Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2019 08:22 - Далекогледно споделилата ми птица...
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1694 Коментари: 9 Гласове:
18

Последна промяна: 24.03.2019 10:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Поздрав за всички търсещи се пролетно далекогледно, разказани от птиците на вдъхновенията си :-) 
   И за призналите се  уж за „остарели“, но с непочернени надежди, а с белите си чувства, търсещи ги във всички цветове, през далекогледните им лупи, на Вярата им дадна, че се възраждат всяка година Пролетно Благочестиви...
image

---------
П. Сетих се за един сайт за „професионални“ поети, в който апликациите са строго забранени. И те лишават от комуникация и изтриват от ТВУ-то си, ако ги „хакнеш“ да го сториш, даже с одобрена от модератор снимка :-(!
Но за сметка на това има опция да опишеш „Какво ви вдъхнови“!

Какво ме вдъхнови!
Хе,... ами една приятелка с невероятна поетична дарба, която знае че ми липсват метафори за да напиша нещо смислено, ми метка снимки, че да се „вържа“. И като ми изпрати „далекогледна“, аз се сетих за друга „боса“ :-))))
 






Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Чудесно и оригинално!
21.03.2019 12:30
Винаги има свеж повей в нещата ти, Лекс. В случая този повей е и пролетен.
Честита пролет, Приятелю!
цитирай
2. lexparsy - :-)
21.03.2019 14:03
missana написа:
Чудесно и оригинално!
Винаги има свеж повей в нещата ти, Лекс. В случая този повей е и пролетен.
Честита пролет, Приятелю!

Чудесно е когато свежият повей на пролетта ни кара да и подражаваме приятелю :-)
Пожелавам и на тебе да Я радваш с усмихнато слънчево настроение.
цитирай
3. emelika - Имай винаги вдъхновени приятел/к/и
21.03.2019 20:55
които да те карат да се "връзваш" пролетно и нежно, спонтанно и искрено, без значение какви са сезоните.
цитирай
4. lexparsy - Прекрасно е да имаш вдъхновяващи те приятели Емелика
21.03.2019 21:47
emelika написа:
Имай винаги вдъхновени приятел/к/и
които да те карат да се "връзваш" пролетно и нежно, спонтанно и искрено, без значение какви са сезоните.

Разбира се и ти си сред тези които с нетърпение очаквам да прочета за вдъхновения.
И аз ти пожелавам много всесезонни приятели за споделяне, а сега най-вече пролетни :-)
цитирай
5. emi1ts - Честита пролет!
22.03.2019 11:36
Поздрави за всички "далекогледни " и "летящи":)Нека да продължават да вярват че възраждането всяка нова пролет е възможно:)С пожелание за приятни,слънчеви пролетни дни споделени с приятели!:)
цитирай
6. lexparsy - Много ме радва коментара ти и постинга ти Еми
22.03.2019 11:49
emi1ts написа:
Честита пролет!
Поздрави за всички "далекогледни " и "летящи":)Нека да продължават да вярват че възраждането всяка нова пролет е възможно:) С пожелание за приятни,слънчеви пролетни дни споделени с приятели!:)

Замислих се колко е важна думата Споделени.
Защото Пролетта се раздава в своето възраждане, и ако не е споделена възрадвано с и с нас принадлежни и, просто губим от красотата и :-)
Но ти това си го знаеш :-)))
цитирай
7. didige - Някакви си обувки! Полезно е да се ...
22.03.2019 18:01
Някакви си обувки! Полезно е да се ходи бос...е поне от време на време! :)))
цитирай
8. vesever - Птица да си, птица! Това е и моето ...
23.03.2019 12:46
Птица да си, птица! Това е и моето вътрешно светоусещане.
Преди време писах стихче, което започваше така:

Който ме познава, знае, че аз не съм жена
а съм птица и това е най-хубавото на света )))
И един приятел като се заяде: Не си птица, жена си.
А аз: Не съм жена пък, птица съм.
И спорихме до 3 сутринта ))))
Стигнахме до консенсус, че съм и двете, демек 2 в 1 ))))
Поздрави!

цитирай
9. lexparsy - До правилен консенсус сте стигнали Веси :-)
23.03.2019 16:31
vesever написа:
Птица да си, птица! Това е и моето вътрешно светоусещане.
Преди време писах стихче, което започваше така:

Който ме познава, знае, че аз не съм жена
а съм птица и това е най-хубавото на света )))
И един приятел като се заяде: Не си птица, жена си.
А аз: Не съм жена пък, птица съм.
И спорихме до 3 сутринта ))))
Стигнахме до консенсус, че съм и двете, демек 2 в 1 ))))
Поздрави!

Нали във всеки човек се крие поне едно животно, а понякога и повече...
Харвсвам хора-птици като тебе. Могат да разказват и от високо, а да си кацват където си поискат :-)))
цитирай
10. lexparsy - Далекогледно споделените ни птици ...
28.03.2019 13:03
Далекогледно споделените ни птици постоянно кацат на рамото ни, но не ги забелязваме...
Ако ги забележим с периферното си зрение, трябва само докато им казваме „Здравей!“, да се обърнем бавно за да ги зърнем. Тогава няма да се изплашат пак и да отлетят :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363983
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375