Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2020 22:02 - Харесвам втората си братовчедка!! Помощ!!
Автор: ivandanov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 735 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте, аз съм момпе на 15 години от град София. С две думи- харесвам братовчедка си. От около врче 2 години започнах все по-интензивно да узлизам с втората си братовчедка както и с наши общи приятели, но от скоро 4-5 месеца осъзнах, че съм започнал да гледам на нея по друг начин, тоест докато сме навън иши в тях иши дори в нас несъзнателно си впирам погледа в дупето иши в гърдите ѝ. Дори имаше случай в който бяхме на домашно у тях с още около 8 наши приятели и на дивана им спахме аз, тя и още едно момиче, те се бяха напили, а и аз пийнах доста и както си лежах усетих пе бутам нещо с ръката си което е било дупето на братовчедка ми и още в този момент получих моментална ерекция. Тя беше с къси панталони и започнах да я обравам (пряко казано) глех я по лицето, пипах я по гърдите, по дупето и така до момента в който реших да бръкна под панталона, опипах я по путката и започна да се мърда и реших да спра. След тази случка седнах и премислих нещата. Ок аз съм момче на 15, харесвам втората си братовчедка и съм "Ок това не е нормално" дори до този момент не мога да си дам точнл обяснение защо я харесвам. Въпросът ми е как мога да разбера дали и тя има чувства към мен и дали иска същото като мен. Естествено знам за опасността за смесването на днк между роднини и знам че дори да стане нещо въпреки малкият шанс няма да се стигна до деца със сигурност. Предварително ви благодаря! 


Тагове:   роднини,   братовчеди,


Гласувай:
0




1. dobrodan - Звънни на баща й, той ще ти помогне
29.06.2020 23:40
най-добре.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivandanov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930