Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2017 20:20 - Лято 2017!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4549 Коментари: 25 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Представям ви една фотосесия, с която изключително много се забавлявах. Идеята се роди от ето този постинг на колегата zax. Реших да покажа своя модна колекция, според своите разбирания за лятна дамска мода, естетика, красота и женственост. Измислих забавно име на всяка фотография, надявам се и вие да се забавлявате с мен! 
Който винаги се учи, непременно ще сполучи!

image

В готовност съм сега за плажа, ала забравих с масло да се намажа!

image
След шопинга героите са уморени, и нямат сила за фотографии засмени!

image За да се скрием от врага, ще се дегизираме в листа!
image
Хайде бицепсите да премерим и да спрем да се чумерим!

image

Опасност на пътя се крие - бягайте, бягайте вие!
image
Предизвиках слънчевото затъмнение, виновна съм аз без съмнение!

image

Така се забавляваме на село - безгрижно, весело и смело!

image

А тука хищник във засада ви дебне зорко без пощада!
image
А тук заглавие какво ли да измислим: Романтика? Уединение? Летящи мисли?

image






Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Сладурана голяма!
10.07.2017 20:23
Ама вишневата рокля е върхът!
цитирай
2. zabavnata - Привет!
10.07.2017 20:39
Прекрасна фотосесия се е получила. Последната снимка определено съответства на РЕЛАКС.
Бъди все така щура романтичка, забавлявай се, пръскай любов като слънчеви лъчи към хората около теб!
цитирай
3. hloris - уау...строхотна фотосесия! :)Много си хубава! :)
10.07.2017 20:49
Представите ни тук напълно се препокриват за женственост!
И аз днес скитосвах малко...и съм доволна,че свърших добра работа! :)
Така трябва да изглежда една истинска жена...стилна,елегантна,женствена,чаровна! :)
И музиката е много хубава..и въздействаща! :)
Както казват бабите на село:
Пу,пу,да не са ти уроки,моме! :)

J
цитирай
4. to4icata111 - Хубавото си е хубаво! :)
10.07.2017 21:20
И от мен едно "пу, пу", да не ти е уроки!
Чудесна лятна фотосесия, Веси!
Бъди все така лъчезарна, изпълнена с желание за живот и приключения!

Поздрави далечни, мили и сърдечни!
Крис
цитирай
5. zax - https://www.youtube.com/watch?v=Kf6vtuyWYB4
11.07.2017 10:11
Много е добър, колекцията също. :))
цитирай
6. vesever - Роси, благодаря ти! И на мен тази ми е ...
11.07.2017 10:54
Роси, благодаря ти! И на мен тази ми е от най-любимите рокли, макар че е и доста стара, си я нося с удоволствие!
цитирай
7. vesever - Ани, благодаря ти! Обичам точно ...
11.07.2017 10:55
Ани, благодаря ти! Обичам точно такива лъчезарни мигове и преживявания, радвам се, ако и за вас е нещо приятно :)
цитирай
8. vesever - Тони, благодаря ти :) Моментите ...
11.07.2017 10:58
Тони, благодаря ти :)
Моментите за релакс, след работа, ме кефят много :)
Вече се настройвам и за почивка, много години не съм си позволявала почивка, но май е време... :)
Музиката е на Chris Spheeris, много нежно звучене, радвам се, че ти допада :)
А, мен уроки не ме ловят, слава Богу, имам много силна защита ;))
цитирай
9. vesever - Крис, благодаря ти, кога ще те убедя ...
11.07.2017 11:00
Крис, благодаря ти, кога ще те убедя и ти да се фотосесираш ;))
Майтапя се, това е моя "запазена" марка, както казва една приятелка и твоя съгражданка..
И от мен поздрави за вашите красоти от нашите ;)
цитирай
10. vesever - Деореа, благодаря ти, не, не съм ...
11.07.2017 11:01
Деореа, благодаря ти, не, не съм пробвала, благодарение на твоята блестяща идея, може да се пробвам, тъкмо от известно време обмислям да си намеря втора работа, ала нямам никакви идеи все още!

цитирай
11. vesever - Закс, благодаря ти! Тази мелодия ...
11.07.2017 11:05
Закс, благодаря ти!
Тази мелодия явно съм я пропуснала, преслушах повечето негови и то по няколко пъти си ги пускам!
Много е красива!
Благодаря и за комплимента, колекцията се получи доста набързо и спонтанно, радвам се, че ти е харесала!
цитирай
12. anin - Привет!
11.07.2017 15:48
Поздравления, хубави снимки - подходящо облечена за лятото, плюс щипка съблазнителност ;)
Минусите сигурно са от една и съща многопрофилна завистница :)))
цитирай
13. vesever - Ан, благодаря ти :) При нас е жега и ...
11.07.2017 16:24
Ан, благодаря ти :)
При нас е жега и вече искам почивка!
Ахам, от един човек са минусите, не знам кой/коя е, ала знам, че е толкова страхлив/а, че не смее да се покаже и се явява анонимно :)))
Ревниво духче, горкичкото )))
цитирай
14. krassko - Направо скри топката на Джорджо Армани :)
12.07.2017 15:49
Само ти липсва някаква фантазия на главата :)
На последното му дефиле манекенките бяха със страхотни шапки:)
Явно пак много работиш и не следиш световните клюки.:)))

Аз си дадох почивка за две седмици и се наслаждавам на тениса в Лондон.
И моля те обясни ми какво значи "лав". Когато обявяват резултата в тениса съдиите казват "лав" вместо нула. Това "лав" откъде го изкопаха, колкото и да търсих нищо подобно не намерих.
цитирай
15. vesever - Краси, благодаря ти :) Наистина ...
12.07.2017 20:56
Краси, благодаря ти :)
Наистина липсват всякакви допълнителни модни аксесоари, а тази капела ми е единствената...
Можех да взема от момичетата някои красоти, ала не се сетих.
Не се интересувам от мода, вярно е, не помня да съм гледала дефилета, ако взема да гледам, мога да направя и доста по-професионална фотосесия ;)

Хм, това лав не съм го чувала, ще намеря някой турнир по тенис да чуя как звучи, да видим ще ли разбера какво е...
цитирай
16. krassko - Погледни на евроспорт 2 там по цял ден предават
12.07.2017 21:24
Сутрин ги повтарят, а след обяд са новите срещи.
Бяс ме хваща че не мога да разбера откъде са го измислили.
Може би е някакъв идиом. Но точно така го произнасят:
15 : 0 - фифти - лав и всички съдии го употребяват.
Направо ги намразих - много са гадни, надути и високомерни англичани.
Когато Анди Мъри печели го броят за англичанин,
а като загуби като днеска - вече е шотландец.
Виждала ли си такова чудо?
цитирай
17. vesever - Не знам дали имам този канал, рядко ...
12.07.2017 22:28
Не знам дали имам този канал, рядко гледам тв, мъжете гледат нешънъл джиографик или дискавъри, но аз мисля утре да намеря в нета настоящия тенис турнир и да чуя съдиите, стана ми интересно :)
Тази вечер имахме гости, мои близки съседи, от 14 години сме врата до врата...оказа се, че чичо Пеньо е бил футболен съдия години наред, а аз не знаех...
Със сигурност е наясно със съдийските термини в спорта, но не и на английски...така че сама ще потърся. Утре следобед, след като предам текста си, защото малко изостанах и сега наваксвам :)
До скоро, очаквай включване, да се надяваме да разбера какъв е терминът... няма начин да не разбера :)
цитирай
18. paciencia - Привет, Веси!
12.07.2017 22:53
И като модел те бива, женствена и лъчезарна! Много ми хареса с рокличката и капелата!
Прочетох коментарите и във връзка с въпроса на Краско за тениса виж какво открих:
http://www.tenisamistad.com/portal/tenis-la-amistad/item/116-terminología-del-tenis.html
Това са термини от тениса, търси на L (love/ cero). Явно такъв е терминът за 0.
Приятна вечер, Веси и успех в довършването на превода!
цитирай
19. vesever - Васинка, благодаря ти! За ком...
12.07.2017 23:49
Васинка, благодаря ти!
За комплимента и за помощта!
Наистина е love, не мога да повярвам!
Значи, Краси ще има да те черпи :)
Действам, обаче е тежичко, за автомобили, а съм позабравила някои термини...
<3
цитирай
20. krassko - Дано успееш.:)
13.07.2017 14:21
Днес учителката ни обясняваше, че така както се говори в разговорния английски думите подредени в изречението нямат никаква логика и буквално преведени нямат никакъв смисъл. Но забележи: ТАКА РАЗГОВАРЯТ АНГЛИЧАНИТЕ!
цитирай
21. vesever - Краси, успях, а сега е време за купон ...
13.07.2017 15:14
Краси, успях, а сега е време за купон :)
Днес даваха Bleak House по Дикенс и много исках да го гледам, прекрасна екранизация, ала успях да видя само началото, заради текста ...
Работата преди удоволствието, налага се...
Да ти кажа, ако разговаряш с англичани известно време, им свикваш...виж те с нашия говор не успяват да свикнат така добре...
Ако искаш пробвай тв 1000, дават чудесни екранизации по класически произведения, и чист английски говор - удоволствие :)
цитирай
22. krassko - Провери какви програми имаш на телевизора
14.07.2017 15:12
Най добре поискай списък от доставчика си като си плащаш сметката.
Аз съм късметлия с програмите. Гледам английски и американски филми със субтитри на английски - снощи гледах "Първичен инстинкт", или с български субтитри.
Имам VH-1 в момента вървят клипове" summer number 1's top 50" и слушам докато готвя :)
Moviestar - са американски филми със субтитри на български
English club TV - има различни уроци - перфектния английски е много приятен - всеки ден по една буква и завършва със скоропоговорка.
А имам още двадесетина английски програми до които не съм "дорасъл". Не знам защо на цифровата ми телевизия са на английски, а в аналоговата са със субтитри на български. И ТВ 1000 е така.
Но сега "отивам" в Лондон на Уимбълдън са полуфиналите.
цитирай
23. vesever - Краси, нашите програми са огран...
14.07.2017 17:52
Краси, нашите програми са ограничени, дори нямаме регионален за Търново, явно нашият доставчик не предлага, а би трябвало да има....
Но и аз рядко се сещам за тв, в интерес на истината...
Изглежда вие имате доста богата и разнообразна програма, по това, което описваш.
Но ти сигурно си със сателитна.
цитирай
24. krassko - Нее, сателитната като падне сняг и вали дъжд ги няма.
14.07.2017 22:21
С кабелна съм към НЕТ 1 - 140 цифрови , двадесетина са HD и ги имам и като аналогови. Ще си включа и старият телевизор на аналогова програма, оказа се че новият телевизор ако не е включен към цифровата програма не може да възпроизвежда записите от флашка. Така ще мога си уча английски и по другия телевизор да вървят новини или нещо друго.
ПП. Има доста доставчици за ВТ и региона но са разбойници и цените им са двойни в сравнение с това което плащам аз. Но в София конкуренцията е голяма.
цитирай
25. vesever - Мда, нашите явно са доста зле, имаме ...
15.07.2017 11:16
Мда, нашите явно са доста зле, имаме между 20 и 30 програми, не повече.
Но е вярно, че в големия град положението е различно.
Лично аз бих искала да имам канали от сорта на тв 1000, ценни филми дават, също ми се иска и немски канали, но нямаме нито един.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4037044
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол