Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2016 17:49 - Блог.БГ цензурира разкрития на престъпления срещу българоубийци
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 3341 Коментари: 2 Гласове:
15

Последна промяна: 05.11.2016 18:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес публикувах култовото разкритие "За какво Трайчо Трайков прибра € 70 000? ІІ", но Блог.БГ са го свалили от класациите си, за да не може то да стигне до по-широка публика. Това е абсолютно нагло посегателство върху свободата на словото, особено, когато става въпрос за престъпление в особено големи размери и засягащо абсолютно всички граждани на Република България, в това число и самите извършители на манипулацията - служители на групировката Инвестор.БГ. 
Използвам случая дя им заявя, че много скоро ще се наложи да им поискам ОГРОМНА финансова компенсация за дългогодишните им манипулативни действия с блога ми, в полза на политико-енерГЕПИйната мафия. Компенсацията, която ще поискам и ще получа, ще бъде в ПЪТИ по-голяма от престъплението на Трайков, което сега се опитват да заметат под килима.

Манипулаторите, които пипат статиите ми НЯМАТ директни забележки или питания към мен! Нямат контра аргументи или опровержения на разкритията ми. Пипат с мазните си пръсти и си въобразяват, че ще им се размине.

Като и друг път съм казвал интернет пространството предлага огромни възможности, за да може всеки да изложи позицията си. Основната причина да не бързам да се изнеса от тук е да покажа истинското лице на групировката Инвестор.БГ. Зная кой стои зад нея и това не ми образува притеснения.

image

Георги Котев



Гласувай:
16



1. tomcat2 - и мой постинг беше цензуриран днес, ...
05.11.2016 18:03
и мой постинг беше цензуриран днес,явно е цензурен санитарен полуден !
цитирай
2. nikikm - Подсрепям те напълно!
05.11.2016 19:13
По същият начин,получих бан,заради критичен материал по отношение на банкстера Хампарцумян /какви ли са им отношенията?/. Несправедливо,но и до днес съм изхвърлен от класацията на блог.бг,не мога да ползвам пълноценно инструментите за публикуване,да не говорим за броячите,които освен,че спират с дни и без компенсация,са със силно съмнително поведение! Изчезват ми и материали,без да ме уведомят,липсва и обратна връзка! Над облаците са! И къде са ми правата да чета,мисля,разпространявам..???
Н.М.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9885208
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930