Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2018 18:38 - Иванчева и Петрова се ожалиха от секс тормоз в ареста https://www.blitz.bg/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 245 Коментари: 1 Гласове:
1



Иванчева и Петрова се ожалиха от секс тормоз в ареста

София, България 18 Дек. 2018

 

Подсъдимите Десислава Иванчева и Биляна Петрова разкриха подробности от живота си зад решетките. "Няма тук измъкване. Никой не може да ме лиши от това да стана майка. А тези процедури съм ги започнала много преди да стана кмет." Това коментира в ефира на Нова телевизия Десислава Иванчева. "Надзирателите ни наблюдават, когато ходим до тоалетната. Тя е открита и е отвън. Имате ли представа какво унижение е. Аз съм живяла в студентско общежитие, не ме плашат лошите условия, но това е отвратително. Ние жените се съобразяваме една с друга, но те ни гледат. Има страшен психологически тормоз. За нас няма нито една партия. Вероятно сме засегнали интереси за милиони и заради това ни се случва всичко това.", започна да хлипа от своя страна Биляна Петрова. "Този човек каза, че сме искали половин милион лева, не евро. Когато г-н Гешев каза, че сме броили парите вие му повярвахте, а се оказа лъжа. Казваха също, че сме светнали като елха, и се оказа, че такова нещо въобще е нямало. Намерени били много документи в моя апартамент. Всъщност е намерен един документ неофициален за дарение към община "Младост". Ние разкрихме кражби за над 15 млн. лева, откраднати от държавата и общината", разясни Иванчева. "По-късно ще качим всички документи. Нито един от свидетелите не е казвал, че тези пари са влезли в моя личен джоб и съм ги искала за мои лични цели. "Ние не взимаме пари. Те си правят оградите площадките и т.н. През нас пари не минават. Този, който има престъпно мислене, той влага различно значение на думата "дарение", каза още бившата кметица на "Младост". "Аз съм водена като крава по "Гурко". А колата ми седеше отключена. На мен по ръцете ми не е открито нищо", допълва тя.


 




Гласувай:
1


Вълнообразно


1. bojinkata - Поръчка и за назидание на непосл...
19.12.2018 12:28
Поръчка и за назидание на непослушните!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19703994
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031