Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2020 21:21 - СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ!ЩОТО СЪМ СИ МЪРЗЕЛ,ПЪК И ДРАКА,А И СВОБОДЕН БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИН,ДА ВИ СВЕТНА.....
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 3991 Коментари: 11 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ИЗВИНЯВАЙТЕ,НЕ СЪМ СЕ ПРОМЕНИЛ.....
23. ka4ak - 22. г-н Лозанов,СВЕТЛИНАТА,беше Ни ЗАБРАНЕНА......
04.06 12:13
на БЪЛГАРСКИ съм разговарял с Кристо /СВЕТЛА МУ ПАМЕТ/ и НИКОЙ не може,да се АРЕСТУВА СВЕТЛИНАТА.......,а ето Ви нещо от мен- 31.01.2010 15:52 - Предизвикано и моя отговор,ЗАЩО???!!!

 30. ka4ak - 29.  колега,Свободният ЧОВЕК,ОБИЧА ЖИВОТА И НИКОГА НЯМА ДА ПОИСКА ДА ТИ ГО ОТНЕМЕ!!!:)))
05.06 23:29
....Е.Т.болния мозък е СТРАШЕН!!!:((( .... За това съм срещу НАРКОТИЦИТЕ!
Не по малка злина е сбъркания строй на който сме рожби,религиите,неграмотността,завистта,национализма и всички учения,които те заробват!:(
Свободният ЧОВЕК,ОБИЧА ЖИВОТА И НИКОГА НЯМА ДА ПОИСКА ДА ТИ ГО ОТНЕМЕ!!!:)))

Постинг: Защо разрешават на ТЕРОРИСТИ,да се събират на Бузлуджа??!???:(
Автор на постинга: ka4ak

 33. ka4ak - 31.ТРАГИЧНО Е! ПОЛИТБЮРО,ОРГАНИЗИРА КОНТРАБАДНИТЕ КАНАЛИ,ЗА ДА УНИЩОЖИ ЗАПАДНАТА МЛАДЕЖ.....
06.06 14:57
А С Л Е Д ,ЗА ДА НЕ БЪДЕТЕ ИЗМЕТЕНИ,ПУСНАХТЕ КАНАЛИТЕ И ЗА НАШАТАААААААААААА..............................това е линията след КУЛТА КЪМ ЛИЧНОСТТА.....

 34. ka4ak - 32. ЗАЩО УБИХТЕ ЛУКАНОВ....
07.06 10:02
ДНЕС СЕ СЕЩАМ, ЦЪРКВАТА СВ.НЕДЕЛЯ....., А ЛУКАНОВ,НЕЗАВИСИСИМО ОТ КУФАРЧЕТАТА,БАГАЖНИЦИТЕ И ВАГОНИТЕ С ПАРИ,НЕ ИСКАШЕ ДА СЕ ПУСКАТ НАРКОТИЦИТЕ В БЪЛГАРИЯ,НО ГО СВИТНАХТЕ И НИ ЗАЛЯХТЕ С ДРОГААААААА........

 36. ka4ak - ЩОТО,ЗА ДА НЕ БЪДЕТЕ ИЗМЕТЕНИ,ПУСНАХТЕ КАНАЛИТЕ И ЗА НАШАТАААААААААААА..............................това е линията след КУЛТА КЪМ ЛИЧНОСТТА.....
08.06 08:32
04.02.2009 14:45 - наркотици-мога да спра,когато си поискам!

Бъдете ЗДРАВИ  и СВОБОДНИ!:)))


Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!
:(



Гласувай:
5



1. tera - Ами ти хубаво си мързел, ама и ние сме мързели
09.06.2020 21:50
и вместо да копираш 100 поста, дето никой няма време и желание да чете, вземи да го обобщиш в два лафа да разберем за какво иде реч.
И на мен не ми се чете тая копирация!
цитирай
2. ka4ak - 1. tera - Ами ти хубаво си мързел, ама и ние сме мързели МОМИЧЕНЦЕ,ПРЕКРАСНО,БИЛИ СМЕ ПЪЛНИ ТЪПУНГЕРИ С КЪСИ ПОЛИ И ДЪЛГИ КОСИ....
09.06.2020 22:24
tera написа:
и вместо да копираш 100 поста, дето никой няма време и желание да чете, вземи да го обобщиш в два лафа да разберем за какво иде реч.
И на мен не ми се чете тая копирация!

ПОСТАНОВКА НА СЪВЕТСКИТЕ ДРУГАРИ,СЛЕД СМЪРТТА НА СТАЛИН И РАЗПРАВАТА С УНГАРИЯ......
цитирай
3. ka4ak - МОЙТЕ ПОСТОВЕ СА ДОКУМЕНТ,А И КОМЕНТАРИТЕ СЪЩО......
10.06.2020 00:24
19.05 14:38 - ЗДРАВЕЙ,а аз съм му благодарен,заради ПРОТЕСТИТЕ.........
Свободата, за която мечтая не е химера, а въпрос

на личен избор.

Когато замислях този проект, знаех че ще бъда

трудно разбран и въпреки това рискувах, защото виждах,

че хората се страхуват и не са готови да живеят в сво-

бодната среда на реалността. И понеже в реалния жи-

вот битуват огромни проблеми, «виртуалът» би трябвало

да се използва за създаване на модел на съвременното

гражданско общество.

Дори зад анонимния стои някаква личност, затова

чрез подхода си към него нека се опитаме да обезвре-

дим отрицателната енергия, която той излъчва, в името

на общата кауза. Колективният ум в блога е необходимо

да се обедини в името на общия прогрес.

Свободният човек, по своему, е поет и тази книга е

точно такъв продукт — на различностите, обединени от

свободния дух, на свободните хора, за полет на душата!

Роди се нещо ново, откриващо нови хоризонти и

изпращащо послание в бъдещето! Реални и «аноним-

ни» хора със свободна мисъл, по своему демонстрират

силата на свободния дух и търсят пътя за създаване на

търсената «истинска демокрация».

Творчеството свързва човека с Божественото, с вечните

идеи. То е призвано да извиси страдалеца, да из-

прави падналия и да го стимулира да продължи.

Всеки има своя позиция в живота и ако повярва в

себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне

на България. Защото страхът е окови на Свободата и

тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!

НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ

РАЗЛИЧИЯ!

ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!

Посрещането на Слънцето JULY MORNING на нос

Шабла ще постави началото на една красива традиция

за хората с творчески и свободен дух. Да пожелаем по-

пътен вятър на Свободните идеи по пътя на птиците VIA

PONTICA!

Нека като Мартин Лутър Кинг — създателят на дви-

жението за граждански права в Америка, кажем: „АЗ

ИМАМ МЕЧТА!“

САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАН-

СКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ

СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА,

ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!

И нека с проекта „СВОБОДНИ ПОЕТИ в blog —

Поезията — моят живот“ да направим първите реални

стъпки за създаване на Гражданско общество в България

и развитието на истинска демокрация!

ВЛАДИМИР КАЧАКЛИЕВ

1 юли 2009г.

нос ШАБЛА

***

СЛОВА — ЗАВЕТИ на ХРИСТО БОТЕВ:

„Само онзи, който е свободен, само той може да се

нарече човек в пълния смисъл на думата“.

„Както окото е потребно за светлината, ухото за

звукът, а разумът за разбирането и на най-простите ис-

тини, така също науката, образованието и развитието

са потребни, за който и да е народ, за да достигне до

известна степен на своето благосъстояние...“

„Идеята за свободата е всесилна и любовта към

нея, сичко може да прави" А 4 години по късно написах този пост- 23.06.2013 22:39 - Защо смятам,че тези протести са съизмерими със събитията в ГДР,УНГАРИЯ,ЧЕХИЯ,ПОЛША,ДОКАТО БЯХМЕ В СОЦ.ЛАГЕРА?!!!

Автор: ;;;;; Категория: Политика

Прочетен: Коментари: Гласове:

Това са първите протести,на СВОБОДНИ граждани,ИЗЛЕКУВАНИ от изкуствената болест на предишния строй!!!:)))

Обидно е,но за съжаление,Това е ИСТОРИЧЕСКИЯ ФАКТ!!!

Защо чак сега се случваТ?

Смятам,че няма нормални хора,които да смятат,че Конституцията ни,не е продукт на комунистите!:(

Но,след като е основния закон на Републиката ни,НЕКА Я СПАЗВАМЕ!!!:)))

Естествено и очевадно е,че Съдът и Прокуратурата изобщо не се деполитизираха!:(((

Конституционните Съдии,трябва да бъдат съдени,КАТО НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ!!!

Защото те позволиха да се регистрира ДПС,като партия,което роди и АТАКА,като партия!:(((

Две Гибелни за България партии!!!:(((

Най гибелната БСП, изрично не се разграничи с престъпния режим на комунистите,а гордо заявява,че е наследник на престъпниците,следователно и тя няма никакво основание,да съществува като партия,а още по малко,да участва в политическия живот на България,камо ли да го ръководи?!!??:((

Изходът е незабавна оставка на измисленото правителство на Орешарски!!!:)))

Приемане на изборен закон!!!/ВМЕСТО МОТАНЕ,ДО КРАЯ НА СЕДМИЦАТА СЕ ГЛАСУВА ЗАКОН ЗА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ,С ВЪЖМОЖНОСТ И ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ,КАТО ЗА МОДЕЛ СЕ ВЗИМА,ДЕЙСТВАЩ ЗАКОН ОТ ДЪРЖАВИТЕ В КОИТО,ТО Е ФАКТ!!!/

Вместо вой,моля вижте как направихме Търновската Конституция!!!:)))

Това е от мен!!!:)))

Бъдете ЗДРАВИ и СВОБОДНИ!:)))

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!

ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!

НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!

Постинг: Василев взриви Пеевски: Върни парите в КТБ за Техномаркет, София прес, Булгартабак и издръжката на Левски!
Автор на постинга: zahariada
цитирай
4. ka4ak - ОТ АВСТРАЛИЯ, А КОМЕНТАРА Е ОТ 18.04.2013 11:11 - В мой стил,вместо тояга!!!-АХ, ТЕЗИ ГАДНИ ХОЛАНДЦИ!?!
10.06.2020 01:10
23.05 18:37 - а за държавна работа-18.02.2012г. София С уважение:Владимир Качаклиев
7. ka4ak - 6. karaiany - Качак, в хора като теб ми е надежд...Адриан,изключително точно-"ДУШЕВНОТО ЗДРАВЕ НА НАЦИЯТА"!!!:)))
19.05.2013 11:35
karaiany написа:
Качак , в хора като теб ми е надеждата!
Дано този народ не оглупее безвъзвратно.
Най - голямата причина да напусна родината си през '86 та бе тоталното безхаберие . Баща ми плати най- голямата цена , коeто аз самият не пожелах да сторя , за добро или за зло.
Има неща , за които не може да се мълчи , защото касаят душевното здраве на нацията. До най- висока Императивност !
Браво ти и бъди здрав !

Омразата не може да бъде двигател за растеж и притежава огромна РАЗРУШИТЕЛНА СИЛА!!!:(((
Погазването на основния закон на Републиката,ще продължи да ражда ИЗРОДИ!!!:(((
Виж какво съм добавил под отвореното ми писмо,където искам желаещия да постъпи на държавна работа,да пише собственоръчно и клетвата на Дякона на Свободата:
“Компютри,пишещи устройства и други,неръкописни молби,да не се допускат!
18.02.2012г. София С уважение:Владимир Качаклиев

Постинг: НЯКОЛКО ЛЕСНИ ВЪПРОСА КЪМ КПЛ ГОРАНОВ-автор: bosia
Автор на постинга: jivko1128
цитирай
5. ka4ak - ЧАК НЕ Е ЗА ВЯРВАНЕ......
10.06.2020 01:36
31.05 15:19 - ЗДРАВЕЙ,а клипа си си го пуснала.....
07.08.2009 14:15 - ИЗВИНЯВАЙ tera!Аз не бях прав и си признавам публично!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 10541 Коментари: 49 Гласове: 17



Винаги съм те чуствал като приятел и ми е било приятно в твоя блог!Извинявай за това че моята терминология те обиди и се засегна!
ИЗВИНЯВАЙ!
Явно неправилно съм се изразявал,но не съм никакъв издател!Финансирал съм на приятелска основа десетина книжки и един Роман.Това с Книгата за първи път се занимавам лично.Никога преди това не съм го правил.Така че може да прецениш до колко съм запознат с издаването на книги.Говорех така покрай опита ми с песните и неприятностите които съм имал!С романа се получи същото,приятелят ми почина и неговите наследници ме съдиха и се нагледах на грозни сцени.Даже още не съм погледнал в търсачката,а казах на мойте адвокати да проучат въпроса.Твърденията ми са на база обща култура и че един секретар на съюза на българските писатели още по бай Тошово време покрай Максуел разправяше какви пари са превеждани в Англия и е споменавал и Шекспир!
Искам да си бъдем приятели и ако можеш ми прости!
Обичам те и бъди добра и великодушна към мен!
Поздравявам те с този клип!Извинявай!!!

Постинг: Благодаря, приятели, че посещавате блога ми,
Автор на постинга: tera
цитирай
6. ka4ak - ПЪК ДА СИ РЕКА,МОМИЧЕЦЕЕЕЕ.....
10.06.2020 01:48
01.06 11:02 - 2. tera - Здравей, ка4ак,Ето ти нещо,ПРЕКРАСНО МОМИЧЕНЦЕ.....
tera написа:
откъде го изрови това с 11 годишна давност?! :) Даже я бях забравила тази история и издателската дейност.

Честит празник на всички деца - малки, пораснали и на тези, които не желаят да пораснат!

Поздрави! :)


17.03.2013 17:17 - Простете,деца:)))
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 8579 Коментари: 14 Гласове: 60


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog Постингът е бил сред най-популярни в Blog
Извинявам се за грешките,на младостта ми!:(
Вече,като дърт Дракон,пък и драка,да си рекна:
Да сменим омразата с ЛЮБОВ, съмнението с ВЯРА, отчаянието с НАДЕЖДА!!!
Когато не Ви разбират,РАЗБИРАЙТЕ,
не Ви обичат, ОБИЧАЙТЕ,
не получавате,ДАРЯВАЙТЕ,
не прощават,ПРОЩАВАЙТЕ!!!
Сбогом на тъмнината,нека бъде СВЕТЛИНА!!!
Бъдете и не предавайте ЖИВОТА СИ!!!

ПРОСТЕТЕ!!!:)))

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!

Нагоре


Тагове: можем, заедно,

Постинг: Благодаря, приятели, че посещавате блога ми,
Автор на постинга: tera
цитирай
7. dinkov - Динков
10.06.2020 02:25
Свободният ЧОВЕК,ОБИЧА ЖИВОТА И НИКОГА НЯМА ДА ПОИСКА ДА ТИ ГО ОТНЕМЕ!!!:)))
ka4ak - блог.бг бе свободна зона за свободни хора. Имаше и много интелект в него. Сега е свободна зона за простотия и лека-полека стойностните в него изчезнаха. Има все още тук-там някой свестен, но са много малко. Жалко наистина бе хубав сайт...
Поздрав
Ицко
цитирай
8. ka4ak - ЯВНО СИ МИ СЛАБОСТ,НО ТОЯ Е ПО ГОЛЯМО НЕДОРАЗУМЕНИЕ ОТ ГОЦЕ,С НАТОВСКА КАСКА......
10.06.2020 02:50
02.06 14:58 - 4. tera - Чудесно, ка4ак, благодаря :)КЬОРАВ СЪМ и трудно пиша,а и съм ЗАБРАНЕН..... .
tera написа:
Но защо все копираш стари постове, дай нещо ново, да вървим напред все пак. :)


Щото не съм се променил и си пиша подобни-
Vladimir Kachaklievhale 7 април ·

РАДЕВ,МАХНИ ФУРАЖКАТА!!!БЪЛГАРИЯ НЯМА НУЖДА ДА ПРИЗОВАВАТЕ KЪМ
ТЕРОРИЗЪМ!!! ВИЖ КАКВО ГОВОРИ БРИТАНСКАТА КРАЛИЦА!!!!

Постинг: Благодаря, приятели, че посещавате блога ми,
Автор на постинга: tera СРАМ ЗА БЪЛГАРИЯ,ДА СЕ РАЗДАВАТ ПОСТОВЕ НА ОТКРОВЕНО СБЪРКАНИ ОТ ПРЕДИШНИЯ СТРОЙ..........СРАМ МЕ Е.......
цитирай
9. ka4ak - 7. dinkov - Динков ЗДРАВЕЙ ИЦО,НИЕ СМЕ ДРЕВНИ И ВЕЧНИ И ТЕПЪРВА ЩЕ СВЕТНЕМЕ СВЕТА!ПРОМИСЛИ ТОВА МОЕ,СТАРО.....
10.06.2020 03:38
[quote=dinkov]Свободният ЧОВЕК,ОБИЧА ЖИВОТА И НИКОГА НЯМА ДА ПОИСКА ДА ТИ ГО ОТНЕМЕ!!!:)))
ka4ak - блог.бг бе свободна зона за свободни хора. Имаше и много интелект в него. Сега е свободна зона за простотия и лека-полека стойностните в него изчезнаха. Има все още тук-там някой свестен, но са много малко. Жалко наистина бе хубав сайт...
Поздрав 10.03.2009 10:33 - провокирано от 2 дни ТРАУР
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 11660 Коментари: 45 Гласове: 3



Трагедия, лошо стечение на обстоятелствата, лична грешка, бедност, печалбарство, безотговорност или съдба! Всеки го преживява различно и се пита къде сбъркахме.
Когато се обърне колата - пътища много!
Но ПАК ще е за един миг, ПАК ще се вземат мерки `това да не се повтаря`...
В армията уставът е писан с кръв и затова е казано, че най-тежи да те гонят по устав, макар че ако той се изпълнява, службата е тежка, но безпроблемна!
Същото е и със Закона - спазва ли се, всичко е ОК!
Повод да напиша тези редове е нещастието с учениците от Свищов - един миг невнимание струва 12 трупа на наши деца....24 фамилии проклинат обезмисления си живот, всички свои надежди и искат само едно - ДЕЦАТА,ДА СА ЖИВИ !
На 04.04.2004г. се проведе шествие в чест на любимото цвете МАРИХУАНА?!?!?!???
Една престъпна организация "Промяна" тръгна на бунт заради отмяната на еднократната доза наркотик! Все едно, че досега някъде в България е било разрешено да се продават наркотици ?!
Шествието не бе разрешено, но полицията услужливо го съпроводи до Народния театър "Иван Вазов" и стана съучастник на популязиране употребата на бира и трева. А законът бе публикуван на 30.03.2004 г, където изрично е посочено, че влиза в сила 3 дни след обнародването му в Държавен вестник !
ТОВА КОЕТО СЕ СЛУЧИ В ИНДИГО И ЧЕРНА ГОРА Е РАВНОСИЛНО НА ТРАГЕДИЯТА С НАРКОТИЦИТЕ, ПОВТАРЯЩА СЕ ЕЖЕДНЕВНО !
Ние допускаме бавно, но сигурно, с бездействие да унищожаваме бъдещето си! Ние спомагаме тези трагедии да се разиграват в мащаб 1:10000 с оправданието, че това не се вижда. А когато го видим, не го отчитаме, защото - "Какво ще кажат другите?!"
Всеки е убеден, че това не може да се случи точно на него и не може да разбере, че наркоманията е изкуствена болест и човек няма изградена защита срещу тези вещества, а децата - съвсем! Защо не се проумее, че трябва да се възпрепятства пътя на наркотиците до нашите деца?! ТЕ В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ДОКОСВАТ ДО ДРОГА ! Все едно да позволиш на детето си да играе с оголени жици, по които тече ток!
Видяхме как Лудата крава, ТОРС, Птичи грип, бяха овладени с крути мерки и спряни ! А за дрогата мълчим?!
Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на"Живот или смърт!" Явно може да ни обедини само опасността!
ИСКАТ ДА УБИЯТ ДЕЦАТА НИ !
Нека не го допуснем! Нека покажем на Света как може да се справим с наркоманията! Заедно можем! Нека направим действащия модел за нашата страна пример за другите! Не случайно сме просъществували 13 века и това не трябва да бъде последния, в който ще се споменава за нас!


06.04.2004г Владимир Качаклиев
цитирай
10. ka4ak - ПАК СЪМ БЛОКИРАН.......
12.06.2020 11:36
БОЖКОВ СИ ПИШЕ,А МЕН НЕ МОЖЕ ДА ЧЕТЕТЕ???????????
цитирай
11. ka4ak - ЗА ДА СЕ СВЕТНЕТЕ ........
14.06.2020 14:52
Последни 20 регистрирани посетителя
12:09 -
13.06 20:11 -
13.06 14:26 -
13.06 13:47 -
13.06 12:55 -
13.06 12:43 -
13.06 12:39 -
13.06 12:19 -
12.06 18:47 -
12.06 18:10 -
12.06 17:18 -
12.06 16:59 -
12.06 07:28 -
11.06 20:45 -
11.06 14:51 -
10.06 19:24 -
10.06 15:30 -
10.06 13:26 -
10.06 13:03 -
10.06 12:59 -
цитирай
12. ka4ak - DANO GO VIDITE ......
14.06.2020 18:11
1991ГОД,16 ЯНУАРИ ,МИ СПРАСКАХА КРАТУНАТА,ЯВНО СЪМ ДРЪНКАЛ НЕЩА,КОИТО СЕГА СА ПО СТРАШНИ,ЩОМ НЕ МОЖЕ ДА ГИ ВИДИТЕ,КАМО ЛИ ДА ГИ ЧЕТЕТЕ,А АЗ СЪМ СВОБОДЕН,А ВИЕ? 16:45 - НЯМАЛО ЦЕНЗУРА,А ТОВА КАКВО Е......
15:46 - 4. zahariada - Да ПУСНАХ И НОВ ПОСТ,НО Ц....ПОМОГНИ,ОТ МОЕ ИМЕ,А ТЕЛ МИ Е 0887276057
zahariada написа:
Прав си. Да не са те изключили. Обади се на блог.бг.

14:52 - ЗА ДА СЕ СВЕТНЕТЕ ........
Последни 20 регистрирани посетителя
12:09 -
13.06 20:11 -
13.06 14:26 -
13.06 13:47 -
13.06 12:55 -
13.06 12:43 -
13.06 12:39 -
13.06 12:19 -
12.06 18:47 -
12.06 18:10 -
12.06 17:18 -
12.06 16:59 -
12.06 07:28 -
11.06 20:45 -
11.06 14:51 -
10.06 19:24 -
10.06 15:30 -
10.06 13:26 -
10.06 13:03 -
10.06 12:59 -

Постинг: СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ!ЩОТО СЪМ СИ МЪРЗЕЛ,ПЪК И ДРАКА,А И СВОБОДЕН БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИН,ДА ВИ СВЕТНА.....
Автор на постинга: ka4ak НИТО ЕДНА СТОТИНКА НЕ СЪМ ВЗЕЛ ОТ БЛОГА,ФЕЙСА ИЛИ ГУГЪЛА,НО СЪМ НЕДОСКИВ.....

Постинг: Божков повишава залозите, адът върхлита Бойко, „хлапето” задвижва прокуратурата! Кой ще спечели играта?
Автор на постинга: zahariada 12.06 15:03 - 2. zahariada - Да НЕ СИ ПРАВ!ТУК НЕ БЯХ ПИСАЛ ОТ 5 Г.,НО ВИЖ ОТ 23 МАЙ,ПРИ МЕН....
zahariada написа:
Не така. Правят няколко пъти и блокажи.

ВСЕ ПАК Е БЪЛГАРСКИ САЙТ,защото във фейса и гугала си е трагедия.....ДАЖЕ И ДА ТЕ ПУСНАТ ДА ПИШЕШ,НЕ МЕ ВИЖДАШ,А И НЕ МОЖЕШ ДА МЕ НАМЕРИШ......

Постинг: Божков повишава залозите, адът върхлита Бойко, „хлапето” задвижва прокуратурата! Кой ще спечели играта?
Автор на постинга: zahariada
Постинг: ПРИЯТЕЛИ,В МОЙ СТИЛ,ДА СИ РЕКНА,,,,,
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
13. ka4ak - ПЪК ДА СИ РЕКА...
15.06.2020 21:11
18. ka4ak - ГУЗДНА СЪВЕСТ НА blog МИ СЛОЖИ ДНЕС,ЧЕ СЪМ - Постингът е бил сред най-популярни в категория в blog 2 ПЪТИ
31.05 21:08
23.05 11:18 - ЧНГ,Приятели!!!Гешев е затруднен,помогнете му!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 241 Коментари: 17 Гласове: 10

Последна промяна: 23.05 14:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog Постингът е бил сред най-популярни в Blog

ТЕСТ
Со-19 е Гратис 7 дни,а Дрогата е с Купен Билет
помогнете на Прокурора и Службите да го решат

ПОСТА НЕ ЗАВЪРШВА С ТАГОВЕТЕ,А КОМЕНТАРИТЕ СА НЕДЕЛИМА ЧАСТ ОТ НЕГО

БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И СВОБОДНИ!!!


ЗДРАВЕЙТЕ В СВОБОДНАТА ЗОНА НА БЛОГ.бг.
цитирай
14. ka4ak - ЗАЩО СЪМ НЕУДОБЕН......
15.06.2020 23:43
21 април ·

Това съдържание не може да бъде публикувано
Вече сте публикували това. Многократното публикуване на едно и също съдържание във Facebook не е разрешено.

Ако мислите, че това не нарушава нашите Стандарти на общността, уведомете ни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6526507
Постинги: 470
Коментари: 13674
Гласове: 88768
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031