Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2019 19:19 - Абсолютно уникален дебилски абсурд
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 958 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Държавната ТЕЦ "Марица Изток 2" иска от Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) да и определи нова цена, на която да продава електроенергията си, а също така и компенсирането на минали разходи. Ама как само ги иска!!! Ааааааахххххххххх...! Това е все едно да напиша писмо до теб, който четеш това, и да ти поискам да ми изпратиш .... лева. Ти колко пари ще ми изпратиш?
За по-добър преглед и прочит на първата страница от Заявлението кликнете с мишката върху снимката:

image

Видяхте ли на каква цена държавната ТЕЦ "МИ2" иска да продава електроенергията си? А? Хареса ли ви? Това е положението! Не е ясно, на каква цена ще ни удари тока.

От всички подавани до сега заявления от производители към КЕВР такъв абсурд се случва за първи път. Да искаш цена без цена. За миналата година, например, исканата от ТЕЦ "МИ2" цена е била 98,75 лева/МВт.ч. През тази година от производителите, за сега, аналогично Заявление е подала само АЕЦ "Козлодуй" и аз вече ви показах исканата от тях цена.

Какво означава този абсурд? За съжаление не мога да ви кажа. Причината е в самите вас. Моите разкрития помагат единствено и само на политико-медийно-енерГЕПИйната мафия да прикрива и подобрява формата на престъпленията си срещу всички нас. Ако обаче разкритията придобият масово разпространение на тях ще им се наложи да отговарят и даже да носят отговорност. Вие, обаче, не споделяте, а те продължават да стават все по-нагли и алчни. Аз не мога да ви карам на сила да си помагате сами на себе си и на своите близки.

Не ми задавайте никакви въпроси, защото не съм в настроение да отговарям, на когото и да било.

Георги Котев



Гласувай:
6




Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9840927
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031