Постинг
03.01.2017 12:19 -
Проклятието над АЕЦ "Беларус" продължава да предупреждава
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 1533 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 03.01.2017 12:42
Прочетен: 1533 Коментари: 0 Гласове:
3
Последна промяна: 03.01.2017 12:42
След като преди близо половин година строителите на първата в Беларус АЕЦ успяха да счупят корпуса на ядрен реактор №1 в навечерието на Нова година е пострадал и реактор №2, на път към строителната площадка. Това съобщава официалната интернет страница на самата АЕЦ, на 29-ти декември 2016-та г.:
О корпусе реактора "За корпуса на реактора"
В съобщението се твърди, че на 26-ти декември 2016-та г., при провеждането на маневрени работи, по време на транспортирането на корпуса на реактора за АЕЦ "Беларус", на ж.п. гара "Славное", в Беларус, се е случило (не)значително докосване (касание - на руски) на металния транспортен кожух с кух железобетонен опорен прът от контактната мрежа. Скоростта на движението на железопътния състав, превозващ реактора, е била 3 км/час.
На 28-ми декември 2016-та г. корпуса на реактора е пристигнал на площадката на АЕЦ "Беларус". След оглед на място повреди не са били открити.
Това твърди официално сайта на централата, което в никакъв случай не означава, че е истина. Лъжата е в основата на съществуването на всеки клон на ядрената мафия, където и да се намира по света.
Снимката, която виждате тук е част от горното съобщение. На нея корпусът на реактора все още е върху железопътния състав, който го транспортира, но не се уточнява къде е направена. Преди или след "докосването"? Не се уточнява, също така, ако приемем че фотото е след случката, дали то е направено от страната на "докосването" или то е от скритата страна на корпуса? Сигурно е и, че съвсем случайно ни предлагат снимка на тъмно, а не направена през светлата част на деня?
Познавайки лъжливите похвати на ядрената мафия реших да направя и едно допълнително разследване на достоверността на предложената ни информация. А именно, проследих трасето и времевите интервали, при транспортирането на реактора. И ето каква картинка се получи (за по-добър преглед и прочит кликнете с мишката върху нея):
Превозването на реактора по железен път от Нововоронеж, Русия, (долу в дясно), по обозначеното в синьо трасе, до град Островец, Беларус (горе в ляво), най-близкият град до строителната площадка на АЕЦ "Беларус". С червената точка по трасето съм обозначил ж.п. гара "Славное", за която се тръди че е станало "докосването". Първата дата, при Нововоронеж (21/11/2016г.) показва момента на пристигането на корпуса там, по воден път, идвайки от град Волгодонск. Никъде не открих информация за датата на тръгването на корпуса по ж.п. релсите от Нововоронеж към Белорус. Но едва ли са го държали там цял месец? Предположително разстоянието от Нововоронеж до Славное (малко над 1000 км) е взето за 3-4 седмици. А после от Славное до Островец (около 300 км) за ДВА дни. В статията се твърди, че е пристигнал на площадката на 28-ми декември. Как ви се струва това?
Сигурен съм, че ядрената мафия нама да се вслуша в поредното предупреждение, че въпросната АЕЦ няма да я бъде и упорито ще продължава да краде парите на жертвите, за нейното довършване. А на нас ни остава да продължаваме да следим сагата и да се надяваме, че следващото предупреждение ще е по-решително и отрезвяващо?
ЛЮБОПИТЕН ФАКТ!
По-нблюдателните от вас навярно ще забележат жълтата отметка (наподобява кабърче), в долният край на картата с трасето. Точно от там и гледа и изпраща своите предупреждения проклятието?
Георги Котев
О корпусе реактора "За корпуса на реактора"
В съобщението се твърди, че на 26-ти декември 2016-та г., при провеждането на маневрени работи, по време на транспортирането на корпуса на реактора за АЕЦ "Беларус", на ж.п. гара "Славное", в Беларус, се е случило (не)значително докосване (касание - на руски) на металния транспортен кожух с кух железобетонен опорен прът от контактната мрежа. Скоростта на движението на железопътния състав, превозващ реактора, е била 3 км/час.
На 28-ми декември 2016-та г. корпуса на реактора е пристигнал на площадката на АЕЦ "Беларус". След оглед на място повреди не са били открити.
Това твърди официално сайта на централата, което в никакъв случай не означава, че е истина. Лъжата е в основата на съществуването на всеки клон на ядрената мафия, където и да се намира по света.
Снимката, която виждате тук е част от горното съобщение. На нея корпусът на реактора все още е върху железопътния състав, който го транспортира, но не се уточнява къде е направена. Преди или след "докосването"? Не се уточнява, също така, ако приемем че фотото е след случката, дали то е направено от страната на "докосването" или то е от скритата страна на корпуса? Сигурно е и, че съвсем случайно ни предлагат снимка на тъмно, а не направена през светлата част на деня?
Познавайки лъжливите похвати на ядрената мафия реших да направя и едно допълнително разследване на достоверността на предложената ни информация. А именно, проследих трасето и времевите интервали, при транспортирането на реактора. И ето каква картинка се получи (за по-добър преглед и прочит кликнете с мишката върху нея):
Превозването на реактора по железен път от Нововоронеж, Русия, (долу в дясно), по обозначеното в синьо трасе, до град Островец, Беларус (горе в ляво), най-близкият град до строителната площадка на АЕЦ "Беларус". С червената точка по трасето съм обозначил ж.п. гара "Славное", за която се тръди че е станало "докосването". Първата дата, при Нововоронеж (21/11/2016г.) показва момента на пристигането на корпуса там, по воден път, идвайки от град Волгодонск. Никъде не открих информация за датата на тръгването на корпуса по ж.п. релсите от Нововоронеж към Белорус. Но едва ли са го държали там цял месец? Предположително разстоянието от Нововоронеж до Славное (малко над 1000 км) е взето за 3-4 седмици. А после от Славное до Островец (около 300 км) за ДВА дни. В статията се твърди, че е пристигнал на площадката на 28-ми декември. Как ви се струва това?
Сигурен съм, че ядрената мафия нама да се вслуша в поредното предупреждение, че въпросната АЕЦ няма да я бъде и упорито ще продължава да краде парите на жертвите, за нейното довършване. А на нас ни остава да продължаваме да следим сагата и да се надяваме, че следващото предупреждение ще е по-решително и отрезвяващо?
ЛЮБОПИТЕН ФАКТ!
По-нблюдателните от вас навярно ще забележат жълтата отметка (наподобява кабърче), в долният край на картата с трасето. Точно от там и гледа и изпраща своите предупреждения проклятието?
Георги Котев
Турското разузнаване: очаквайте 8 по Рих...
"Америка за (унищожаване на) Българ...
В електронните вестници вече се появиха ...
"Америка за (унищожаване на) Българ...
В електронните вестници вече се появиха ...
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. YouTube видео канал на Георги Котев с доказателства за престъпленията
2. Натоварване на мощностите в АЕЦ "Козлодуй" в реално време
3. АЕЦ "Запорожие" (Запорожская АЭС), Украйна
4. АЕЦ "Южна Украйна" (Южно-Украинская АЭС), Украйна
5. АЕЦ "Ленинград" (Ленинградская АЭС), Русия
6. Дневен статут на американските АЕЦ
7. Дневен статут на британските АЕЦ
8. Дневен статут на чешките АЕЦ
9. Статут на френските АЕЦ (почти) в реално време
10. Национална електрическа компания (НЕК)
11. Българска независима енергийна борса
12. Министерство на енергетиката
13. Еврочикаго, българският вестник в САЩ
2. Натоварване на мощностите в АЕЦ "Козлодуй" в реално време
3. АЕЦ "Запорожие" (Запорожская АЭС), Украйна
4. АЕЦ "Южна Украйна" (Южно-Украинская АЭС), Украйна
5. АЕЦ "Ленинград" (Ленинградская АЭС), Русия
6. Дневен статут на американските АЕЦ
7. Дневен статут на британските АЕЦ
8. Дневен статут на чешките АЕЦ
9. Статут на френските АЕЦ (почти) в реално време
10. Национална електрическа компания (НЕК)
11. Българска независима енергийна борса
12. Министерство на енергетиката
13. Еврочикаго, българският вестник в САЩ