Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2017 09:19 - Бои ли се Гамизов от Марешки, за поста министър енерГЕПИка?
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1502 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Трябваха ми цели три дни, за да успея да разшифровам пост на енерГЕПИйния "експерт" Стефан Гамизов, на Фейсбук стената му, в който той за пореден път изразява нескрита загреженост за конструрирането на новото правителство. Не е тайна, че той или па(т)ри(оти)чния му лидер Валери Симеонов са най-спряганите потенциални кандидати за поста министър енерГЕПИка. Като се има предвид, че Гамизов, чрез патрона си Симеонов, е по-близо до кухнята на пазарлъците имаме основание да предполагаме, че преди три дни (04/04/2017г.) нещо го е разтревожило. Ето го и въпросния пост:

image

Разпознахте ли демона, който плаши "експерта" Гамизов? На мен ми се привижда призрака на Марешки, но може пък вие да виждате друго нещо?

Освен за пълнота на картината, рисуваща болните амбиции на Гамизов реших да публикувам и коментирам този пост, заради броя на хареванията под него. Това е повече от добър индикатор. От както следя болните му писания, а то продължава от години, до сега не съм забелязвал толкова малък брой матрял да се върже на словоблудството му. И реших да отбележа този позитивен елемент в разбулването на "бореца" Гамизов.

Смея да ви напомня, че за сега съм доказано първия, който зададе публично интересния въпрос "
Ще ни натресат ли Гамизов за министър енерГЕПИка?" Много скоро ще ръзберем.

Георги Котев



Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9877739
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930