Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2019 20:20 - Чудните Горски Вълшебства
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13351 Коментари: 24 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На една ръка разстояние от мен...
В днешния слънчев и пролетен ден...

                                                      image


image


image


                                                     image


image


image


image



image



image


image


image


image

Сред Горските Добри Цветя
Отново скрила се е тя,
Пред Вас е Слънчевата Горска Фея,
Че много ясно, накъде без нея )))

                                                  image





Гласувай:
22



1. lexparsy - Знаех си че ще изпълниш желанието ми фейке :-)
10.03.2019 20:38
Най накрая зърнах мечтания ми минзухар, че и други пролетни цветулки.
Скоро и аз ще хукна да ги зърна, че като никога съм забил в хаоса на градуването...
Само не разбрах защо любовта е тъжна (el amor es triste) сред тези красиви рози в клипа. Надявам се че ти не си :-)
цитирай
2. vesever - Лекси, аз всяка година ходя да се ...
10.03.2019 20:59
Лекси, аз всяка година ходя да се любувам на минзухарите и синчеца в гората и всяка година съм като невидяла, сякаш за пръв път ги виждам. ))
Преди 2 години през март бяхме две горски феи, с Еличка, прекрасно си изкарахме!
Ами, за мелодията, според мен не са измислили правилно заглавие, никак не звучи тъжна, а тя е една от любимите ми мелодии на Клайдерман. Просто се абстрахирам от заглавието )))
Ако намериш някъде минзухари, не пропускай да им се порадваш, наистина в хаоса на града е натоварващо.
Поздрави!
цитирай
3. lexparsy - Хе, загледах се че синчеца има 6 л...
10.03.2019 22:15
Хе, загледах се че синчеца има 6 листа, което означава че е двусемеделен... но и проверих за всеки случай:-)
Иначе броя на листата на цветовете винаги са от редицата на Фибоначи 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21...
Помня че в Швейцария беше снимала и едни цветове с 4 листа. Между другото и мака е с 4 и пак е двусемеделен :-)

П.П. Като разказах на дъщеря ми, тя веднага попита за четирилистната детелина :-) Ами не знам, честно, дали е трева или е цвят, на който като при хората нещо откажа и става джъндър :-)))
цитирай
4. barin - Здравей, Веси. Има го и синчеца. ...
11.03.2019 06:23
Здравей, Веси. Има го и синчеца. Беше любимото ми горско цвете от детството и си спомням пре пролетната ваканция го имаше, но вече преминаваше в околностите на Ловеч. Всяка пролет ходих там при братовчедите си.
Поздрави!
цитирай
5. vesever - Лекси, не знаех за броя листа, но ...
11.03.2019 06:56
Лекси, не знаех за броя листа, но явно в Природата ...всичко е точно и ясно дефинирано. Не е така при хората, ..)))
цитирай
6. vesever - Привет, Иване! В нашата гора д...
11.03.2019 06:58
Привет, Иване!
В нашата гора други години има повече синчец, цялата гора я осеяна като с малки звездички, тази година е по-малко.
И в градината си имам 4-5 синчеца, преди 3-4 години ги донесох от гората и се прихванаха...
Поздрави!
цитирай
7. barin - И на моето лозе има само три тази г...
11.03.2019 06:59
И на моето лозе има само три тази година, дошли от полето наоколо и от съседите.
цитирай
8. vesever - Каква приятна изненада имаш, на...
11.03.2019 07:07
Каква приятна изненада имаш, наскоро стана дума с една приятелка в блога, тя сподели, че при нея се появяват растения, от които има нужда и които са й били полезни, а аз се сетих, че и при мен през годините са се появявали точно такива, които са ни били нужни, и също такива, които харесвам, без да ги засаждам, сами идват от някъде.
Много е приятно да сме в синхрон с Природата и да ни носи такива дарове...
цитирай
9. vania23 - Ех, че красив постинг, Веси!
11.03.2019 08:36
Пролет, чиста радост от живота и поредна сбъдната надежда!
Благодаря за чудесното усещане!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
11.03.2019 09:04
Прекрасно!
Красота, каквато само нашата земя може да създаде! При това, дори още не се е събудила!

Хубав ден!
цитирай
11. katan - Фея си, Веси!
11.03.2019 11:15
Благодаря ти, че донесе тази горска пролет в дома ми!
Мизухарчета като свещичка, цъфнала шипка ...
Често казано за пръв пътвиждам този вид синчец, който прилича на зюмбюл.
По нашенско:) го няма. Разглеждах го внимателно. Не съм го виждала. Обогати ме, освен, че ми донесе горска, пролетна радост.
Благодаря ти с прегръдка!
цитирай
12. vesever - Ваня, и аз ти благодаря, радвам се, ...
11.03.2019 18:00
Ваня, и аз ти благодаря, радвам се, че ти хареса постингът ми, наистина е чудесно всичко, което ни заобикаля и със събуждането на пролетта се усеща много силно!
цитирай
13. vesever - Иване, нали, мило е, че имаме тол...
11.03.2019 18:01
Иване, нали, мило е, че имаме толкова чудеса и красоти, надявам се повече хора да могат да оценяват всички тези дарове от Природата...
Поздрави!
цитирай
14. vesever - Кате, драго ми е, че съм предизви...
11.03.2019 18:02
Кате, драго ми е, че съм предизвикала такива хубави емоции!
Мисля си, какво повече да иска човек от живота, освен да е обграден с красивото и чистото...а то е толкова много, само да имаме очи!
Прегръдка и от мен!
цитирай
15. nedovolen - Гората е с неподозирани възможн...
11.03.2019 18:26
Гората е с неподозирани възможности, като горските. Последните не ги знаят.
:)))
цитирай
16. vesever - Ники, не познавам много горски, ...
11.03.2019 19:18
Ники, не познавам много горски, почти никого не познавам...
Но гората е чудно съкровище )))
цитирай
17. planinitenabulgaria - И при мен на вилата вече има жълти минзухари.
11.03.2019 19:52
Преди години на пазара продаваха китки по 10 минзухара с луковиците. Колкото пъти виждах това посегателство срещу прирдата купувах всичките кигки и ги засаждах в двора на вилата. Затова сега са толкова мнного. Само са напъпили, явно тук пролетта идва по-късно. Последното ти цвете е кукуряк, за тях тук е много рано. Кукурякът не издържа на студ както кокичето и цъвти по-късно.
Поздравления за постинга!
цитирай
18. vesever - Коста, благодаря ти! Аз не съм ...
12.03.2019 07:03
Коста, благодаря ти!
Аз не съм съгласна да се късат цветята, защото така умират, а ако се разсаждат и размножават, е добре.
Единствено на Еньов Ден бера билки по нашите поля и после си ги пазя години наред.
Да, при нас явно всичко разцъфва по-рано от обикновено, не знам защо ))
Поздрави!
цитирай
19. nedovolen - Некои мнения
12.03.2019 10:00
Горски когато и да го..., винаги си закъснял.
Но горската власт при всяка власт си е власт.
За ”самонастаняване” на растенията ти писах по-рано.
Ако не знаеш, потърси в ютуб ”Еко градина за лентяи”. Не си такава, но вероятно ще бъдеш изненадана.
:)))
цитирай
20. nedovolen - ПП
12.03.2019 10:16
За съкровището гора. Колкото повече ходиш из нея, по-добре. Опитай, харесай си едно дърво. Прегърни го и стой половин час, като му шепнеш хубави неща. Пиши как е.
Има начин за определяне пък дали дървото те харесва, други път, че дълго. За сега, думите ще го накарат.
:))ѝ
цитирай
21. vesever - Ники, имам си дърво. Орех на близо ...
12.03.2019 18:03
Ники, имам си дърво. Орех на близо 300 години. Когато го намерихме с децата преди години, беше спрял да се разлиства. Аз поисках да се съживи, без думи, само с желание, и от следващата година вече има зеленина...
Ще потърся градината за лентяи тази вечер, макар че аз съм свикнала да си подреждам градинката с всичко нужно...фитнесът с мотика е сериозен.
цитирай
22. nedovolen - То само заглавието е за "ле...
16.03.2019 05:48
То само заглавието е за "лентяи". Ще бъдеш стресната, трогната и очарована ).
Да ти го кажа на развален руско-български - лопата и мотика вредят огороду!
По д-р Убиратан - щом сте си добре, не правете нищо. Фитнеса прави само повече мускули. Зайчето цял живот подскача и живее 15г. Костенурката не бърза, а кара до 450.
Честит Тодоров ден!
:)))
цитирай
23. vesever - Намерих го чак сега, нямах време ...
16.03.2019 10:30
Намерих го чак сега, нямах време тези дни. Една приятелка от блога го е публикувала. В действителност е интересно, и аз знам някои екологични методи за отглеждане на зеленчуци, примерно, доматите да се пръскат с отвара от коприва против мана или с прясно мляко...
Още не съм пробвала.
Ранната ми реколта вече покълна, остава да засея картофите и късните зеленчуци, идният месец ще действам.
Хубаво е да се разпространява такава информация за екологични градини, аман от химия!

Не знаех, че е Тодоров Ден. Имах един приятел от моето село с това име, богослов, доста бистрехме с него един куп духовни въпроси...но той си отиде, Бог да го прости!
Хубав уикенд, Ники!
цитирай
24. missana - Много красиви цветя!
17.03.2019 11:44
А минзухарите са ми любимите цветя. Поздрав и пролетни усмивки, Веси!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044038
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол