Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2010 14:32 - Тр. Тр. вече открито брани ядрената мафия.
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2407 Коментари: 0 Гласове:
0



От къде става ясно това ли? Много просто. Броени часове, след като пуснах тук последният постинг (Иска ли Трайчо Трайков да разбере истината за ядреното гориво?) ми беше предоставена възможноста да чуя запис на телефонен разговор между журналист и г-жа Димитрина Христева. Ако не си спомняте, последната е служителка в МИЕТ и „трескаво работи” да организира среща между мен и Тр. Тр., вече три месеца. От краткият й разговор с журналиста, обаче, става ясно, че нейните и на патрона й намерения са съвсем други. А именно – ако може въпросната среща никога да не се състои. Или, по-точно, тя може и да се състои веднага, но при условие, че е на четири очи, между Котев и Тр. Тр., но при положение, че единият иска да кани журналисти и свободни граждани – „да духа супата”, тогава. Познайте кой от двамата иска да кани наблюдатели? От разговора на Димитрина Христева с журналиста става ясно, че тя и той (Тр. Тр.) едностранно, без никакво допитване и искане на съгласие от моя страна са решили срещата „да се състои” след датата 12 октомври 2010 г. А защо точно 12 октомври? Защото още в първият ми разговор с г-жа Христева аз и казах, изрично, че срещата трябва да се състои до нея дата, защото след това ми изтича белгийската временна регистрация и бъдещето ми става неясно. След тази дата аз трябва да напусна Белгия, завръщането ми в България не изглежда безопасно, а установяването в трета страна само ще създаде повече проблеми, в това число и за дълго организираната среща. Нещо неясно? Пак при първият ми разговор с тази г-жа тя похарчи 5 минути телефонно време, за да ми се оправдава, че била нова на заеманата длъжност в МИЕТ и още неопитна, подари което и не могла да се свърже с мен цели 2 (два) месеца. Сега, от разговорът й с журналиста излиза, че тя е в командировка в чужбина и поради тази причина не можела да движи подготовката на срещата. Излиза, че Тр. Тр. праща в международни командировки неопитни новобранци, които да свършат нещо полезно за страната, тогава когато те са некадърни да свършат нещо абсолютно елементарно!!?? Нещо повече, при вторият ми разговор с Христева тя ми обеща да се обади до 24 септември (петък), за доуточняване на детайлите по срещата. Аз вече се бях съгласил тя да е в София, но в присъствието на свидетели. Вече е 1 октомври, т.е. цяла седмица след обещаният срок, а позвъняване от нейна страна няма. И както се оформя пейзажа най-вероятно няма и да има поне до 12 октомври. Тук е мястото пак да напомня думите на Тр. Тр., казани в радио интервю, по БНР, на 18 юли т.г.: „Ако има тъмни и неизяснени моменти, по такива важни теми, аз съм човека, който най-много иска да ги знае”. Е как сега да не му се вярва на този човек? Очевадно изказването му е пропито от искренност и страстна добронамереност. Очите ми се насълзяват когато го чета. На Вас, а и на многоуважаемите Тр. Тр. и г-жа Христева нека да напомня, че среднодневното изтичане на народна пара от АЕЦ „Козлодуй”, само от това „кранче” (там се точи от много кранчета едновременно) е от порадъка на € 250 000 (двеста и петдесет хиляди евро). Сметката е проста. Разделете € 90 000 000  (деветдесет милиона евро), сумата за горивото за двата блока, за една година на дните в годината. Като се има предвид, че не ние трябва да плащаме за него гориво, а руснаците на нас, заради експерименталната му експлоатация, среднодевната сума ще надхвърли четвърт милион евро. Лицето Тр. Тр. е назначен за министър преди точно 400 (четири стотин) дни. Така се получава, че само по тази писта (а той не е еднопистов играч) той е отговорен пред българският народ за минимум € 100 000 000 (сто милиона евро). И вместо да прекрати този пладнешки обир, той ми праща полицаи, на площад „Шуман”, а след това цели три месеца не може да организира една елементарна среща!!?? Очевадно Тр. Тр. не иска срещата да е прозрачна и народа да се убеди в неговият неугасим устрем да бори ядрената мафия. Явно го прави от скромност. За да му помогна да преодолее тази скромност, при следващият ми разговор с „експерта” Христева аз ще вдигна, едносттранно, броя на поканените журналисти от 2 на 5, плюс двама човека от комитета в моя защита. Така де, след като те могат да решават сами, защо и аз да нямам право. Пък и по този начин повече хора ще узнаят за геройствата на министъра, който се е клел да им служи! А от чия страна на барикадата в борбата с организираната енергийна престъпност стои министър Тр.Тр. оставям да си отговорите сами. Г. К.



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9872947
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930