Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2011 00:26 - Писмо от мама
Автор: zarumitu Категория: Новини   
Прочетен: 17988 Коментари: 18 Гласове:
44


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Много хора  задават въпрос, защо майката мълчи?  Помолих съпругата ми да напише нещо,а аз ще го поставя в блога,да сподели болката си с Вас!Тя горката се чуди какво да напише.Каза ми:те хората знаят, как може да страда една майка?Предложих й идея,да напише писмо до Руми,все едно го изпраща чрез господ на небето.И ето какво написа тя.
image

Господи, на колене те молех с цялото си сърце и обич! Да спасиш детето ми любимо,но реши,че твоята любов е по голяма,отне я ти от мен.На този свят не ще е била тя щастлива и отреди за нея вечният  живот в райските градини,криле и ти дари и редом с тебе да върви.Смехът й там нестихващ щял да бъде, а щастието вечно.Не ще изпитва вече болка.С приятели ангели добри,тя във всемира ще лети и ще бди над милите дечица-от злото да ги пази .Господи сега те моля,прати ми ангел небесен,чрез него да изпратя  единственото писмо до нея!Кратко ще бъде,но моля те прати го!
Мило мое ,първа рожба ти на мама!Ти никога не си напускала дома,тъй далеч не си била и никога писмо не съм ти писала,а сега си толкова далеч и тепърва ще ти пиша.Защо бе рожбе...,защо си тръгна така внезапно...,нима не те обичах ли бе майче,защо и в сънят ми ти не се явяваш?Гласът ти аз отново да го чуя!Пред мене да застанеш,по косичка да те помилва мама!Да те прегърна и с целувка най-нежна по челцето да те целуна!Да видя отново сияйната усмивка!Да чуя от теб така желаните слова! Добре ли си там мило мое?За нас какво да ти пиша майче,страда ме много,липсваш ни,няма да те забравим никога,ще чака ме денят в който отново ще бъдем заедно! Обича ме те много.


                                                                                    От Мама!
image


image
 









Тагове:   дете,   мама,   писмо,   рожба,   скръб,   тъга,   ангели,   раздяла,   памет,


Гласувай:
44



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aidasv - Съчуствие и от мен!
22.03.2011 00:41
Чета и нищо немога да напиша!
цитирай
2. sladyr4eto87 - Съчувствие и от мен! Сама една майка ...
22.03.2011 01:33
Съчувствие и от мен! Сама една майка може да почувства празнотата в сърцето й...
и колкото да искаш, да се примириш, да пребориш болката...да псуваш, да кажеш - подяволите всички един ден отиваме там, където си сега...болката е страшна.
Няма по-страшно от смъртта...и най-вече от загубата на дете. Всеки ден болката ще става по-голяма и още по-голяма...Разплаках се, приеми моите приятелски прегръдки и живей, въпреки раната, защото двете дечица ще търсят утеха и защита от теб!
цитирай
3. sparotok - думи
22.03.2011 01:44
Аз също исках да кажа нещо, но ...сърцето ми се свива, болката се чувства толкова ясно!
цитирай
4. ckarlet - Разтърсващи думи, които ме трог...
22.03.2011 07:51
Разтърсващи думи, които ме трогнаха...
Ще наведа глава и ще помълча заедно с вас!
цитирай
5. ivankalilova - И аз ви прегръщам топло и ще поплача ...
22.03.2011 08:21
И аз ви прегръщам топло и ще поплача заедно с вас ......
цитирай
6. pevetsa - Споделям болката ти Мамо!
22.03.2011 08:47
Ще протегна към небето ръце
там където е Руми
и ще се помоля
за утеха в сърцата ви
добрият Господ да ви прати.

цитирай
7. therainss - Скъпи приятели...
22.03.2011 09:11
За пореден път се обръщам към вас, с призив да не оставяме още една амйка да страда, когато можем да спасим детето и, заедно:( Нека заедно помогнем за спасяването на един млад живот - http://therainss.blog.bg/drugi/2011/03/16/prochetete-vajno-e-help-milena-com-edna-maika-se-obryshta-ky.709050

А за Руми - какво да кажа :( Жалко, че лекарите погубиха така едно момиче... Не искам да бъда на мястото на нейните родители, не знам как се преживява такова нещо:( На кого да разчитаме вече, не знам :(
цитирай
8. zarumitu - Аз съм мама.Силвия
22.03.2011 11:43
Благодаря ви мили и добри хора!Въпреки,че не ви познавам ви почуствах толкова близки да споделите мъката и страданието на една майка!Почуствах се по силна и утешена,вярвам,че вие сте пратеникът на господ и чрез вас моето единствено писмо е достигнало до милата ми и непрежалима рожба.Колкото и наивно да изглежда,хора в моето състояние така приемат вече реалността.Вярват и в невъзможното за да се докоснат до любимите които така болезнено им липсват.Бъдете живи и здрави!Нека бог ви благослови,вас и вашите деца!
Силвия Алексиева
цитирай
9. scarlety - Много
22.03.2011 13:36
е трудно да кажеш нещо след прочита на това писмо! Съчувствам ви и ви прегръщам!
цитирай
10. makont - Сърце не остана от мъка!
22.03.2011 14:13
Дано нашата болка, четейки това писмо, намали Вашата! Никога няма да намерим подходящите думи, за да Ви утешим, но бъдете сигурни, че всички ние страдаме. Аз лично го приемам така, сякаш се е случило с мен и това много тежи. Същото почувствах и с малката Гери. Най-боли несправедливостта и голямото ЗАЩО? Прегръщам Ви горещо!
цитирай
11. dolsineq - Бог да бди над душата Руми! Моите ...
22.03.2011 19:19
Бог да бди над душата Руми!
Моите най-искрени съболезнования към Вас, Силвия! Раната ще кърви и с времето ще става още по-болезнена. Все пак не забравяйте, че имате още две малки момиченца, които също имат нужда от Вашата любов!
цитирай
12. bizcocho - Пред такава болка думите мълчат. . .
22.03.2011 20:23
Пред такава болка думите мълчат...
цитирай
13. magnoliya - Съжалявам, Силвия!
22.03.2011 22:15
Прекланям се пред вас! Огромна е мъката по най-милото за една майка - детето и! Един толкова млад живот е прекършен, няма връщане назад! Не се затваряйте в мъката си, така няма да може да помогнете на по-малките деца да преодолеят голямата загуба!
цитирай
14. vandela007 - Мила Силвия!
22.03.2011 23:15
Голяма е мъката ти. Човек не може да чете равнодушно писмото ти. Нямам думи на утеха. Остава само надеждата един ден когато Исус Христос дойде отново на земята, да събере деца с родители, съпрузи, близки и приятели - ЗАЕДНО, за да не се разделят никога повече.
Нека тази тиха надежда грее в сърцето ти и Бог да ти даде сили да преживееш до момента на срещата с твоята свидна рожба.
С много съчувствие и болка: Ваня.
цитирай
15. zarumitu - Силвия Алексиева
23.03.2011 13:58
Казах на Велизар,че харата знаят как една майка страда по загобата на детето си и вие го подтвърдихте.Мъката е голяма и сте прави,че ще нараства с всеки изминал ден.Въпреки тази мъка,ние със съпругът ми не сме престанали да обичаме и да се грижим за другите ни две дечица които ни останаха.Но как мога да забравя първото изрекало ми мамо?Една майка не прави разлика между децата си,но когато едно липсва и сто да имам,не ще компенсират загубата.Трудно е да се опиши с думи,взаимно с Велизар се утешаваме,но сега повече се уверявам колко много ни е обичал,виждайки го как страда за загубата на детето ми.Изживява го по-болезнено и от мен,и ако трябва да направя асоцияция,ще направя сръвнение с "вълчето семейство",известно ви е,как се грижат родителите вълци за своите малки?Ние винаги сме били сплотени,винаги сме били неразделни,а той единсвен се грижише за всички и бе всеодаен за да ни направи щастливи.Но сега тази мъка го погубва,загуби вярата в себе си и не е справедливо да бъде упрекван,защото Румяна го обичаше и почиташе като свой роден баща. Благодаря на всички вас които ни подкрепяте!
цитирай
16. gita969 - Каквито и думи да изрека
23.03.2011 15:00
те ща са безсилни пред това, с което ви е сблъскал живота. Бог да е с вас и да ви даде сила да продължите дните си. Това писмо ще ви събере отново в вечността.Нямате избор - трябва да продължите! Плача и съм с вас.
цитирай
17. mileidi46 - :(((
24.03.2011 15:39
sujalqvam dobri xora..ne moga da vlizam v tozi blog...tolkova mnogo zle se 4uvstvam posle ..zqla sedmiza ne moga da vlezna v normalno sustoqnie..ne moga da spq,da se xranq..pred o4ite mi e tova dete..sujalqvam..su4uvstvam vi i me boli mnogo..no ni6to ne moga da napravq..ne moga da q vi q vurna!!pregru6tam vi i vi pojelavam da budete silni.Zvu4i absurdno,no ostavete duxa i da si po4iva,da vurvi po svoq put..Kazvat,4e i toi se izmu4va i strada zaedno s vas...A kato se vkli4at pove4e..tq 6te se 4uvstva ujasno..tam,kudeto i da e...Bog da bdi nad neq!
Prostete mi.
цитирай
18. priqtel12 - Прегръдка и от мен!
24.03.2011 15:45
Аз вярвам, че Руми е получила вашето писмо там, където е, защото сте и го изпратили чрез мислите си и обичта към нея!
От сърце пожелавам вяра и кураж, за да може да продължите напред, колкото и да е трудно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zarumitu
Категория: Новини
Прочетен: 789129
Постинги: 68
Коментари: 1031
Гласове: 11429
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031