Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2012 09:14 - Цялата ръка беше издрана, пръстът счупен, за да бъде изваден пръстенът
Автор: astoni Категория: Политика   
Прочетен: 11487 Коментари: 0 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Всичко, което се прави в здравеопазването и не само в него, е желязна схема за кражби и за смърт, за която никой да не носи отговорност! Чудя се изобщо как тая министърка посмя да назначи проверка в "Пирогов"! Те там са богоизбрани. От една страна - шефовете и тяхното приятелско кръгче с нечувани доходи, и от другата - истинските, нормалните и кадърни лекари, които теглят на гърба си всички. Хората, които всъщност ни спасяват живота! В "Пирогов" почина майка ми, лекарите извършиха тежка операция, но тя беше неуспешна, не по тяхна вина! Винаги ще съм благодарна за техните усилия! Какво обаче се случи. В моргата откраднаха венчалния й пръстен, който в продължение на 56 г. беше на ръката й. Цялата ръка беше издрана, пръстът счупен, за да бъде изваден пръстенът. Ужас, за 2 грама злато! Някаква жена започна да ме уговаря да подпиша документ, че дарявам кожа от мъртвата за клетки, при цялата ми мъка. Нападнаха ме санитари, които рекламираха погребални агенции. Имах чувството, че се намирам не в болница, а във филм на ужасите! Мария П.



Гласувай:
24


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: astoni
Категория: Изкуство
Прочетен: 236887
Постинги: 353
Коментари: 62
Гласове: 639
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930