Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2020 18:45 - Вициве
Автор: anonymous285 Категория: Хоби   
Прочетен: 318 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Говорят си двама боксьори - лека категория и тежка категория. Тежката категория казва:
- Прибирам се аз вкъщи, а там жена ми с любовник. Бам - един с левачката, и го нокаутирах!
Леката категория отговаря:
- И аз се прибирам вкъщи, и гледам моята жена също е с любовник.
Бам-бам-бам-бам - нищо, но чувствам, че печеля по точки!

Признаци, че вашата жена си е хванала любовник:
- Сутрин излиза с един чорапогащник, а вечер си идва с друг.
- В гардероба периодично намирате остатъци от сандвичи, фасове и спортен вестник.
- Чехлите са ви станали с един номер по-големи, а четката за зъби - с 2 мм по-малка.
- Тя ви нарича нежно Ваньо, въпреки че в личната ви карта пише Петьо.
- Приятелка на жена ви твърди, че жена ви ѝ е на гости, въпреки че ви е казала, че заминава при майка си.
- Когато кажете "Ще ходя на бира с приятели и ще закъснея", тя ласкаво ви пита може ли твърдо да разчита на това.
- Спира да се интересува от сериали.
- Съседските деца показват зад гърба ви рогца.
- В чантичката ѝ се появява мъжки одеколон, презервативи и резервно бельо.
- Интересува се от командировките ви.
- С желание излиза отпуска и иска сама да замине някъде да почива.
- Познава вашата кола само по звука на мотора, макар да не знае каква марка е.
- Интересува се от отровни гъби.

Топла лятна нощ. Айшето мачка чаршафите с любовник, но в един миг входната врата тропва, мъжът скача гол в гардероба, а тя примигва уплашено. Нахълтва съпругът й Муто, пуснат предсрочно от затвора и пита злобно:
- Защо си гола, ма?
- Жежко е, бе!
- Защо ти е мокра сливата?
- Реве за теб, Муто!
- А защо са й космите навътре?
- Ем реве, ем подсмърча…

Една жена разбрала, че мъжа ѝ си има любовница. Решила да поговори с него внимателно, без скандали. Попитала го:
- С какво е по-добра от мен?
- Ами, стене като правим секс.
- И аз мога така, само ми кажи кога.
Легнали си, и жената попитала:
- Да започвам ли вече?
- Не, почакай.
След пет минути:
- А сега?
- Да, започвай!
- ОХ, НЯМАМЕ ПАРИ...!

- Скъпа, обичаш ли ме?!
- Да, мили!!!
- А изневяра ще ми простиш ли?!
- Разбира се, скъпи!!! На мъртвите всичко се прощава...

- Пожелавам ти любовница като Памела Андерсън!
- Благодаря!
- Да е родена през 1967-а!

Жената изневерява, когато гладува, а мъжът - когато се е наял.
 - Какво е ирония?
- Цяла година да си на диета и на края мъжа ти да ти изневери с по-дебела от теб.

– Жоре, вървят ли нещата с новото ти гадже?
– К"во да ти кажа? Мислех, че съм невероятен любовник, пък тя имала астма...

- Мамо, какво е любовница?
- Лоша леля, която краде паричките на татко ти!
- А любовник?
- Това, маме, е добър чичко, който помага на татко ти!

Председателят на съюза на зъболекарите в предсмъртния си одър пита жена си:

- Кажи ми през живота си ти изневери ли ми?
Тя отговаря:
- Да, 2 пъти.
- Как можа, как не те беше срам? Кога го направи това? - пита мъжът.
Жената отговаря:
- Първия път, когато нито една банка не ти даваше кредит, за да си отвориш кабинет, тогава изведнъж една банка ти отпусна кредит, еее с директора на банката!
Зъболекарят казва:
- Ооо, на какво унижение си се подложила за мене? А втория път?
Тя отговаря:
- Помниш ли, когато се кандидатира за председател на съюза на зъболекарите? И тогава не ти достигнаха 298 гласа? Те тогава!!!

Реших да си хвана любовник, оказа се, че трябва да имам мъж. Та сега търся двама...

Кама Сутра поза 114:
- Жената и нейния любовник са в поза 69, а в стаята влиза мъжа ѝ с 45-ти калибър.

Най-лошо е да чуеш "Опаа" - от лекар, сапьор, любовник и фризьор.

- Комшу, имам една кофти новина - жена ти ни изневерява!


Италиански бос на смъртен одър вика сина си:
- Искам да вземеш за спомен от мен моя пистолет.
- Тате, аз очаквах да получа Ролекса. За какво ми е пистолет!?
- Слушай, сине! Ще минат години, може да се случи да се прибереш по-рано и да завариш жена си с любовник. И тогава какво?! Ще му кажеш колко е часа ли...

Ето защо не бива да се призовава възрастна жена за свидетел!
В съда в малък южноамерикански град прокурорът призовава свидетел - стара бабичка.
Започва с въпроса:
- Мисис Джонс, вие мен знаете ли ме?
- Разбира се, че ви знам, господин Уилямс. Знам ви още от малък, и да си призная съм много разочарована от вас - вие лъжете, изневерявате на жена си, манипулирате хората и говорите гадости зад гърба им. Вие се мислите за голяма работа, защото нямате достатъчно мозък, за да разберете, че сте само един обикновен бюрократ.
Прокурорът е шокиран, не знае какво да прави нататък, стига до другия край на залата и пита:
- Мисис Джонс, а знаете ли адвоката?
- Ама разбира се, че го знам. Знам го господин Бредли от бебе дето се вика. Той е мързелив и има проблем с алкохола. Не може да има нормални отношения с никой, да не говорим, че изневерява на жена си с три жени. Между другото, една от тях е вашата жена.
Адвокатът стои ни жив, ни мъртъв.
Съдията помолил и двамата юристи да се приближат при него и съвсем тихичко казва:
- Ако някой от вас, идиоти такива, попита свидетелката дали ме знае, ви пращам и двамата на електрическия стол!

- Момичета, както ме посъветвахте вчера, с моя правихме ролева игра. Аз бях лошия полицай, а той престъпник!
- И как беше?
- Две ребра, три зъба, и си призна, че има любовница!


Един отива при циганка-гледачка и заявява:
- А бе, хвърли едни карти, че ми се струва, че жена ми изневерява с комшията.
- Въй, златничък, как ще изневерява на сокол като тебе?
- А бе как! Връщам се вчера - няма я вкъщи. Излизам на терасата и гледам - комшията пуши по гащи на съседната тераса.
- Въй-въй, гълъбче, м"чи то туй нищо не значи!
- Бе как да не значи, като гащите бяха нейните? 

Попитали радио Ереван:

- Колко пъти е редно да изневери една съпруга?
- Колкото пъти не я хванат. 

На необитаем остров след корабокрушение, се спасили двама мъже и една жена. Когато след година ги спасили, ги попитали:

- А как си поделихте жената?
- Много просто: три дни от седмицата единия ѝ беше съпруг, а другия - любовник. Следващите три дни - обратното.
- А на седмия ден?
- На седмия ден я биехме за това, че ни изневерява...


Докато той се опитваше да направи от нея любовница, тя успешно го превърна в свой съпруг...









Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anonymous285
Категория: Новини
Прочетен: 2484934
Постинги: 8264
Коментари: 277
Гласове: 1011
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930