Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2019 21:06 - ВСЯКО ЗЛО ЗА ДОБРО
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 674 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.03.2019 21:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 ВСЯКО ЗЛО ЗА ДОБРО

♦♦♦♦♦♦♦

ЕДИН АФРИКАНСКИ КРАЛ ИМАЛ ПРИЯТЕЛ, който независимо от ситуацията, в която е попаднал, казвал:

"ТОВА Е ДОБРЕ!"

ВЕДНЪЖ КРАЛЯТ БИЛ НА ЛОВ. Приятелят му зареждал оръжието и изглежда, че направил нещо погрешно. Когато кралят стрелял, изстрелът откъснал един от пръстите му.

Приятелят както обикновено заявил:

-ТОВА Е ДОБРЕ!

-НЕ, ТОВА НЕ Е ДОБРЕ!-казал кралят и заповядал да затворят приятеля му в тъмницата.

ЕДНА ГОДИНА ПО-КЪСНО кралят отново бил на лов на място, което считал за безопасно, но бил заловен от канибали. Те завели пленника в селото си и започнали да приготвят клада, на която да го опекат. Когато го завързвали за стълба, забелязали, че му липсва един пръст. Техните суеверия не им позволявали да ядат хора с недъзи и това спасило живота на краля. Първото нещо, което направил, когато се прибрал в двореца, било да освободи приятеля си от тъмницата.

Разказал му за голямото премеждие, което преживял.

Приятелят както обикновено заявил:

-ТОВА Е ДОБРЕ!

Кралят започнал да се извинява:

-МНОГО СЪЖАЛЯВАМ, че те вкарах в тъмницата! Това беше лошо от моя страна!

-НЕ, ТОВА СЪЩО Е ДОБРЕ. Ако не бях в тъмницата, щях да съм с теб на лов и канибалите да хванат и мен и мене щяха да изядат.

ЕТО КАК СТОЯТ НЕЩАТА КРАЛЮ:

ПОГЛЕДНИ РЕАЛНО НА НЕЩАТА И ПОМИСЛИ, ЧЕ ВСЯКО ЗЛО Е ЗА ДОБРО.

БОГ ДОПУСНА НАЙ-МАЛКОТО ЗЛО ДА ТИ СЕ СЛУЧИ, ЗА ТВОЕ ДОБРО, защото Той знае бъдещето ти и какво ще ти се случи. Бог допусна аз да направя грешка, за да ти се повреди пръста, за да запази моя живот те накара да ме вкараш в затвора за да не дойда с тебе. А тебе да те защити по този начин и така да запази и на двамата живота.

КАЖИ МИ, не е ли прекрасно, не е ли и това добро!

♦♦♦♦♦♦♦

ЗАЩО ДОПУСНА ДА МИ СЕ СЛУЧИ ТОВА?

♦♦♦♦♦♦♦

АЗ: Мили Исусе, може ли да те питам нещо?

ИСУС: Разбира се.

Аз: Обещай, че няма да се ядосваш … … …

Исус: Обещавам.

АЗ: Защо позволи днес да ми се случат толкова много лоши неща и да не ми върви, след като се помолих за твоето ръководство и закрила?

ИСУС: Какво имаш в предвид?

АЗ: Ами, събудих се късно, успах се. А бях те помолил да ме събудиш на време.

ИСУС: Да, така е.

АЗ: Колата ми не можа да запали, а всичко и е наред.

ИСУС: Добре, съгласен съм, ядосан си.

АЗ: На обяд си поръчах сандвич, при взимането го изпуснах, ядосах се и си тръгнах.

ИСУС: Хъм.

АЗ: По пътя за дома ми звъннаха и не можах да проведа разговора, а за ме беше много важен.

ИСУС: Добре.

АЗ: И отгоре на всичко това, когато се прибрах исках само да си накисна краката в новата ми вана за масаж. Но тя не работеше!!! Днес нищо не беше както трябва! Защо имах такъв лош ден?

ИСУС: Преди да си  легнеш ти се помоли да бъда с тебе и да те пазя. Понеже войната между Мене и дявола е невидима и ти не можеш да я видиш, сега ще ти обясня, защо имаше такъв лош ден. Смъртта, по-точно дявола, беше до леглото ти тази сутрин и трябваше да те защитя и да запазя живота ти. За теб беше по-добре да те оставя да спиш.

АЗ: О-о-о.

ИСУС: Не позволих на дявола, да си осъществи мечтата и да те нарани. Затова направих колата ти да не запали и да не излезеш с нея. Един пиян шофьор щеше да те удари, и катастрофата щеше да бъде фатална за теб. Това искаше дявола да направи с теб. Ако можеха да ти се отворят духовните очи и да видиш как той върви след теб. Ако Аз не те пазя, до сега да те е умъртвил.

АЗ: Нямам какво да кажа.

ИСУС: Човекът, който ти направи сандвича е болен и ако бях позволил да го изядеш, щеше да се заразиш и разболееш. Всеки който си предаде сърцето на Мен, дявола го атакува по всякакъв начин. Но както той пази своите чада, така и Аз пазя моите деца.

АЗ: Добре.

Исус: Телефонът ти не е развален, защото човекът, който ти се обади щеше да свидетелства фалшиво, да те излъже и да те подведе, а ти много му вярваш. Ти не знаеш, че той не ти е истински приятел, а е фалшив и е един от слугите на дявола. Като твой баща, Аз съм длъжен да те защитя, да бдя над теб и да те закрилям.

АЗ: Благодаря ти  Исусе.

ИСУС: О, и тази вана за масаж, която я купи, тя щеше да даде на късо и щеше да те убие. Не можех да оставя дявола да го направи.

АЗ: Съжалявам Исусе, че се усъмних.

ИСУС: Не съжалявай, просто се научи да ми се доверяваш … във всичко – в доброто и в лошото. Почни да обръщаш внимание и да разчиташ кога дявола е до теб и кога Аз съм до теб. Най-доброто за теб ще е ако изцяло ми се довериш, защото:

 И още:

♦♦♦♦♦♦♦

"НИКОГА НЯМА ДА ТЕ ОСТАВЯ И НИКОГА НЯМА ДА ТЕ ЗАБРАВЯ" Евреи 13:5

♦♦♦♦♦♦♦

"МОИТЕ ОВЦЕ СЛУШАТ ГЛАСА МИ, и Аз ги познавам, и те Ме следват. И Аз им давам вечен живот; и те никога няма да загинат, и никой няма да ги грабне от ръката Ми. Отец Ми, Който Ми ги даде, е по-голям от всички; и никой не може да ги грабне от ръката на Отца"Йоан 10:27-29

♦♦♦♦♦♦♦

МОЯТ ПЛАН за твоя ден е винаги по-добър от твоя. След като на Мен си се помолил за закрила:  

♦♦♦♦♦♦♦

"АЗ ЩЕ ТЕ ВРАЗУМЯ, и ще те науча Пътя, по който трябва да ходиш; Ще те съветвам, Като върху тебе ще бъде окото Ми." Псалом 32:8




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1074628
Постинги: 1119
Коментари: 19
Гласове: 715
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930