Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2016 10:19 - Българският Христофор Колумб откри нов континент
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1387 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 01.03.2016 10:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Той е дипломиран географ, но предпочита да се маскира на зелена еуглена, която имитира "борба" с вредителите на околната среда. Особено ползотворно сътрудничи с ядрената мафия, в резултат на което последните са му обещали един остров на река Дунав, който родният Колумб маже да си припише като собствено откритие и ако иска даже да си мисли че е континент. Географчето не може да си намери място от щастие. А ето го и въпросният континент: За по-добър преглед и прочит на великото географско откритие кликнете с мишката върху него.

image

Малкият резидав правоъгълник обгражда името на най-блозкото населено място до новият континент, а в резидавият кръг е показана щаб-квартирата на ядрената мафия - АЕЦ "Козлодуй". Колумб е чест и много топло посрещан гост тук. Последният път беше преди точно ДВЕ седмици, когато и е било договорено новото откритие. Аз ви разказах подробно за това във "
Френският посланик: Аз съм българоубиец". Верен сигнал за високата ценност на откритието е личната протекция от страна на френското посланиче у нас - Ксавието над родния Колумб.
Още по-верен сигнал за огромните богатства, които се крият в недрата на новият континент е специалната протекция над Колумб от страна на любимите "медии" на "
Фондация "Америка за България" е терористична, антибългарска организация". Най-щедро спонсорираните от тази фондация "медии" (над 6 милиона лева до сега) през последните дни бълват възхвали за Колумб. Буквално през ПЕТ минути!

Не съм ви показал новият континент и не съм ви казал, как ще бъде наречен ли? Извинявайте! Виждате ли горната сателитна снимка? В горният десен ъгъл, под жълтата крива, която представлява границата между Румъния и България, по река Дунав. Та този остров, под жълтата линия и ще бъде новият континент. А как ще бъде наречен? Не съм абсолютно сигурен, но упорито се шушука, че Кулумб щял да му даде за име любимият си личен прякор - КРЕТЕН.

Защо ви разказвам всичко това ли? Причината е, че българският Колумб през последните дни изпусна литри пяна през устата си, за да разправя на ляво и на дясно, как някога си, някъде си той жертвоготовно ми е помагал и ме е бранил от злокобни сили и природни бедствия. А аз съм забравил! Сега, с това откровение към вас, искам да му върна жеста. Аз съм първият, който ви известява за най-новото и най-великото съвременно географско откритие. Гордейте се, българи!

А как се казва родният Колумб ли? Е, не прекалявайте с добрината ми! Той е толкова скромен, че ме помоли да не ви го казвам. Може пък някои от вас и да се досетят?

Георги Котев



Гласувай:
7



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9890405
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930