Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2018 13:50 - Имам 3 библиотеки-Александрийската, British Library ,
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 7152 Коментари: 24 Гласове:
9

Последна промяна: 09.11.2018 13:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Bibliotheque Nationaie de France. Щях да имам и четвърта , но диванът и плазмата ми

уплътниха помещението. Забравих да кажа, че " Кирил и Методий" я подарих на Кортина-

под нивото ми е/  Библиотеката, а не Кортина-последната е от реброто на клавиатурата
ми създадена  / Пък и девойчето да си паркира "бавареца" там



Гласувай:
10



1. vencivaleri1951 - Кой да каже но блоговия вундеркинд, че
09.11.2018 13:57
три шкафа в три стаи например не са три библиотеки. Че колекцията от книги, а не рафтовете са библиотека. Аз твърдя например че имам сериозна колекция от книги, макар и две трети от тях да са в приземен етаж на село и повечето в кашони и куфари.
цитирай
2. blackpredator - колко тежат бе Венци?
09.11.2018 15:02
питам, щото двама трима известни вундерхамали в блога да могат да ги оценят..
цитирай
3. vaquero - vencivaleri1951,
09.11.2018 15:08
За да внушава уважение една библиотека, книгите в нея трябва да бъдат дебели.
цитирай
4. codetroina - BB51...
09.11.2018 16:26
започвам да се чудя..твойта благоверна..преглежда ли те редовно..
нали..психоложка беше..само № на слипа и не знаем...
цитирай
5. blackpredator - бабек,
09.11.2018 16:49
на Венци благоверната не носи слипове, доколкото знам
липсва й твоят гъЗ, за който няма номер на бикини..
баси, да не ми прочете коментара колю38
отидоха му сички коментари за "Камаз"..
цитирай
6. codetroina - Че пърдяло, толкоз ти е..инфото..
09.11.2018 17:16
когато джули носеше...бикини от HUBER, TRIUMPF..по 50лв слипа..
ти правеше траншеи..още във ВИК Две Могили..
слушай го венци..той да не е опъвал жена ти
баасси , удареният вОстата мужик..
цитирай
7. vencivaleri1951 - Повече да те няма в блога ми. Мернеш ли се , ще пусна и другите "лични"
09.11.2018 18:12
codetroina написа:
когато джули носеше...бикини от HUBER, TRIUMPF..по 50лв слипа..
ти правеше траншеи..още във ВИК Две Могили..
слушай го венци..той да не е опъвал жена ти
баасси , удареният вОстата мужик..


здрасти, венци..
ти си интелегентен човек, забавен събеседник,
мъж с вкус и опит, личи ти..
/ до тук,без усмивки..
многоо се чудя ,каква ще да е тази Енергия,която разпиляваш подир наш Гошо..
Той,както диша, така и лъже..
тук там има опорни точки, разбира се..
типичем Митоман, с още 2-3 диагнози..
Темата Супер ГогО Стар..
аз съм я превъртяла 1001 пъти,
цифром и словом ,на тази Сцена тук
Той затова не ме напада,а ме котка..
макар че на сол и вода съм го правила..
само запитай..Рустам, примерно,
или Бляк кВак,или мара...
Човеко е луд... тук това се лансира, върви..
всички „женски“ в отбора са негови клонинги
а тази агитка/ ангелина, гейтю и вмира,
се сбраха там, за да си изливат вместе
логорейната блогус невротикус..
инак, няма къде...

иначе, имаш оригинални хрумки,
аз съм..силен Читател :)
затова реших да ти пиша..
Поздрави!
Хубава вечер, Юлия
Изпратено: 26.06 19:21 От: troina

Изтрий | Отговор



цитирай
8. codetroina - хъмм...аз знам, че ще ме копираш...
09.11.2018 18:28
това не доказва, че не сте банда глупци,обаче..
цитирай
9. vencivaleri1951 - Ами едни евро-хамали които наеха къщата ги "изхвърлиха"
09.11.2018 18:30
blackpredator написа:
питам, щото двама трима известни вундерхамали в блога да могат да ги оценят..


Звънна ми един ден мосюто/наемателят на къщата/ и ме помоли настоятелно да махна книгите защото благоверната му имала прахова алергия. Алергия, дръжщи-има две котки-едната ангора. Погледнах към тях и онзи се изчерви-като всички нас под чехъл:) За съжаление книгите са обречени Дъщеря ми купува, но внуците четат заради мен-мотивирал съм да четат. Нямат навика от малки да четат-родиха се и живяха зоста време в "Ниската земя" Дребните обаче гледаме да привикнем към буквите. Радват се например на подарък книга
цитирай
10. vencivaleri1951 - Има не малко тънки книжки, които ако са твои или мои
09.11.2018 18:38
vaquero написа:
За да внушава уважение една библиотека, книгите в нея трябва да бъдат дебели.


и внуци и правнуци ще подсигуриме
цитирай
11. codetroina - ВВ1951, мисля, че ми направи страхотен ПИАР,
09.11.2018 21:33
благ, не че това ме топли в тази неадекватна среда..
и все пак, не го приемай като обида....
малко уроци ти преподава...твоята благоверна..

Един може да бъде..добър Човек
лош блогър/ хихи..
и гениален Програмист..
и, това не е шизофрения..
запитай на лични, ще ти обяснявам надългооо
една усмихната ,Юлия
клати глава...
наздраве ..за тъпия пост...
цитирай
12. planinitenabulgaria - Блогът Ви, макар написаното в него да не прави смисъл, стана по-интересен от
09.11.2018 22:28
Вип брадър заради персоните в него. Една явно се е отчаяла в мераците си към Вас и този път няма да се изкоментирва под постинга Ви, друг въпрос е може ли нещо да се накоментира към него. Слаб постинг, Товарищ венцИ! Дори рамото, което му турва блоговия агент-провокатор не Ви помага.
Когато имате какво да кажете, напишете го.
Свалям Ви от мониторинг в неделя в база "Тиквеш", ще проникваме в Тройната.Там е голям джумбуш ако се сравни какво пише и сводките в кадровото й досие от наблюдаващия я оперативен работник от Центъра.
Много е жестоко обаче:
Да Ви налита една дама от 6 месеца като ракета на Путин, а Вие с още по-голяма скорост да й бягате....
цитирай
13. apostapostoloff - Вуте, трябва да знаеш,
10.11.2018 05:18
че Гого е изебал Юлия, а после я е заебал. Това тя не може да му прости. Казвам ти го за обща култура.
цитирай
14. vencivaleri1951 - не разбирате ли, че не сте желана-още повече на "лични"
10.11.2018 05:28
не е необходима психологическа "патерица" та да се схване проблема/страданието/ на човек употребяващ думи и изрази пред които е препоръчително да се пише 18г.
Знам/от уроците/, че има мъже които силно предпочитат подобен изказ и вероятно ще са доволни на подобни диалог или монолог/на лични и публИчни/, но мен липсата на уважение и най-вече на себеуважение ме настройват негативно. С две думи, най уважително и настоятелно ви моля да не се появявате в блога ми

codetroina написа:
благ, не че това ме топли в тази неадекватна среда..
и все пак, не го приемай като обида....
малко уроци ти преподава...твоята благоверна..

Един може да бъде..добър Човек
лош блогър/ хихи..
и гениален Програмист..
и, това не е шизофрения..
запитай на лични, ще ти обяснявам надългооо
една усмихната ,Юлия
клати глава...
наздраве ..за тъпия пост...

цитирай
15. apostapostoloff - Вуте, бъди по- снизходителен-
10.11.2018 05:36
ебе и се на жената и туй то. Явно ти е вдигнала мерника, иска да я опрашиш.
цитирай
16. vencivaleri1951 - Постоле,с въпросната дама сленгът ви е близък и съзвучен.
10.11.2018 07:53
apostapostoloff написа:
ебе и се на жената и туй то. Явно ти е вдигнала мерника, иска да я опрашиш.


Тази близост си е предпоставка за връзка. Тоест вместо да ми обясняваш и препоръчваш ,не е ли по добре да се "уредиш" ти.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Не знам,
10.11.2018 08:09
blackpredator написа:
питам, щото двама трима известни вундерхамали в блога да могат да ги оценят..


но тежат. Много неприятности съм имал с теглото им-не става въпрос за моите. Наех превоз , а шофьорът с помощник свършиха всичко. Като студент вместо бригади ме ловеха за екскурзовод. Знаеш,че руснаците изкупуваха руските книжарници. Когато бяха с автобус горе долу се оправяха нещата...но по аерогарите ставаше страшно. Свръхбагаж а не искат да плащат, или по точно не могат- изхарчили всичко. В Белград 12 часа блокираха полет.
цитирай
18. apostapostoloff - А бе, Вуте!
10.11.2018 10:40
Еби там и не разсъждавай толкова! Мен ме е страх от тая джофра. Има много голям дирник и може да го счупи.
цитирай
19. get - - Аз като един "вундер-хамал" да обясня ...?
10.11.2018 12:27
vencivaleri1951 написа:
три шкафа в три стаи например не са три библиотеки. Че колекцията от книги, а не рафтовете са библиотека. Аз твърдя например че имам сериозна колекция от книги, макар и две трети от тях да са в приземен етаж на село и повечето в кашони и куфари.
blackpredator написа:
- колко тежат бе Венци?
Питам, щото двама трима известни вундерхамали в блога да могат да ги оценят..
[/quote]

... с авторските екземпляри, които притежавам - нямам проблем с "носенето" на ... :)))
- александрийските папируси ...
- пергаментите от Пергам - също! - Но виж с ... ?
- ... глинените плочки от Вавилонската библиотека - голям зор е ще знаете :)))
цитирай
20. vasilisa1917 - .
10.11.2018 12:51
гете, стига с това себе-прехласване бре човек
цитирай
21. get - гете, стига с това себе-прехлас...
10.11.2018 13:08
vasilisa1917 написа:
гете, стига с това себе-прехласване бре човек


Виж ся" госпожа-другарко ... наместо тъпо да се пуля в силиконовата ви гръд декорирана с образа на мистър Питкин - по ми е добре да съзерцавам собствения Пъп - следвайки примера на Гаутама Сидхарта Шакасуни :)))
цитирай
22. vasilisa1917 - .
10.11.2018 14:58
другарю гети, съчувствам ти, че, когато погледнеш надолу, друго, освен пъпа си не можеш да видиш
цитирай
23. get - другарю гети, съчувствам ти, че, ...
10.11.2018 17:42
vasilisa1917 написа:
другарю гети, съчувствам ти, че, когато погледнеш надолу, друго, освен пъпа си не можеш да видиш


- Момиче, ако сте си въобразила, че демонстрирането от вас, на добре развити вторични полови белези - е реципрочност на/за висок интелект - ще ви разочаровам, отговаряйки - Бъркате!

А инак, държейки се така фриволно с непознати, предполагам, че не съзирате приликите и разликите между - секса и кекса!?
цитирай
24. get - Венци - НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ! - ...
11.11.2018 14:08
Венци - НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ!

- Недей да се пениш и обвиняваш в неверни неща в в блога на blackpredator - в поста озаглавен:
"И аз да сложа съчка"

ЧРЕЗ КОМЕНТАРА ТИ:
20-ти "vencivaleri1951" - Гет, ти ако вярваш във всичко това което си написал си срам за офицерството.
ЗАЩОТО - Блоговият ерудит и блюстител на висок "морал"?
Начиная от 8-ми ИЗТРИ ТРИ МОИ КОМЕНТАРА - и в момента продължава ЛИШАВАЙКИ МЕ ОТ ВЪЗМОЖНОСТ ДА КОМЕНТИРАМ - ДА СЕ ЗАЩИТЯ!

АКО НЕ ЗНАЕШ ФАКТА - ПРОСТЕНИ ДА СА ТИ НАПАДКИТЕ ... а ако знаеш и въпреки това пишеш по мой адрес - това означава подобна липса на морал, като коментираното нищожество!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059181
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031