му тежат кражби от централата за стотици милиони лева. Няма как след това един министър, клел се "да се ръководи от интересите на народа", да не ти благодари за добрата работа. Та нали именно Ангелов и предшествениците му са народа, а не Вие, уважаеми дами и господа. Да, да, да!

Що отнася до повишението на Александър Николов в ранг "член на борда да директорите" на АЕЦ "Козлодуй" ЕАД, то този акт е още по-срамен, нагъл и престъпен от благодарностите към Аангелов. Николов е доказан "ястреб" в отбора на ЯМ и пряк участник в реализирането и облагодетелстването от реализацията на схемата с рециклираното гориво. За човешките и професионалните му характериситки е даже нехегиенично да се пише. И вместо отдавна да бъде разследван и преследван за това и множество други деяния следва повишение. От министър Трайков!!!

На фона на всичко това от кабинета на министъра вече трета седмица не благоволяват да ми дадат сигнал относно предложените от мен стъпки, чието предприемане би разрешило случаят. А липсата на отговор и предприемане на действия е равносилно на заявление от рода: "Котев да духа супата! Ние ще продължаваме да си правим каквото си поискаме." И си го правят.

В интерес на истината още преди много месеци един форумец във в-к ГЛАСОВЕ, в обръщение към мен, ме предупреждаваше за полагащи се усилия от страна на Александър Николов за овладяване на власта в централата. Изглежда човекът е бил добре информиран и прогнозите му се сбъднаха. Централата и персоналът не ги чака нищо хубаво. За огромно съжаление.

Г. К.




Гласувай:
1



1. mitjo - Всъщност това е закономерният ход ...
09.11.2010 09:01
Всъщност това е закономерният ход на нещата.
Колкото по-високо е някой в йерархията, толкова по-некадърен, страхлив и безпомощен е. За да компенсира това свое знание за себе си, той трябва да се самоизлъже, приписвайки си всичко, което няма. Затова колкото е по-нищожен, толкова по-яростно издевателства над силните хора, които заради силата и моженето си са по-ниско намиращи се в йерархията. Нали се сещате, че един силен и умен човек не би станал полицай например.
Сега, когато сте на хоризонта на техните очаквания, им трябва някое голямо нищожество, което има неудържима нужа да заблуди относно собствената си нищожност и голям хъс да посяга върху останалите човеци. Явно са си го държали под ръка през цялото време.
Ако атентаторите избиваха политици, там щеше да има само смели и можещи хора. Сега това е най-защитеното място на земята. Познайте кой животни първо бягат към дупката-убежище. Много ясно, че целта на този вид хора, е да се скрият в дупката и оттам да се зъбят, за да не се чувстват унижени.
Така че, колкото повече напредвате, толкова повече ще утержняват положението вместо да го оправят. При неможещите влошаването е закономерност. А, за да се прикрие разминаването между можене и неможене, насилието и наглостта се засилват. Колкото по-виновни са, толкова по-яростно отричат и по-искрено лъжат.
цитирай
2. mitjo - Най-смешно и явно е, когато гордо се ...
09.11.2010 09:34
Най-смешно и явно е, когато гордо се разхождат заобиколени от охрана. Какво по-явно доказателство за страх и безпомощност? Сигурно плачат за мама нощем, когато подмокрят чаршафите.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9841940
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031