Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2010 11:24 - “Комисия за протекция и прикриване на корупцията” (КППК) към МС на РБ
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2579 Коментари: 0 Гласове:
0



Натоящият постинг е всъщност продължение на серията “Правителството бори ядрената мафия (ЯМ)”. В последният материл по темата  стана ясно, че същата комисия, с председател вице-премиерът Цветан Цветанов, отказва да разгледа трикратно подаван от мен сигнал за манипуации при доставките и използването на руско ядрено гориво за АЕЦ “Козлодуй”. Въпреки това аз подадох пореден - четвърти сигнал, като едновременно го адресирах и до министъра на МИЕТ. И ето какво получих в отговор. Или по-точно не съм получил никакъв отговор, а в електронната форма за подаване на сигнали се появи следната картинка (снимката придобива реални размери, като се кликне върху нея):

  image

Както се вижда от горният десен ъгъл на снимката, в графата “Статус” се е появила оценка “Невалидна”. (Телефонният номер е изтрит на снимката от мен.) Само толкова и нищо повече. Поради тази причина и реших да поставя истинското име на въпросната комися, в заглавието на настоящият постинг, а не както тя под прикритие се назовава “Комисия за превенция и противодействие на корупцията”. Каква превенция, какво противодействие, какви осем лева на цяло? Очевидно настоящето българско правителство, с емблематични членове в него, като Бо Бо, Цв Цв, и Тр Тр* са решили да довършат държавата веднъж и завинаги и да сложат край на 20 годишните мъки. Какво ни остава освен да им пожелаем успех. Но преди да станем свидетели на резултатите от грандиозният им план, нека се опитам да си отговоря на въпроса: “Защо и по какъв механизъм отказват да разследват престъпленията на ЯМ?” На въпроса “Защо?” е повече от просто да се отговори - защото са една и съща групировка. Нито повече – нито по-малко.

По-интересен е механизмът, който използват. За целта е хубаво да припомня, какво ми отговаря актриста, в ролята “За ръководител Инспекторат към МИЕТ”, в посленият отговор на КППК до мен, г-жа Даниела Щрегарска. А там пише буквално следното: “3. В сигнал ... (избрияват се три мои сигнала) не се съдържат нови твърдения, различни от тези в публикацията във вестник “24 часа”, бр. 201 от 23.07.2008г. ... (продължението слева**)” Точно тук, според Щрегарска, е “ключът от бараката”. Няма нова публикация във вестник “24 часа”. Трябваха ми няколко дни за да разкодирам това тайно послание. Но накрая успях!

Очевидно ми се казва, че след като няма вестникарска публикация, следва да се постарая това да стане, колкото се може по-скоро и тогава въпросът ми може и да бъде разгледан. Но как да стане това? Как? Когато аз през живота си никога не съм контактувал с журналисти от въпросната медия. Много просто – сетих се аз. Като купя вестника и започна да си публикувам доказателствата там. Еврика! До тук добре – посланието е разчетено и разбрано, но как да стане реализацията. Как, като нямам толкова пари? От къде да взема толкова пари, че да купя цял един вестник и то един от най-тиражираните в страната? Навярно струва милиони, нямам представа. Това едва ли вълнува г-жа Щрегарска и членовете на КППК. Та като казах КППК, се сетих че точно тук те се проявяват, не като противодействащи на корупцията, а поощряващи и прикриващи я. Казано накратко, те ме изкушават да извърша престъпление, с чиято помощ да придобия въпросните милиони, за да закупя вестник “24 часа”. А как иначе да стане? Аз да не би да се казвам Делян Пеевски? И като не съм Пеевски не виждам как “легално” да се сдобия с нужните средства, за да стана вестникоиздател. Ами сега? Пак ударих на камък. Този път ми беше нужно много по-малко време за да разбера смисъла на капана, в който се опитва да ме вкара КППК.

А смисълът на капана е следният. Даже и да успея да намеря средства и купя “24 часа” (колкото и невероятно да звучи това), тогава те моментално ще ме репликират: “Е, да, вестник “24 часа” започна да публикува доказатеслтва, но къде са останалите медии? Защо те мълчат и нищо не казват на жадният за информация български народ?” Както виждате, налага се да постъпвам като Веско Топалов, т.е. да предвиждам ходовете им с по няколко напред. До тук добре, но все пак от къде сега да намеря средства и за цялата останала българска медийна гилдия? Откъде? Тук очевидно следва да потърся контакти с г-н Делян Пеевски, да му платя за частни уроци по “вестникозакопуване” и даже нещо повече, като всеки добър ученик да надмина учителя си. Т.е. да съумея да придобия не някакъв си мижав дял от БГ медийното пространство, а цялото. Нито повече – нито по-малко. Това се опитва да ми намекне КППК. Но като много, много, много опитни играчи Щрегарска, Бо Бо, Цв Цв, и Тр Тр не са се ограничили само до тук. Те са си оставили и резервен вариант, в случай, че по някакво чудо овладея целият медиен пазар в България!!! Какъв резервен вариант ли? Ето го и него.

(**обещаното продължение, на точка 3.) “... Тъй като неоснователнсотта на тези твърдения е изяснена окончателно в МИЕТ (Министерство на Икономиката, Енергетиката и Тиризма) и за това двукратно е бил уведомен г-н Котев, в доклад от 02.12.2009г. сме посочили, че съгласно чл. 124 от Административнопороцесуалният кодекс сигнали, в които не се съдържат нови данни и твърдения, а са подадени, по въпроси по които вече има решение, не подлежат на повторно разглеждане.” Къде, къде, къде, къде, къде ... е капанът???

А капанът е елементарен! Почти като самата г-жа Щрегарска. Да, аз съм уведомен за някакви предприети действия от страна на МИЕТ, НО НЕ И С РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ САМИТЕ ДЕСЙСТВИЯ!!! Не и си резултатите! Не и с резултатите! Не и с резултатите! Не и с резултатите! Няма ги резултатите! И така мога да продължавам до безкрай. На мен не са ми показани резултатите от тези т.н. “има решение”!!??

Въпросните резултати представляват така нареченият “Доклад № 12-00-743/15.08.2008”, изготвен от един от основните участници в схемата (Васил Георгев Хаджиев), подписан и “одобрен” от някой си министър (Петър Димитров), но стриктно пазен и крит от мен.

Въпросът е: “Как да се съглася с такъв резултат, след като, даже, не ми се дава възможност да се запозная с него”???????????? Как????? Как????? Как????? Няма как и те прекрасно го знаят. Аз своите доказателства не ги крия, до едно документално подкрепени, и всеки път им обръщам внимание да се запознаят с тях, но те не искат и да чуят за тях. А в същото време те като очте си бранят единственото свое “доказателство”, т.н. доклад. Не Ви ли напомня това на нечестна игра на покер? На мен ми прилича точно на това.

Въпреки обещанието на предшественичката на Щрегарска, Марияна Велкова (А бе, къде изчезна Велкова?), въпросният доклад да ми бъде незабавно предоставен, след като бъде одобрен от министъра, за сега няма такива признаци. Вече над 500 дни. Въпреки очевадната нелепост той да служи като аргумент за нещо и същевременно да се крие. Това ми наподобява случай, при който човек може да бъде нахранен без да му се дава, нито пък показва храната. Опитайте. Или пък съдия издава присъда без да се е запознал с доказателствата, а единствено и само на основание на уверенията на едната от страните, че такива “доказателства” съществуват (По подобна схема е известно, че е действал колегата на Цв Цв – Феликс Едмундович Дзержинский. Явно от него и се учи.). Така действа и въпросната комисия, за да прикрива корупцията. Създава нови правила и погазва всички съществуващи норми, само и само да граби и още повече да граби. Въпреки това, чрез комитета в моя защита, през миналата седмица в деловодството н МИЕТ е внесено искане по Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), с настояване въпросният доклад да ни бъде предоставен. Ако не се лъжа срокът за отговор е две седмици. Така че скоро ще разберем новите ходове на ведомството на Трайков. От сега съм готов да се обзаложа, че няма да го предоставят с аргумента, че “в него се съдържа класифицирана информация”. Познато ли Ви е? Да, защото в България всичко, което може да развали рахатлъка на организираната престъпност е строго секретно и класифицирано.

Поради същата причина и МВР и покуратурата не са в състояние да съберат и покажат пред съда достатъчно доказателства, за да бъде оставен в ареста един от “героите” в сериала “Октопод”, Антон Петров – Хамстера. През миналата седмица съдът освободи него и още четирима “герои” под парична гаранция, защото “вестникарските публикации”, които Цветановото ведомство е представило пред съда не били доказателства. Ето такива ми ти работи. За съда те може и да не са доказателство, но за КППК, Щрегарска, Бо Бо, Цв Цв, и Тр Тр няма по-силно доказателство от сервилната българска журналистика.

А какво направи Цветанов, в резултат на решението на съда? Пред същата тази сервилна журналистика, дето му фабрикува доказателствата показа манталитет на 5 годишно хлапе, от детската градина: “Ами то, другарко, те всички дечица знаят, че Тракторчето и Хамстерчето, от другата група са си приятелчета”. И този ще бори престъпноста?!

Не занм дали има Бог, но ако го има нека пази тази страна от хора като този!

 * Някой да не си помисли, че се подигравам с имената. Нищо подобно. Имената са ни дадени от родителите и никой не трябва да се подиграва с това. В случая, единствено и само акцентирам на хармонията. Кой не обича хармонията?

 

Г. К.




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9887232
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930