Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2019 18:41 - Наръчник на наркомана и неговите спасители
Автор: razkazva4 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 735 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 2019та година е, по света се говори свободно за наркотиците, а тяхната зависимост се определя като психично заболяване, лечимо с групови терапии и контролирани заместители на психотропното вещество. Всичко това е излишно ако наркомана не е твърдо решен да спре да дъде наркоман за винаги. Това е основното оръжие на дрогата - започне ли да ти харесва винаги има още едно "последно" друсане. До следващия път когато пак ще е за последно и така докъто един ден найстина не стане последно, ама последно нещо което правиш въобще защото като предозираш или избушиш черния дроб няма сейф гейм който да заредиш и да се върнеш в деня на първото друсане. Умираш и след теб остават дългове за дрога и съсипан но и донякъде облекчени родители, партньори, братя, сестри и приятели. Облекчение за тях е това, че това напразно надяване да те видят като независим човек  най-после свърши, най-после няма да ги излагаш пред хората надрусан или абстинентен изкащ пари. Ако си губиш близък заради наркотици, приеми извиненията ми и спри да четеш до тук защото аз няма да върна мъртвия нито ще го споменавам с добро, защото зависимостта убива личността, добротата се превръща в хитрост, скромността в срам а всичко стойностно се измерва в пари за дрога  От къде знам ли? Аз самия съм нарко зависим от 20 години, а съм едва на 35. Зависимост към всички основни дроги, към някой съм бил, към някой съм сега. Факта  че пиша днес се дължи на чистия късмет да имам силни гени и организъм, и на това да подбирам диларите си. Някой хора могат да използват блога ми да се научат да откриват знаците в близките си преди да  попаднат в водовъртеж на пристрастеността , други хора пък как да се пазят от смъртта защото вече са зависими и понеже нямат намерение да спират някои друг съвет от човек с международен опит може само да намали щетите. Това е първия пост който обобщено казано въвежда теб читателю в това което те чака в следващите постове. Медицината не помага, държавата не помага, боя не помага,, може да помогне само споделянето на опита и индивидуално за всеки един подкрепа на близките, че показване на живота от към интересната и трезвена страна. Ако до следващия блог ми свърши късмета и силното тяло ме предаде  запомнете че напускането или изгонването на друсащия се само влошава нещата. Бъдете до него, покажете че не виждате един повреден човек а че прд вас стои просто човек с проблем, не му напомяйте непрекъснато колко е пропаднал и не го връзвайте вкъщи за да се изчисти от токсините защото дори да успее, желанието да вземе още еди последен флаш е 100пъти по голямо от нормалното, една на пръв поглед малка доза става фатална защото като си спрял за известно време организма започва да се задоволява с онова малко количество като първия път, а мозъка искайки да се наслади максимално на ефекта те кара да вземеш същата доза като последния път. Резултата е свъх доза на прясно изчистилото се с мъка тяло. Пишете и питайте, съветвайте, хейтвайте и каквото там ви се прави до следващия път  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: razkazva4
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 12490
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031