Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2016 10:19 - И каква била Лили Маринкова?
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1900 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 08.06.2016 12:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От няколко дни по територията се носи неистов вой, за отстраняването на една журналистка, в пенсионна възраст, от директорски пост в БНР. По този повод ще ви покажа едно нейно произведение, което отдавна е скрито от погледите и ушите на жертвите на журналистическия и талант. Долната снимка е запечатала част от нейно предаване, от 18-ти юли 2010-та г., а именно - интервю с тогавашния министър на икономиката и енергетиката Трайчо Трайков (сега общински съветник в София).
image

От долу, под снимката пише, че интервюто е с мен, но това е резултат от объркване, заради нестандартната постановка, която Маринкова и екипа на БНР са разигравали в този ден със слушателите и техни работодатели. По времето, когато се е провеждало и записвало интервюто аз не бях в България, а някъде из провинцията на кралство Белгия, на около 80 километра северно от Брюксел. За постановката разбрах по-късно същия ден, от приятели, през социалните мрежи. Така си запазих тази снимка, защото след няколко месеца това интервю с Трайков, а и не само то, бяха безвъзвратно свалени от сървъра на БНР и никой и не мисли някога да ги възстановява. Така сегашните оплаквачи на Маринкова са лишени от възможността да се насладят на златния фонд от нейното творчество.
Сега няма да се спирам на детайлите от постановката Маринкова-Трайков срещу Котев. Който желае може да си припомни детайли от нея в "
Шоуто на Трайчо Трайков".

През зимните месеци на 2011-та година, вече се бях прибрал в България и лично потърсих Лили Маринкова в сградата на БНР. Поисках право на отговор на лъжите, които Трайков изрича по мой адрес, по време на въпросното интервю. Говорихме около 20 минути. Тя си водеше записки, в собствен, хаотичин стил. Не пое конкретен ангажимент, а се разделихме с нещо като "ще видим". И така вече ШЕСТА година.

Както се вижда от датата на снимката постановката се е разиграла на 18-ти юли 2010-та г. Точно 12 дни по-рано аз приключвам последният нормален работен ден, за който съм получавал пари, т.е. на 6-ти юли. Тогава работех в университета на град Пиза, Италия, но прекъснах работата си, за да замина за Брюксел и да започна гладна стачка. След интервюто с Маринкова Трайков надроби още по-отвратителни попари, като една от най-отвратителните е, че (до онзи момент - октмври 2010-та г.) държавата била похарчила повече от 2 000 000 (два милиона) бюджетни лева, за да опровергавала моите разобличения срещу ядрената мафия. Ето го и финала на официалното писмо с това твърдение, което получих през януари 2011-та г. и после съм показвал на Маринкова (за по-добър прочит кликнете с мишката върху него):

image

Така това писмо, твърденията в него, не ми дават право да работя срещу заплащане, защото това автоматично означава, че ще работя срещу самият себе си (държавата и до ден днешен продължава да харчи пари на данъкоплатците, за да ме "опровергава"), а също така срещу всички останали българи. И така вече ШЕСТА година.

Аз съм на 51 години, от които последните шест без стотинка от трудови правоотношения, без осигуровки и каквото се сещате още. Лили Маринкова е на 63 години и, не само през последните шест години, е получавала заплата от данъците на българите, за да ги "информира".

Давам си ясна сметка, че много от читателите на това писание ще ме обвитят, че го правя за да си отмъщавам, че това са лични сметки и още куп небивалици. Ъ-ъ! Не си и правете труда! Лични са си разприте на Маринкова с този дето я уволни, а аз не съм се борил за топъл стол в радиото с нея, нито пък съм я молил да споменава името ми в постановката с Трайков. В изобличаването на един псевдо професионалист, независимо в коя сфера се изявява, няма абсолютно нищо лично, още повече, ако "професионалистът" вирее на гърба на жертвите си. Такива са и Маринкова и Трайков, и още много "журналисти" обслужващи политико-енерГЕПИйната мафия.

През последните дни, от както пуснаха тази пиеса с уволнението, не срещнах нито един пример, от страна на оплаквачите на Маринкова, с който да покажат спечелена от нея журналистическа битка, в полза на нейните работодатели. НИТО ЕДИН!

А аз мога да дам поне още ТРИ примера, по подобие на горния. Не си въобразявайте, че неделно време си включвам радиото и с трепет очаквам да чуя мъдрите думи на великата журналистка?

В продължение на няколко дни вътрешно се съпротивлявах да ви припомня този епизод от творчеството на "журналистката", но когато вчера в хора активно се включи и любимата "медия" на фондация "Америка за (унищожаване на) България", с бек-вокали от платена мрежа вече нямаше какво да ме спре.

Георги Котев



Гласувай:
7



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9840763
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031