Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: onekindapoeticsoul
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8469
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 18
Постинг
13.08.2019 02:47 - Началото на свободните чувства и мисли
Автор: onekindapoeticsoul Категория: Лични дневници   
Прочетен: 482 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 12.07.2020 17:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Хей,МОЛЯ ТЕ КАЖИ МИ ,ЧЕ МОЖЕШ ДА ГОВОРИШ!

От много време събирам смелост да ти кажа нещо,което според мен трябва да знаеш,независимо каква ще бъде реакцията ти и какви ще бъдат последствията…

От прекалено много време имам чувства към теб…Не ме питай защо не съм ти казала,а ме попитай защо сега и защо по този начин?

И аз ще ти отговоря:Чувства и мисли,които се държат скрити от човека стоящ в центъра им,трябва да бъдат освободени,чути и осмислени от него.

Напоследък не си говорим често,нито пък се виждаме.На моменти започвам да си мисля, че адът  наречен „страничните ефекти върху хората,които харесвам” вече е настъпил.Но за това ще говоря по-късно…

Не ме питай защо те харесвам…Но ако все пак ме питаш…

Ето защо:

Защото ти си от онези свестните и подценените.Защото ти си от онези,които ще ми звъннат в полунощ и ще ми обясняват за онези джибри.Ти си от онези,които могат да се извинят за абсолютно всичко , което се е случило в живота ми.Ти си от онези малкото,на които наистина съм искала да помогна,в така наречения ,любовен живот.

Ти си онзи,когото харесвам без причина.Абсолютно никаква и в същото време всяко нещо свързано с теб ме кара да намирам все повече и повече позитиви относно твоята личност…

Много е странно,че ти казвам всичко това,нали?

Е,нека продължа…

Та, по-рано започнах да говоря за онзи АД.Той представлява всеки път,в който съм събрала достатъчно смелост да ти пиша без причина само,за да разбера как си или дали ще се видим,въпреки че съм наясно,че ти ще ми отговориш след няколко мъчителни часа,само с една единствена дума. Той е всеки път,в който ти звънна и ти не отговориш,затвориш или ми казваш,че в момента не можеш да говориш.Съответно страничните ефекти ,за които говорих са отбягване и неловкост  от моя и твоя страна,в случая…

Не искам тези опънати взаимоотношения(дали в главата ми,в реалността или и двете) да продължават.Не мисля че трябва да се случва нещо подобно.

Имах нуждата да узнаеш всичко това.Не ме питай защо…Но ако все пак питаш…

Ами,специален си и заслужаваш да чуеш това от мен.

                                                                                                              От твоя вечна приятелка с любов



Тагове:   Много,   Объркана,   не,   толкова,   вече,


Гласувай:
6



Следващ постинг

1. shtaparov - Много е красиво, вълнуващо и...
13.08.2019 03:18
Много е красиво,вълнуващо и разнежващо- дано получиш вниманието,което заслужаваш заедно с щастието,за което си мечтаеш!
цитирай
2. shtaparov - Otnovo pro4etoh i pak se razvaln...
17.08.2019 02:24
Otnovo pro4etoh i pak se razvalnuvah- krasivo e izkazano,spor niama!
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930