Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2016 14:39 - А на нас ни пробутват ядрено гориво и старо желязо?
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2502 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 22.12.2016 18:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес, 22-ри декември, Руската Федерация чества професионалния празник на енергетика. Честито, колеги! И ето как изглежда водещата поздравителна картичка след допитване до Google:

image

Оказва се екологичният подход при тях е на висота, а нефелното ядрено гориво и ръждясалото желязо за неосъществими бъдещи АЕЦ пробутват на "брятята" си българи?

Нека им е честит празника на колегите, но да знаят, че тази работа с пробутването на убийствени ментета, за милиарди, няма да я оставим така.

ЛЮБОПИТЕН ФАКТ!
До края на работния ден нито Росатом, нито дъщерната и компания - Росенергоятом, която се явява оператор на всички 10 руски АЕЦ-а, с 34 енергийни блока в тях, не публикуваха поздравителен адрес към многохилядния персонал. Сещате ли се защо?

Георги Котев



Гласувай:
3



1. ok3223 - Тъпо, много тъпо,
23.12.2016 12:01
пише тъп глупак.
Кьораво и слепо,
лъже този пак.

Който чел е знае
ручал руски хлеб.
Куче гузно лае,
мене, тях и теб.

Само с 20 грама
неговата мама
Ний да го приспим...
Ганьо победим.
цитирай
2. gikotev - Re: Тъпо, много тъпо,
23.12.2016 12:35
Пуснах този коментар, за да покажа, че болните мозъци вече не се притесняват да отправят директни заплахи за УБИЙСТВО. Още преди месеци призовах Блог.БГ да въведе опция БЛОКИРАМ, но те упорито продължават да се правят на дръж ми шапката. Ако го бяха сторили тази смъртна заплаха нямаше да се случи.
Поласкан съм, че някой пише стихове за мен, но не ми е приятно да научавам, че ми се издава смъртна присъда, от анонимно петно.
Ще изчакам само още няколко дни Блог.БГ да удовлетвори човешкото ми право да се предпазвам от смъртоносно-болни мозъци. Ако пак се напряват на ударени ще напиша нарочен пост, в който ще ги обвиня в умишлено съучастие.
К края ня краищата аз не карам никой да посещава страницата ми, така както аз не си губя времето да следя гадостите на болните мозъци, още повече да коментирам и заплашвам.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9841568
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031